Jep, ehdin sittenkin. Pitää yrittää jos ehtisi tänäänkin. Minulle tuli monta kertaa eilen server full, kun yritin vastata kutsuusi ja lopulta connection timed out heitti pois. Yhteyden laatu jotenkin kummasti vaihtelee, välillä minulla on täydet palkistot ja joskus vain 1-2. Matka WLAN-boksille ei ole kovin pitkä ja kuuluvuus pitäisi olla kunnossa. Olen ollut huomaavinani että esim. osumien rekisteröinti vaihtelee yhteyden laadun mukaan. Joskus saa MOHH2-tyyliin tyhjentää koko lippaan kaveriin eikä mitään. Silloin kun palkistot on hyvät, pari kutia voi riittää.
Olen mieltynyt aseena MP40:n. Perkkeinä on bomb squad, juggernaut ja deep bullet penetration. Mikä on se perkki, ja millä levelillä sen saa, joka virittää käsikranaatin kun kuolee? Niihin kuolen monesti itse.![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Meidän ensimmäisessä matsissa mulle tuli connection timed out, tai jotain vastaavaa. Sitten kun kutsuit minua peliin mukaan, oli minulla menossa 20+ tappoa. Eli ei kehdannut katkaista sitä
Siteeraa
Ei mutta oikeasti, eniten ärsyttävä perkki on kyseessä. Kannattaa aina erien alussa pysyä kaukana kuolevista vihuista. Itse miellän second tsäänssin hyödyllisemmäksi.
Siinä missä mp40:sellä tipahtaa nätillä ja lyhyellä sarjalla, joutuu type 100:lla räiskimään melkein puolikkaan lipasta. Ihan ookoo ase kuitenkin, pääset sitä kampanjassakin testamaan. Tosin rankkaisin itse koko pelin parhaaksi aseeksi mp 40 tai mp 44... (kohta saan jälkimmäisen rynkyn auki