Tämä on keskustelu Heavy Rain, Pelikeskustelu alueella, joka on osa-alue alueella: En ole Heavy Rain:iä demoa enempää pelannut, mutta ehdottomasti ajattelin pelin hankkia juonivetoisten pelien ystävänä. Ainoa onkelma on, että tiedän ...
En ole Heavy Rain:iä demoa enempää pelannut, mutta ehdottomasti ajattelin pelin hankkia juonivetoisten pelien ystävänä. Ainoa onkelma on, että tiedän "loppuratkaisun", eli
Menetänkö kaiken peli-ilon vai onko HR edelleen pelaamisen ja rahojen arvoinen?
However Baldrick, I can't be bothered to hit you. Here is my fist. Kindly run towards it.
Itse kans ostin pelin ihan vasta ja sain pelattua sen läpi tuos talvilomalla. Täytyy myöntää, että olin hiukka skeptinen demon pelattuani, mutta olipahan positiivinen yllätys. Pelasin demon lävitte normi kapuloilla ja itse pelin move-kapuloilla. Move-kapuloilla paljon jännempää, koska niitä liikkuvaihtoehtoja on niin paljon enempi. Taistelukohtaukset siis vaativampia. Minulla loppu oli muuten samanlainen kuin edellä, mutta
Läpi on. Aika mielenkiintoinen tuo loppu ja todella yllättä. Harmittaa hiukan pelin lyhyys, tähän saumaan kun saisi niitä lisä-osia enemmänkin kuin se yhden.
Pelaan netissä: Battlefield 3, Grand Theft Auto IV (+lisä-osat), WipeOut, Dead Nation, MAG, Uncharted 2: Among Thieves, Little Big Planet 2
Onko kenelläkään mitään tietoa mahdollisesta Heavy Rain 2 :sta?
PSN: NargatroN Peliplaneetta: Tube
Youtube kanavani
Ai? Toivottavasti juoni pysyy kasassa eikä lähde jatko-osassa lapasesta niin pahasti kuin ensimmäisessä. Pelikerrasta on kyllä aikaa, mutta loppupuolella ainakin tuli vastaan turhankin paljon WTF-hetkiä - huonoja sellaisia. Hyviä muistojakin pelistä löytyy, etenkin Angelo Badalamentin soundtrack sopi siihen kuin nakutettu.
- Snake Beater -
Työn alla: CoD: MW3 | Pelitauoilla: Jericho Seasons 1-2
Eilen tuli aloitettua uudestaan pelaamaan. Tavoitteena minulla on avata lisää trophyjä ja niitä piisaa.
Pelaan netissä: Battlefield 3, Grand Theft Auto IV (+lisä-osat), WipeOut, Dead Nation, MAG, Uncharted 2: Among Thieves, Little Big Planet 2
PSN: NargatroN Peliplaneetta: Tube
Youtube kanavani
Tuskinpa Quantic Dream muuksi muuttuu kun ei vuosikymmenen aikana ole muuttunut mutta työn touhussa ovat ja toivotaan, ettei seuraavaan julkaisuun nyt ihan viittä vuotta mene. Ja vaikka taas kerran menisikin niin eiköhän se seuraavakin julkaisu ole odotuksien väärti![]()
Bunny Harvester - Jupinaa
Kysymys pelistä. Laitan sen tohon spoileriin
Eilen tuli peli läpäistyä. Mahtava peli kerta kaikkiaan.
Tunnelma on koko ajan todella synkkä omaan mieleeni.
Murhaajaa siinä veikkaisin koko pelin ajan, mutta edes ajatellut että hän olisi murhaaja.
Tuli kyllä ihan puskan takaan.
Lisää näitä kiitos..
Sellainen kysymys: Kun pelaan pelin läpi, haluan nähdä uuden lopun, tallennan edellisen tallennuksen päälle niin tallentuuko muistiin mitkä loput olen nähnyt? Lähinnä tuota see all endings trophyä ajatellen.
Trophy-sivustolta..
PS3, Xbox 360, Wii - PS Vita, PSP 2000, DSi - MacBook, iPhone 4S - Sony 52" LX900 3D http://ps3.ign.com/articles/106/1065653p1.html
"Video games are bad for you? That's what they said about rock and roll." -Shigeru Miyamoto
Olisin tilaamasssa tän pelin englannista niin onko siinä silloin suomitekstit ?
Ei. Pelistä on myynnissä suomessa kahta versiota, UK ja Pohjoismaat. Pohjoismaiden versio sisältää suomitekstityksen, UK ei sisällä. Move editionissa tuon Pohjoismaa version tunnistaa siitä että takakannessa on juoni ruotsiksi, norjaksi ja suomeksi, sekä kannen sivussa olevasta bles koodista.