Sivu 50 / 68 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 404142434445464748495051525354555657585960 ... ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 981 - 1 000 / 1356

Call of Duty 4: Modern Warfare [X360]

Tämä on keskustelu Call of Duty 4: Modern Warfare [X360], Pelikeskustelu alueella, joka on osa-alue alueella: Viestin lähetti alunperin TappoPerkele Moro! Millon muuten Xboxin CoD :ssa tupla XP loppu viime vkloppuna? Pitäis vähän saada tietoa tarkemmasta ...

KonsoliFIN Toimitus Paavi:n Avatar
    Paikka
    Espoo
    Blogahduksia
    6
    Gamer IDt

Gamertag: Paavi PSN ID: Paavi

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Lainaus Viestin lähetti alunperin TappoPerkele (Näytä viesti)
    Moro!

Millon muuten Xboxin CoD:ssa tupla XP loppu viime vkloppuna? Pitäis vähän saada tietoa tarkemmasta ajasta kun tällä hetkellä tupla XP pleikalla.
    Infinity Wardin Robert Bowlingin blogissa kerrotaan, että se kestää 25. päivälle saakka.

http://www.fourzerotwo.com/

Jäsen
    Paikka
    uusimaa

Tuli tehtyä sellainen virhe, että poimin pelin pelkästään yksinpeliä varten. Putkijuoksut on tietty aina putkijuoksuja, mutta tässä tapauksessa kun riisuttuna ideana on juosta putkessa mahdollisimman nopeasti eteenpäin, ennen kuin ammutut viholliset syntyvät uudestaan, tulee välistä aika turhauttava fiilis - mitä niitä edes ampumaan kunhan saavuttaa seuraavan maalilinjan niin silloin ne kuolevat automaattisesti. Välillä tämä kuitenkin unohtuu ja pelissä on hienotkin toki hetkensä (mm. tark'ampujatehtävä ja lentokoneesta ampuilu), mutta konaisuutena jäi kuitenkin pahasti miinuksen puolelle. Etenkin kun peli pituudeltaan vaikutti enemmän demolta kuin kokopitkältä tekeleeltä.

Arvosana yksinpelille: 6½ / 10

KonsoliFIN Toimitus Dragonfly:n Avatar
    Paikka
    Tuusula, Jokela
    Blogahduksia
    13
    Gamer IDt

Gamertag: Dragoni85 PSN ID: Dragoni85

Lainaus Viestin lähetti alunperin poksori (Näytä viesti)
    Tuli tehtyä sellainen virhe, että poimin pelin pelkästään yksinpeliä varten. Putkijuoksut on tietty aina putkijuoksuja, mutta tässä tapauksessa kun riisuttuna ideana on juosta putkessa mahdollisimman nopeasti eteenpäin, ennen kuin ammutut viholliset syntyvät uudestaan, tulee välistä aika turhauttava fiilis - mitä niitä edes ampumaan kunhan saavuttaa seuraavan maalilinjan niin silloin ne kuolevat automaattisesti. Välillä tämä kuitenkin unohtuu ja pelissä on hienotkin toki hetkensä (mm. tark'ampujatehtävä ja lentokoneesta ampuilu), mutta konaisuutena jäi kuitenkin pahasti miinuksen puolelle. Etenkin kun peli pituudeltaan vaikutti enemmän demolta kuin kokopitkältä tekeleeltä.

Arvosana yksinpelille: 6½ / 10
    Tämä vihollisten loputon ilmestyminen on mielestäni Call of Duty 4 ainoa oikea ongelma. Yksinpelin lyhyys(tällainen noin 8 tuntia kestävä yksinpeli on valitettavasti nykyään aika normaali pituus) tai putkimaiset kentät eivät vieneet fiilistäni yhtään. Tunnelma kentissä on todella hyvin luotu ja juurikin tuo yllä mainittu tarkka-ampujatehtävä on yksi parhaista yksinpelikokemuksistani. Peli on nätin näköinen, pyörii 60 fps ja kontrollit ovat rautaa.

Pelkän yksinpelin perusteella antaisin 8 ehkä 8½, jos moninpeli otetaan mukaan niin puhutaan täyden kympin pelistä. IMO
    "Nyt loppuu se narina! Täti on hyvä ja käyttää tuikuttimia!" - Pirk

Jäsen Vehu:n Avatar
    Paikka
    Tampere
    Gamer IDt

Gamertag: Vehvi

Lainaus Viestin lähetti alunperin Dragonfly (Näytä viesti)
    Tämä vihollisten loputon ilmestyminen on mielestäni Call of Duty 4 ainoa oikea ongelma.
    Eikös tuo ole kaikissa Duty peleissä ollut. Ainakin 2osassa meinasi revetä persaus, kuten tässäkin veteraanilla pelatessa juuri näiden loputtomien vihollisten tuleminen, kunnes saavutetaan checkpoint meininki. Ja uskon, että 5:ssa sama toistuu. Vaan onneksi siinä on se co-op niin luulisi pelin helpottuvan jonkin verran.
    I'm normally not a praying man, but if you're up there, please save me Superman!

