Tampereen Tilt ei ainakaan saa CODia perjantaiksi, maahantuoja huutaa tyhjää.
Tämä on keskustelu Call of Duty 4: Modern Warfare [X360], Pelikeskustelu alueella, joka on osa-alue alueella: Viestin lähetti alunperin Pirate fin En tiedä mitä kautta discshop saa pelinsä, mutta omani on kuitenkin lähetetty tänään Jep jep! ...
Jep jep! mulla sama hommaViestin lähetti alunperin Pirate fin
![]()
Tampereen Tilt ei ainakaan saa CODia perjantaiksi, maahantuoja huutaa tyhjää.
It comes to an end, with my trust in hand
Please let me stand
With all my perception, I let myself wait
From all the infection that comes in my way
Toivotaan että saavat, koska itselläni on siellä varaus. Noh jos en saa niin kait jostain muualta sen löytää.Viestin lähetti alunperin Mortali
N64 | GBC | GBA | GC | NDS | PS2 | PSP | PC | XBOX 360 | Wii |
Gamertag: TaiZuuni
Itse tossa kans kyselin niin virallinen maahantuoja ei oo saanu ainakaan boksi versiota yhtään. Tai näin sanoi yksi kauppias keneltä olin sen varannu. Pelin saa kumminkin huomenna joltai drokarilta joka saa sitä jostain muualta. Tiedä sitten mikä on totuus. Ja anttilas sanoivat että 16 päivä tulee heille.
Joku juttu tosiaan taitaa boksin lätysköiden kanssa olla, esim. verkkokauppa.comissa pc- ja ps3-versioita on jo postitettu mutta boksin puolella pelin varastosaldo näyttää nollaa.Viestin lähetti alunperin kalle1982
Taitaa tulla ankea viikonloppu.
Soittakaas joku Tampereen GameStoppiin ja selvittäkää tilanne juurta jaksain. Itse ei kerkeä töiltä ihmisiä häiritsemään.
soitin tossa tunti sitten tre:n gamestoppiin ja sanoivat tuotteen olevan huomenna myynnissä, tuote ei ole kyllä vielä saapunut GS:ään, mutta väittivät saapuvan huomiseksi.
Toivotaan, sillä GameStop ei saa pelejään Suomen maahantuojalta.Viestin lähetti alunperin UnLuky
jep kysyin kanssa sitten siitä 16. päivän sekaannuksesta niin sanoi että kyllä sen huomenna pitäisi tulla, ja he soittavat sitten kun peli on saatavilla, elleivät 12 asti ole soittaneet niin minä ainakin soitanViestin lähetti alunperin nothing
![]()
Call of Duty 4:n maahantuojalla on nyt toimitusvaikeuksia, he eivät olleet saaneet eilen varastoonsa kuin PC-versiota. Ilmeisesti PS3-versiot ovat saapuneet varastoon tänään ja 360-versiot vasta huomenna. Pelikaupoille ne siitä saapuvat sitten vasta seuraavaksi arkipäiväksi.
Tästä syystä pelin saapuminen sinulle valitettavasti viivästyy ensi viikon puolelle. Toimitamme pelit heti kunhan maahantuoja ne meille asti saavat, pahoittelemme viivettä.
Tuollainen viesti tuli minulle tänään Pelikauppa Pelitalosta , eli ens viikolle menee , että sillai !![]()
Itselläkin lipsahtanut, mutta jatketaan OT täällä:
http://www.konsolifin.net/bbs/pelikeskustelu/35979-xbox-360-pelien-julkaisupaiva-hinta-saatavuuskyselyt-tanne.html
Itse tuon sain jo eilen paikallisesta liikkeestä ja kyllähän tuo ihan "normaalissa telkkarissa"kin hienolta näyttää ja ohjauskin toimii ihan hyvin. Tosin en ole vasta pelannut kuin ihan hetken, harjoittelua jne. Joten palataan myöhemmin asiaan.
Soitin tuossa Pan Visionille, sanoivat että saivat X0 versiot myöhään eilen, mutta eilen jo lähtivät liikenteeseen, epäilivät että tänään iltapäivällä pitäisi liikkeistä saada normaalisti tuotettaViestin lähetti alunperin RedDragon
![]()
Toistetaanpa kertaalleen.Viestin lähetti alunperin nothing
Pari tehtävää kerkesin tossa vetämään mut nyt pitää lähtee töihin. Pirun näyttävä peli kyl... harmi vaa et se yksinpelin kesto on kuulema se 5h mut tosta moninpelistä riittää iloa vielä pitkäks aikaa.
Mietityttää jos peli on ollut tekeillä jo COD 2 sen jälkeen ja yksinpelillä ja moninpelillä on ollut omat tiimit, niin jos yksinpelikampanja on se 5 tuntia mihin kaikki aika on mennyt.
Normaalisti softakehityksessä liian pitkä kehitysaika aiheuttaa lorvintaa alkuvaiheessa ja paniikkia viikon ennen deadlineä.Viestin lähetti alunperin APX
![]()
IW on bilettänyt COD2 rahoilla ensiksi ja sitten kun laarit on tyhjenneet, niin alettu vääntämään COD4:sta.Viestin lähetti alunperin APX
Nyt pelaa: Mitä milloinkin
Pelin sain sopivasti ruokatunniksi ja eka kenttä tuli pelattua läpi... Aivan mahtavaa meininkiä!! Vielä pitäis 2½h töissä jumittaa![]()
Gamertag: Mortali83 PSN: Mortali83 | Playing CoD4, BF:BC, MGS4 | Xbox 360 + PS3 + Sony 50" 3LCD / PC
COD4:n Special Edition julkaistaan Suomessa vasta 16.11?
Pan Visionilla hommat hanskassa.