Sivu 64 / 68 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14545556575859606162636465666768 ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 1 261 - 1 280 / 1356

Call of Duty 4: Modern Warfare [X360]

Tämä on keskustelu Call of Duty 4: Modern Warfare [X360], Pelikeskustelu alueella, joka on osa-alue alueella: Kai siihen ny kaikki jossain vaihees kyllästyy, mutta kun en ole vielä hirveästi pelaillut, moninpeliä vielä kerenny yhtään, kun live ...

Jäsen
    Paikka
    kangasala

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360)

Kai siihen ny kaikki jossain vaihees kyllästyy, mutta kun en ole vielä hirveästi pelaillut, moninpeliä vielä kerenny yhtään, kun live aikaa ei nyt ole

Jäsen Joohanh:n Avatar
    Paikka
    Salo
    Blogahduksia
    1
    Gamer IDt

Gamertag: Joohanh PSN ID: Joohanh Wii Code: 6414 3390 8797 3922

Lainaus Viestin lähetti alunperin Äijä (Näytä viesti)
    Mulla sama, ei todellakaan jaksa pelata enään.. samaa paskaa vaan.
    Siis COD:ia vai Haloa?

Itse taas olen päässyt COD:n multiplayeriin ihmeellisen hyvin sisään, jopa niin, että olen siinä jopa parempi suhteutettuna kuin lempipelissäni, Halossa. Ja Haloa olen hakannut paljon. Siis paljon.

Onhan Call Of Dutyt erittäin yksinkertaisia konseptiltaan, jonka takia olen niitä todella kärkevästi kritisoinutkin, mutta moninpeli (huom. siis vain moninpeli) on todella koukuttavaa.

Jäsen
    Paikka
    Joensuu

Lainaus Viestin lähetti alunperin Joohanh (Näytä viesti)
    Siis COD:ia vai Haloa?

Itse taas olen päässyt COD:n multiplayeriin ihmeellisen hyvin sisään, jopa niin, että olen siinä jopa parempi suhteutettuna kuin lempipelissäni, Halossa. Ja Haloa olen hakannut paljon. Siis paljon.

Onhan Call Of Dutyt erittäin yksinkertaisia konseptiltaan, jonka takia olen niitä todella kärkevästi kritisoinutkin, mutta moninpeli (huom. siis vain moninpeli) on todella koukuttavaa.
    OT: Cod siis.

Mä kyllästyin tohon prestige modeen kolmannella... kultasia aseita oon keränny 2 tällä hetkellä, vaikka onhan toi 1v1 snipers toki mukavaa puuhaa

Jäsen Joohanh:n Avatar
    Paikka
    Salo
    Blogahduksia
    1
    Gamer IDt

Gamertag: Joohanh PSN ID: Joohanh Wii Code: 6414 3390 8797 3922

OT: Cod siis.

Mä kyllästyin tohon prestige modeen kolmannella... kultasia aseita oon keränny 2 tällä hetkellä, vaikka onhan toi 1v1 snipers toki mukavaa puuhaa
    Joo, kolmannella prestigellä sitä sietääkin kyllästyä!
    Minulla leveleitä 43 ihan puhtaalla pohjalla ilman prestigeä, ja alkoi allekirjoittaneellekin riittämään.

Jäsen
    Paikka
    Joensuu

Lainaus Viestin lähetti alunperin Joohanh (Näytä viesti)
    Joo, kolmannella prestigellä sitä sietääkin kyllästyä!
    Minulla leveleitä 43 ihan puhtaalla pohjalla ilman prestigeä, ja alkoi allekirjoittaneellekin riittämään.
    Mutta oon ollu tolla kolmannella prestigellä pitkään, tappoja 27k -.-

Jäsen
    Paikka
    Tampere
    Gamer IDt

PSN ID: dorsku

Jännä juttu, itse en oo kyllästynyt yhtää, pelitunteja lähemmäs 500

Jäsen
    Paikka
    kangasala

Asiasta toiseen, millä aseella kannataisi alottaa nyt netissä? Ja mikkä perkit? No ensin kuitenkin tarvisi live aikaa, harmi kun visalla ei voi ostaa, live pointseja silti voi...