Jäsen Decimal:n Avatar
    Paikka
    etelä
    Gamer IDt

Gamertag: decireko

En tajua miksi jengi valittaa pelin pituudesta. Oma läpipeluu kesti ikuisuuden, ainakin kun veteranilla pelasi. Voi tietysti olla, että oon vaan tosi paska, mutta esimerkiksi sniper tehtävässä olin jumissa muutamia viikkoja. Sitäpaitsi tyhjästä ilmestyvät vihut ei edes haitannut.. varsinkin kun kyykisteli veren maku suussa, pelko perseessä, jonkun aidan takana kranaatti/lyijysadetta piilossa. Mä väitän että mun henkinen kantti ei olis edes riittänyt pelata pidempään. Tollanen 8-10 tuntia on putkijuoksulle juuri passeli pituus, ennen kuin alkaa toistamaan itseään liian pahasti. Todellisuudessa campaingin läpipeluuseen meni minulta varmaan lähemmäs 20 tuntia, multiplayerissä kellottanut yli 30 tuntia.

Mahtava peli, mutta oon jo aika kyllästynyt.
    Look, Mr. Bubbles. It's an angel!

Jäsen
    Paikka
    uusimaa

Lainaus Viestin lähetti alunperin Decimal (Näytä viesti)
    En tajua miksi jengi valittaa pelin pituudesta. Oma läpipeluu kesti ikuisuuden, ainakin kun veteranilla pelasi.
    Jos sinä pidät samoissa kohdissa jumittamisessa ja uudelleen yrittämisistä ei välttämättä tarkoita että kaikki muut pitäisi. Ja jos pelin pelaa läpi yhdessä illassa niin menee se kyllä jo rahat pois -meiningin puolelle. Tietysti tässä tulee moninpeli, jota voi tahkota loputtomiin, mutta jos nyt tarkistellaan ihan vain yksinpeliä.

Jäsen
    Paikka
    Hki

Lainaus Viestin lähetti alunperin Dragonfly (Näytä viesti)
    Tämä vihollisten loputon ilmestyminen on mielestäni Call of Duty 4 ainoa oikea ongelma. Yksinpelin lyhyys(tällainen noin 8 tuntia kestävä yksinpeli on valitettavasti nykyään aika normaali pituus) tai putkimaiset kentät eivät vieneet fiilistäni yhtään. Tunnelma kentissä on todella hyvin luotu ja juurikin tuo yllä mainittu tarkka-ampujatehtävä on yksi parhaista yksinpelikokemuksistani. Peli on nätin näköinen, pyörii 60 fps ja kontrollit ovat rautaa.

Pelkän yksinpelin perusteella antaisin 8 ehkä 8½, jos moninpeli otetaan mukaan niin puhutaan täyden kympin pelistä. IMO
    Jep, varsinkin kun tuo vihollisten teleporttaaminen on tietyissä kohdin selkeästi huomattavissa vielä. Mutta kyllä mun mielestä tunnelma ja upea grafiikka sulavasti pyörivänä, sekä mahtavat kentät kuten alun kallellaan oleva laiva, Chernobyl, ydinpommin räjähdys jne ... ja ainakin minä olin myyty.

Aivan törkeän lyhythän se on, se on myös totta. Mutta ostin samaan aikaan GTA IV:n...ja kyllä ainakin minä tahkosin tätä mieluummin...

Se vaan tuntuu olevan sotapeleissä (sitä yhtä lukuunottamatta) trendinä, että tehdään näitä "putkessa" tapahtuvia sotaleikkejä jossa on hirveä pauke ja huuto Minun mielestä COD4 onnistuu siinä parhaiten.

Jäsen
    Paikka
    Joensuu

Mä oon n. lvl 20, oon vähän jättäny pelaamista ku pelaan nykyään nhl 09, mutta, se peli on todellakin veteranilla ***** ärsyttävä, mulla kesti ainakin 1kk että pelasin, olin pitkään jumissa joissain kentissä.

Jäsen NaiCöl:n Avatar
    Paikka
    Riihimäki
    Gamer IDt

Gamertag: Pottae PSN ID: PottamusPrime

Onkohan tuo http://gameofthetyear.callofduty.com sivu ollut kauankin sökönä, kun haluaisin ladata nuo 4 mappia, mutta en pysty valitsemaan regionia. ; <<
    [Xbox360//PSP//PC//Wii//PS3//SNES//PS2//DC]
    [Ostoslistalla: Forza Horizon, BlackOps 2, GTA V]

Jäsen
    Paikka
    Rauma!

Eilen Veteranilla muuten läpi paitsi se vtun Mile High Club, hermot palaa. 920GS pelistä.

Paikka
    Tuusula, Jokela
    Blogahduksia
    13
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin eldolmio (Näytä viesti)
    Eilen Veteranilla muuten läpi paitsi se vtun Mile High Club, hermot palaa. 920GS pelistä.
    Itsellä meni joku 80 yritystä tuossa Mile High Clubissa! Tuntu kyllä, että on se vähän tuurista kiinni vaikka tietäisi tarkalleen mistä ne vihut tulee. Itsellä 980GS pelistä, Intel itemssit pitäisi kerätä, mutta ei kyllä kiinnosta yhtään...

Jäsen
    Paikka
    Kellokoski
    Gamer IDt

PSN ID: Orava

Pyytäkääs mut kaveriksi iOrava netissä tulee pelailtua :P
    Kuhanku nyt oppisin hallitsemaan tuon Xbox ohjaimen :D
    PSN: Orava
    Xbox 360: iOrava

Jäsen
    Paikka
    Halikko
    Gamer IDt

Gamertag: Snydenthur PSN ID: Snydenthur

Hassua kyllä, ettei noita spawneja ole korjattu vielä(kään) paremmiksi. Ärsyttävää, että vetää ihan ylivoimaisesti, kunnes vihu syntyy taakse tähtäin valmiina jo kohdalla. Siitä se aina jatkuukin sitten aina muutaman kuoleman verran silleen, että syntyy aina vihun eteen.

Ja toinen asia, joka säilyy korjaamatta, on tiimien tasaisuus. Aika ihana hävitä aina yksin pelatessa, vaikka on reippaasti paras pelaaja. Itse vetää 45-2, niin vastavuoroisesti omat vetävät 0-25.

Mutta toisaalta, se voi olla ihan activisionin päätös, että mahdollisimman moni pelaaja ostaisi cod5:n.

Näin tällä kertaa.

Paikka
    Tuusula, Jokela
    Blogahduksia
    13
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin Snydenthur (Näytä viesti)
    Hassua kyllä, ettei noita spawneja ole korjattu vielä(kään) paremmiksi. Ärsyttävää, että vetää ihan ylivoimaisesti, kunnes vihu syntyy taakse tähtäin valmiina jo kohdalla. Siitä se aina jatkuukin sitten aina muutaman kuoleman verran silleen, että syntyy aina vihun eteen.

Ja toinen asia, joka säilyy korjaamatta, on tiimien tasaisuus. Aika ihana hävitä aina yksin pelatessa, vaikka on reippaasti paras pelaaja. Itse vetää 45-2, niin vastavuoroisesti omat vetävät 0-25.

Mutta toisaalta, se voi olla ihan activisionin päätös, että mahdollisimman moni pelaaja ostaisi cod5:n.

Näin tällä kertaa.
    Tämä on muuten niin totta. Välillä saattaa joutua olemaan häviäjien puolella monta matsia, vaikka itse on kokoajan koko porukan paras. Se ei vaan riitä kun koko loppu tiimi ryömii pohjamudissa. Ja rundin loputtu seuraava mappi samoilla tiimeillä....

Jäsen
    Paikka
    Oulu
    Gamer IDt

Gamertag: JoFINex

Miten jotku pystyy ampumaan esim G3:lla sarjatulta????

Jäsen Straawberry:n Avatar
    Paikka
    Lahti
    Gamer IDt

Gamertag: Daeldo

Lainaus Viestin lähetti alunperin Jonexi80 (Näytä viesti)
    Rämpyttää sitä RT:tä pikkasen nopeempaa.

Cal
    Cal on offline
    Jäsen Cal:n Avatar
    Paikka
    Espoo
    Gamer IDt

Gamertag: Nolla PSN ID: nolla_

Lainaus Viestin lähetti alunperin Straawberry (Näytä viesti)
    Rämpyttää sitä RT:tä pikkasen nopeempaa.
    Tai sitten on modattu ohjain.
    Twitter: Tuomas_T

Jäsen
    Paikka
    Liberty City

Lainaus Viestin lähetti alunperin Cal (Näytä viesti)
    Tai sitten on modattu ohjain.
    Tai sormi hiottu kilpailukuntoon Nintendon 8-bittisellä Track and Fieldillä..jos ei sen jälkeen lähde sarjaa niin ei sitten koskaan.

Jäsen
    Paikka
    Joensuu

Lainaus Viestin lähetti alunperin Jonexi80 (Näytä viesti)
    NIillä on se juttu (kai) että ampuu tiheämpään luoteja ja ne rämpyttää nopiaa. Ja siis campaignissahan on G3 joka ampuu sarjaa mutta livessä 1 kuti kerrallaa.

Jäsen licorice_solid:n Avatar
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

Gamertag: Sweepster Hi PSN ID: NotTheReaL1 Wii Code: 3014-6241-0608

Mitäs aseita ja perkkejä muuten nykyää käytätte? Itsellä MP5 ja M16 joissa stun grenades x3,stopping power ja dead silence

Tämän ketjun tagit

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •