Nyt etsisin 20€ tai alle maksavaa peliä jonka saa PS storesta.Motorstorm RC:tä oon ajatellu ainakin.Just cause 2 ja NHL arcade löytyy jo ainakin.
Tämä on keskustelu Minkä PS3-pelin hankkisin?, Pelikeskustelu alueella, joka on osa-alue alueella: ^tämä on vasta yhden ihmisen mielipide, mutta SUURENA motorstorm fanina ottaisin tuon motorstormin. FPS pelejä on muutenkin tosi paljon markkinoilla, ...
^tämä on vasta yhden ihmisen mielipide, mutta SUURENA motorstorm fanina ottaisin tuon motorstormin. FPS pelejä on muutenkin tosi paljon markkinoilla, joten MS:RC tois hieman vaihtelua pelihetkiin.
Nyt etsisin 20€ tai alle maksavaa peliä jonka saa PS storesta.Motorstorm RC:tä oon ajatellu ainakin.Just cause 2 ja NHL arcade löytyy jo ainakin.
"Lada ferrarin lisävarusteilla!"
Ehkä joku peli missä on vähän enemmän toimintaa.
God of War vai Dantes inferno, käsittääkseni aika samanlaisia?
Ja mitäs tarvisi ostaa, jotta tuohon GOW sarjaan pääsisi mukaan, kun kaikenlaisia collectioneja ja muita on?
Slay Radio - Go retro!
Suosittelisin Battlefield 3 tai NHL-12![]()
PSN: NargatroN Peliplaneetta: Tube
Youtube kanavani
Itellä löytyis PSN-lompsasta 7,25e, joten ehdotuksia ottaisin vastaan jos tuolla jonkun laadukkaan tekeleen saisi. Genrellä ei ole väliä kunhan peli on hyvä.
PSN: NargatroN Peliplaneetta: Tube
Youtube kanavani
Hämähäkkimies fanina etsisin jotain hämis peliä.. olen tutkinut Edge of timea ja Shattered dimensonsia..![]()
No entäs tämä Web of shadows? olisiko siitä mihinkään? Se on jo kyllä aika vanha peli.. mutta pärjäisikö se esim tälle shattered dimensionsille?
Gotham city impostors on hyvä valinta. Pelaajia alkaa jo olemaan melko hyvin, eli ei tarvitse odotella kenttien vaihtumisen välillä pitkiä aikoja. Dlc:tä on tullut muutaman aseen ja pelihahmon varusteiden, sekä yhden kentän verran, mutta lisää kuulemma tullaan julkaisemaan lähiaikoina.
Lisää ehdotuksia otetaan vastaan. Rahaa on siis käytettävänä vain 7,25e.
Eli Skate 3 vai motorstorm RC ja joku muu peli(max 10e storesta). (Ei mitään trineä!!)