Jäsen PurpleHaze:n Avatar
    Gamer IDt

Gamertag: Eetu93 PSN ID: Eetude

Lainaus Viestin lähetti alunperin Etzka (Näytä viesti)
    Asiasta toiseen, millä aseella kannataisi alottaa nyt netissä? Ja mikkä perkit? No ensin kuitenkin tarvisi live aikaa, harmi kun visalla ei voi ostaa, live pointseja silti voi...
    Et tarvii mitään muuta kun ak 47:n (rauta tähtäimellä) ja perkeiksi bomb base (jos pelaat S&D:tä) jos taas tdm:ää sun muuta respa muotoa niin bandolieri 2 ja 3 perkeiksi taas vaan stoppari ja deep impact. Jos taas HC.ta pelaat nii aseella ei oo niinkään väliä.
    There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark

Jäsen
    Paikka
    Joensuu

Lainaus Viestin lähetti alunperin Etzka (Näytä viesti)
    M40A3 (Reg scope ofc)
    Joku pisla
    Flash
    -----
    Special grenade 3x
    Stopping power
    Steady aim

Tai jos haluut paljon/helposti tappoja nii joku M4 ja siihe hanki Red Dot Sight.

e: Purple Haze, bandolierin saa joskus lvl 30?

Jäsen Ozma:n Avatar
    Paikka
    Tampere
    Gamer IDt

Gamertag: ozm4

Lainaus Viestin lähetti alunperin Euno (Näytä viesti)
    Vähän turhan myöhään vastaus, mutta minulla on tätä samaa häikkää tullut lähinnä fps:ssa, kuten cod 4 ja halo 3. Tosiaan täälläkin sama modeemi/reititin mikä liekään. Aivan s**tanan ärsyttävää, joskus tulee tyyliin 5 minuutin välein tuota disconnectausta ja joskus menee päiviäkin ilman. Halo 3:ssa vielä tästä tulee expa miinusta, aivan syvältä.

Niin, oletkos jo löytänyt jonkun korjauksen tuohon vikaan, tai muillakaan mitään ehdotuksia? Ja tosiaan boxi on netissä johdolla ja isp on elisa.
    Kai olette muistaneet laittaa xboxille kiinteän IP-osoitteen ja tälle ip-osoitteelle sen portinohjauksen?

Itsellä a-link rr24 toimi kuin unelma ^_^

Muistakaa päivittää myös firmis!
    Xbox360 Gamertag : ozm4 - feel free to invite!
    Antakaa mulle se aivojen käynnistyskoodi...

Gamer IDt

M40A3 (Reg scope ofc)
    Joku pisla
    Flash
    -----
    Special grenade 3x
    Stopping power
    Steady aim

Tai jos haluut paljon/helposti tappoja nii joku M4 ja siihe hanki Red Dot Sight.

e: Purple Haze, bandolierin saa joskus lvl 30?
    Eiku prkl niihän se olikin että bandolierin saa vasta myöhemmin, en oo kyllä vieläkään ymmärtänyt mitä hyötyy steady aimista on, ihan turha perkki.

Jäsen
    Paikka
    Joensuu

Lainaus Viestin lähetti alunperin PurpleHaze (Näytä viesti)
    Eiku prkl niihän se olikin että bandolierin saa vasta myöhemmin, en oo kyllä vieläkään ymmärtänyt mitä hyötyy steady aimista on, ihan turha perkki.
    Steady aim on noscopereille.

SIIS ei niille noboille jotka istuu siellä nurkassa Iron Lungsin kanssa.

Jäsen
    Paikka
    kangasala

WaWia kun pelasin niin en kyllä mitään eroo huomannu kun se oli käytössä, tiedä sitten...

Jäsen / [ACF] Pellervo:n Avatar
    Paikka
    ...
    Gamer IDt

PSN ID: Pellervo

Mitkäs kaikki noista perkeistä on ''noboperkkejä''? Olen lukenut kaikenlaisia ketjuja perkeistä ja suurinpiirtein 3/4 perkeistä on kuulemma ''noboperkkejä...''

Gamer IDt

Hohhoijaa mitä ideaa on vetää jollain snipperilla ilman scooppia? JES TOSI UPEETA! Ja lähinnä tarkoitin että mihin sitä tarvitsee jos on aseena rynkky tai konepistooli sen tilalle voi hyvin laittaa deepin tai stopparin (kumman nyt sen tilalle saakin).

Ja etzka se vaikuttaa vaan lonkalta ammuttaessa mutta ite en huomaa silti niin suurta eroa että stoppari tai deeppi kannattaisi sillä korvata.

Jäsen
    Paikka
    Tampere
    Gamer IDt

PSN ID: dorsku

Steady Aim ei korvaa stopparia... steady aim on 3. perk ja stoppari 2 perkki.
    En muuten ymmärrä, miksi kaikki käyttävät jotain bandolieria? Kartat ovat täynnä muiden pelaajien jättämiä aseita, ja ei ne padit nyt voi ihan joka kerralla loppua, ellei nyt aivan paska ampuun ole.

Jäsen
    Paikka
    Joensuu

Noboperkkejä: Martyrdrom, Juggernaut, Last Stand, 3x frag. Mitäs niitä nyt näkee.

Bandolieria tarvii jos on kunnon rape päällä, ainakin mitä oon saanu noita +20 killstreakkeja niin sillon on pakko olla se bandolier!

Ja noscopaus, ite ainakin teen sitä koska perus snipaus/perus pelaaminen on vaan niin ***** tylsää!

KonsoliFIN Toimitus Dragonfly:n Avatar
    Paikka
    Tuusula, Jokela
    Blogahduksia
    13
    Gamer IDt

Gamertag: Dragoni85 PSN ID: Dragoni85

Noboperkkejä: Martyrdrom, Juggernaut, Last Stand, 3x frag. Mitäs niitä nyt näkee.

Bandolieria tarvii jos on kunnon rape päällä, ainakin mitä oon saanu noita +20 killstreakkeja niin sillon on pakko olla se bandolier!

Ja noscopaus, ite ainakin teen sitä koska perus snipaus/perus pelaaminen on vaan niin ***** tylsää!
    Miksi Martyrdrom, Juggernaut, Last Stand, 3x frag ovat "noboperkkejä"?

Jos näitä perkkejä käyttää on automaattisesti noob, eli uusi tuttavuus pelin parissa, henkilö joka ei vielä tiedä Modern Warfaren metkuja, niinkö? Miksi näin? Eikö tuon 3 x fraginkin saa vasta joskus aika myöhäisellä levelillä. Ei se oikein voi olla noob perkki.

Miksi sitä paitsi jotkut perkit pitää jotenkin leimata huonoon valoon? Senkö takia että joudut pelaamaan pelaajia vastaan jotka kyseisiä perkkejä etkä pärjää heille vai miksi?
    "Nyt loppuu se narina! Täti on hyvä ja käyttää tuikuttimia!" - Pirk

Jäsen
    Paikka
    Joensuu

Lainaus Viestin lähetti alunperin Dragonfly (Näytä viesti)
    Miksi Martyrdrom, Juggernaut, Last Stand, 3x frag ovat "noboperkkejä"?

Jos näitä perkkejä käyttää on automaattisesti noob, eli uusi tuttavuus pelin parissa, henkilö joka ei vielä tiedä Modern Warfaren metkuja, niinkö? Miksi näin? Eikö tuon 3 x fraginkin saa vasta joskus aika myöhäisellä levelillä. Ei se oikein voi olla noob perkki.

Miksi sitä paitsi jotkut perkit pitää jotenkin leimata huonoon valoon? Senkö takia että joudut pelaamaan pelaajia vastaan jotka kyseisiä perkkejä etkä pärjää heille vai miksi?
    Martyrdrom on niille jotka on vaan niin paskoja että ei saa muuten tappoja kun tollasella säälittävällä tavalla, Last stand, tarviiko tosta es sanoa mitään?

Jos noi on mielestäsi "pro" perkkejä niin siitä vaan pidä hauskaa.

Jäsen Balrog:n Avatar
    Paikka
    Nääscity
    Gamer IDt

Gamertag: Balrog Fin

Martyrdom on kylla hieman aunuksesta, mutta last stand toisaalta ihan magea.
    Mites jos peliin on tarkoituksella luotu tietyt perkit ja aseet mm.kranaatinheittimet niin eiko niita sitten saisi kayttaa jos kerta pelaajasta leimaa autom. Nuuuubin?

Ihan sama kun "oikeat" pelaajat itkevat etta vaan nobot ja evot pelaavat unlock-aseilla.
    "Sandy Ravage, with his Spas, could save Zion, Middle Earth,Narnia, Cybertron, the past, the present, and the future. In one session." -TakuFishDish

Tämän ketjun tagit

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •