Tämä on keskustelu PS3-pelien julkaisupäivä/hinta/saatavuuskyselyt tänne, Pelikeskustelu alueella, joka on osa-alue alueella: Mites, onko huhuja kuulunut tuosta monkey islandin special editionin ilmestymisestä eurostoreen? Toukokuun aikanahan sitä vannotettiin aikaisemmin ja kakkosta kesän aikana.....
Mites, onko huhuja kuulunut tuosta monkey islandin special editionin ilmestymisestä eurostoreen? Toukokuun aikanahan sitä vannotettiin aikaisemmin ja kakkosta kesän aikana..
Nes --> Sega MD2 --> PS1 --> N64 --> PS2 --> PC --> NGC --> Xbox 360 --> PS3 --> Wii
Mistä saisin edullisen PlayStation Eye kameran?
Halvimmat hinnat mitä itse löysin oli suomessa 40e ja englannista n.30e.
Jos jostain saisi halvemmalla niin olisin kiitollinen tiedosta.
Last edited by TT-2k; 12.06.2010 at 00:50. Syy: Lainausta siivottu
Konsolifin, onkin Tosikkofin!
Ei kannata luottaa että kukaan välttämättä sitä peliä ostaa, itse olen jo yrittänyt ties miten kauan kaupitella kyseistä peliä pois vuoronperään täällä sekä huuto.netin puolellaJa hintapyyntö ei ole edes päätähuimaava. Peli tuli siis itselleni sen bundlen kylkiäisenä.
Mutta joo kalo, ei tuota kameraa saa paljon tuota brittihintaa halvemmalla mistään, ainakaan uutena, niin kannattaa melkein sieltä briteistä tilata tuo bundle ja koittaa myydä jälkeenpäin se peli pois ellei innostusta pelaamiseen löydy ja jos ei tule myydyksi heitä vaikka vesilintua sillä.
edit: No nyt sain sen SilmäLemmikin myytyä, ei mennyt kuin lähes puoli vuotta varmaan![]()
Last edited by teme1986; 18.06.2010 at 13:44.
2010 FIFA World Cup South Africa halvimmalla? Halvimmat olivat Ahvenanmaan VPDn/verkkokaupan pelit, 45e. Jos irtois jostain vielä halvemmalla? Jos ei halvemmalla niin mielummin kaupasta, ei nyt nettikaupasta.
Last edited by Jamaikan asukas; 17.06.2010 at 00:46.
Mä voitin miesten satasen finaalin.
En viitsi vielä ketjua tehdä seuraavasta aiheesta, mutta tänne se lähemmin noin muuten kuuluu
Eli mikäs kumma se täällä onkaan Onko muka totta, että toi tulee jo "nyt"?![]()
Ei sun pitäny noin nopea olla vastaamaan, meinasin juuri poistaa ko. viestin, mutta kun on niin pirun väsynyt, niin aivot sun muut ei oikein toimi
Huomasin heti ton kun olin postannut ton tänne... Mutta minkäs mä voin jos Playstation Network ID sen sinne Facepuukkiinsa on pistäny, ni aattelin kahella etana-aivosolullani, notta pitää paikkansa![]()
![]()
Mistä sais halvimmalla Fallout 3 GOTYa tai Collectors Editionia?
Mä voitin miesten satasen finaalin.
Milloin Monkey Island 2 on tulossa pleikka storeen ?
Onkos saksassa/puolassa/itävallassa pleikka pelit halpoja? jos on niin mitä liikkeitä siellä on joista kannattaisi niitä yrittää bongata? Ens viikolla tarkotus lähteä heittämään roadtrippii keski-eurooppaan.
Niin ja mitä muuta sieltä saisi tuotua halvalla? Olutta en ala rahtaamaan, kun lentokoneella mennään.
Milloin Sly 4 julkaistaan ? ei ole näkynyt Ps 2 eikä 3tuleeko edes Ps2 ?
kiitos jos tiedätte
joo,ekalla sivulla luki että sly 4 julkaistaisi jo 2008 vuonna niin mietin
tuleeko se sly collection ps2?Paljon maksaa ? milloin julkaistaan ?
Oletteko kuulleet sly elokuvasta ? milloinkohan se julkaistaan
olen kuullut että sly 4 ja sly dvd julkaistaan syyskuussa ?
Niinhän Hitman 5:kin piti tulla 2008.
Didn't happen.
Nyt sen pitäisi (huom. paino sanalla pitäisi) tulla Hitman 2 elokuvan kanssa 2010 lopussa. Ja hyvin vahvasti epäilen, että näin ei tule käymään. Kuten myöskään en usko, että Sly:stä on tulossa elokuvaa (tai neljättä osaa) ainakaan näin lyhyellä varoitusajalla. Googlekaan ei kerro mitäään.
Odotan: Grand Theft Auto V, South Park: The Stick of Truth, Beyond: Two Souls