Tämä on keskustelu Minkä PS3-pelin hankkisin?, Pelikeskustelu alueella, joka on osa-alue alueella: Viestin lähetti alunperin Big boss Super street fighter IV vs. Bioshock Oman ääneni antaisin SSFIV:lle. Totta on, että netissä tulee ...
Oman ääneni antaisin SSFIV:lle. Totta on, että netissä tulee varmaan pataan, mutta kyllä sieltä niitä muitakin noboja löytyy .Tämä siis kokemuksen syvällä rintaäänellä Street Fighter IV:n pohjalta. Kyllä normipadillakin Pekka peruspelaaja pärjää vallan mainiosti. Ja jos on "oikeita kavereita" silloin tällöin käymässä samalla sohvalla niin pelistä riittää hupia pitkäksi aikaa! Yksinpeli on tietysti melko puisevaa rasittavan vaikeaa tekoälyä vastaan.
Bioshockia on paljon kehuttu, mutta ainakin itselläni jätti kylmäksi. Peli tuli hommattua demossa nähdyn loistavan alun perusteella, mutta sen jälkeen meininki muuttui hieman puisevaksi.
Molemmat pelithän ovat kovia arvostelumenestyksiä ja edustavat täysin eri genreä, joten paha tähän on mitään lopullista sanoa. Tietysti voisit hakea Bioshock 2:n esim. gigantin tarjouksesta (15€), jolloin saisit kaksi kärpästä yhdellä iskulla (nettipelin+juonellisen fps:n).
Pelitarjous Blogini (päivittyy päivittäin)
http://pelitulkomailta.blogspot.com/
Ite oon eri mieltä. RDR on tylsä peli, koska GTA-kaava käy vanhaksi. Voit olla toki eri mieltä, jos et ole Gta iv:tä kovin paljoa pelannut. Itse olen enemmän GTA:n ystävä, vaikka länkkäripelit ovatkin yleensä hyviä. Call of juarez bound in blood voittaa RDR:n onlinepelin 100-0. (molemmat siis länkkäreitä)
Kattoo nyt jos joskus innostuis tuosta RDR. Hyllyssä se on nyt viikon majaillut, ilman kannen aukaisemista.
Olen ajatellut ostavani uuden FPS-pelin. MAG:a ja Bad Company 2:sta olen katsellut jo pidemmän aikaa. Haluaisinkin tietää, kumpi näistä on ostamisen arvoinen ja kuulla teidän mielipiteenne näistä peleistä.
Ps. Onko Tekken 6 ostamisen arvoinen?
Molemmat löytyy ja kummastakin ne omat puolensa. MAG on ehkä kuitenkin vahvemmin tiimipelaajalle, joka haluaa tehdä tulosta yhdessä. Bad Company 2 sallii enempi sooloilua ja antaa yhdelle miehelle mahdollisuuden ratkaista pelin.
Molemmat verkkopelejä. Mieti kumpaa pelaajatyyppiä olet enemmän ja tee valinta sen mukaan.
Slay Radio - Go retro!
No nyt aloin miettimään, NHL11 jää tänä vuonna mun ostoista pois kokonaan, mutta kun ensi kuussa julkaistaan pari peliä, joista toisen ostan julkaisussa, toisen ehkä myöhemmin, eli kumman ostan heti, Formula 1 2010, olen siis kova formula fani ja tähän asti mulla on ihan joka ikinen Formula peli ostettuna ja toinen olisi NHL11 korvaaja eli FIFA 11, en muuten tykkää futiksesta, paitsi pelata hyvässä, hauskassa seurassa, tarkoitan futiksen EASHL:llää, siis kerhopelejä, Nahkakuula siksi, koska olen jo kaksi vuotta kironnut EA:n lätkää ja tänä vuonna siihen EN sorru, vaan vaihan paremmin tehtyyn peliin.
Siis kun työtön olen, ja on vara ostaa vain yksi peli kuukaudessa, niin kumpi se on...
Perustelu EI saa olla, että osta Futis, Formuloita sulla on jo tarpeeksi, koska en niiiiin paljoa pidä kuitenkaan futiksesta, ostaisin sen siksi, koska se on tehty NHL:ää paremmin![]()
Konsolifin, onkin Tosikkofin!
Tuossa tapauksessa jos olet kova fani, niin osta F1. En ole kumpaakaan peliä seurannut, mutta uskoisin että F1 olisi sinulle parempi.
Ehdottomasti F1 2010!! Fifasta kannattaa ostaa Fifa 10, jonka saa uuden tultua edullisemmin.. Itselläni on fifa 09, koska pelaan hyvässä seurassa satunnaisesti. Miksi ostaa uusi peli, josta ei ole itselle sen ihmeellisempää nautintoa, kuin ja vain ainoastaa hyvässä seurassa. Sinulla varmasti tulee hetkiä, kun hyvää seuraa ei ole kämppä täynnä.Mieti rauhassa, mutta mieti kaksi kertaa, jos Fifaa vielä meinaat ensin ostaa!
ps. minun mielipiteeni!
-dsOne03![]()
NHL 13 <3
Siren Blood Curse vai Silent Hill: Homecoming? Vai onko nyt lähiaikoina tulossa uutta kauhua?
- Ultimate Edition -
Minkä hankkisin seuraavaks (X360)
- NHL11
- Fifa11
- MW2
- Halo: Reach
- COD: Black Ops
Kommentteja tänks![]()
Ylemmistä en ainakaan hankkisi MW2. Halosta en tiedä mitään, jos Fifan tai änärin välillä pitäisi valita, niin ottaisin NHL11, mutta jos sulal on jo kymppi, etkä pelaa sillain online 12/7 ja tykkäät räiskinnästä enemmän, niin hommaa Black Ops.
PUN #31
Nyt pohdinnassa seuraavaa: Ostaako Nhl 10 vai Nhl 11?
En ole kauhea änäripelien fani ja en edes muista mikä olisi viimeisin omistamani nhl. Nyt kun sm-liiga alkaa niin on vaan kuume kummasti noussut. Pelailen oikeastaan vaan yksinpeliä. Kokeilin molempien demoja ja aika samanlaisilta vaikuttivat. Nhl 11 tietysti jotain pientä uutta ja rosterit kunnossa, mutta jos ostan nhl 10 kun sen nyt halvemalla saa niin pystyykö siihen jostain lataamaan päivitetyt kokoonpanot?
PES 11 vs. Fifa 11 taitaa omalta osaltani kääntyä Pessin voittoon.
Jos et onlinea pelaa, niin hommaa mielummin kymppi. Pelistä löytyy jonkinlainen päivitys pelaajistoon .Tais olla joskus kesäkuun vaiheilal tullut, eikä niiden päivittämisessä ny mene kovin kauaan, kun joka joukkueessa on runko oikein.
PUN #31
Varmaan jo muutaman kerran tätä kysytty mutta, suositelkaas jotain mielellään vapaan maailman rpg:tä. Falloutit ja Oblivionit pelattu pc:llä aikaa sitten. Jotain josta löytyisi pitkäksi aikaa tekemistä ja tutkimista..ja hutkimista. Demon's Souls:ia olen pohtinut, mutta epäilyttää vähän tuo tarinan puute, että jaksaako sittenkään pelata kertaakaan loppuun. FF-sarjasta itseltäni löytyy melkeinpä kaikki, joten jos jotain tämän kaltaista olisi. Tai ehkä julkastaisiin ei niin hamaassa tulevaisuudessa.
PS3 320Gb + X360 Slim 250Gb + Sony KDL-40V5500 40" PS3 Pelit X360 Pelit
Pelitarjous Blogini (päivittyy päivittäin)
http://pelitulkomailta.blogspot.com/
Nyt on tullut (viimeinkin) aika hankkia pleikkari ja meinasin aloituspaketiksi tälläisiä pelejä, eli mielipidettä peleistä..?
-InFamous
-Gta IV (+lisäosat, mutta mistä ne saa?)
-Mx vs. Atv Reflex
-Orange box (lähinnä team fortressin ja portalin takia)
-NHL 10
Ja tosiaan, otan mielummin näiden pelien "vanhat" versiot, sillä tässäkin on budjetti n.500€ pleikkari ja parit lisäsälät mukaan lukien.
Ps3 battlefield bad company player id.
EloPak_