Sivu 67 / 69 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1757585960616263646566676869 ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 1 321 - 1 340 / 1367

Metal Gear Online

Tämä on keskustelu Metal Gear Online, Pelikeskustelu alueella, joka on osa-alue alueella: Ei tarvitse olla, itse olen ostanut ne päivitykset vanhempien kortilla. Ja päinvastoin kuin wsu69:llä, itse olen vasta vain kerran pelannut ...

Jäsen
    Paikka
    Oulu
    Gamer IDt

PSN ID: Omnilion

Vastaus: Metal Gear Online

Ei tarvitse olla, itse olen ostanut ne päivitykset vanhempien kortilla. Ja päinvastoin kuin wsu69:llä, itse olen vasta vain kerran pelannut MGS4:n läpi, ja hakannut lähinnä MGO:ta. TIlanne on erikoinen, sillä kaikkia aiemmat MGS-pelit olen pelannut useaan kertaan läpi heti hankinnan jälkeen :O
    I was just looking at it and I suddenly got this urge to get inside. No, not just an urge - more than that. It was my destiny to be here; in the box.

Jäsen
    Paikka
    Lahti

Lainaus Viestin lähetti alunperin omnilion (Näytä viesti)
    Ei tarvitse olla, itse olen ostanut ne päivitykset vanhempien kortilla. Ja päinvastoin kuin wsu69:llä, itse olen vasta vain kerran pelannut MGS4:n läpi, ja hakannut lähinnä MGO:ta. TIlanne on erikoinen, sillä kaikkia aiemmat MGS-pelit olen pelannut useaan kertaan läpi heti hankinnan jälkeen :O
    No itse en saanut vanhempien kortilla ostettua. Jännä juttu. Ite menin yksinpelin n. 5 kertaa läpi.

Jäsen
    Paikka
    Oulu
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin -Troopar (Näytä viesti)
    No itse en saanut vanhempien kortilla ostettua. Jännä juttu. Ite menin yksinpelin n. 5 kertaa läpi.
    On mullakin toinen läpipeluu menossa, mutta en oo vielä saanu projektia loppuun asti. Jaahas, ihme homma kyllä, mulla ainakin toimi. Onkohan ne muuttanu käytäntöjä sitten? Itse tilasin sen GENE+MEME-packin ennakkona, sillon se ainakin vielä onnistu. Erikoista kyllä.. Ei helvetti, en tienny että kaikki nuo on sauomalaisia, keitä rammari luetteli :O Ne on kaikki kyllä kieltämättä kovia sanoja, itse otin tässä ihan vasta Survivalissa turpiin MFDoomilta kun pelattiin klaaniporukan kanssa Doomsday Legionia vastaan
    I was just looking at it and I suddenly got this urge to get inside. No, not just an urge - more than that. It was my destiny to be here; in the box.

Jäsen
    Paikka
    Espoo
    Gamer IDt

PSN ID: Fazang

Mitkä on teidän mielestä parhaat skillit? Mitä skillejä levelaatte?
    Fail

Jäsen / [D-Company] Funkee:n Avatar
    Paikka
    Tornio
    Gamer IDt

Gamertag: RokotiiliFunkee PSN ID: DrFunkee

Lainaus Viestin lähetti alunperin Fazang (Näytä viesti)
    Mitkä on teidän mielestä parhaat skillit? Mitä skillejä levelaatte?
    Niitä skilleä on hyvä aina välillä vähän vaihdella, niin saa kehitettyä kaikkia aina tarpeen mukaan suuremmiksi. "Shotgun only" peleihin laittaa shotgun skillin päälle, niin se kehittyy, "box only" peleissä käyttää box movea ja cqc:tä yms...

Itellä oli vakiona aina peruspeleissä assault rifle lvl2, monomania lv3 ja runner lv1, kun peliä vielä pelasin.

Jäsen
    Paikka
    Espoo
    Gamer IDt

PSN ID: Fazang

Lainaus Viestin lähetti alunperin Funkee (Näytä viesti)
    Niitä skilleä on hyvä aina välillä vähän vaihdella, niin saa kehitettyä kaikkia aina tarpeen mukaan suuremmiksi. "Shotgun only" peleihin laittaa shotgun skillin päälle, niin se kehittyy, "box only" peleissä käyttää box movea ja cqc:tä yms...

Itellä oli vakiona aina peruspeleissä assault rifle lvl2, monomania lv3 ja runner lv1, kun peliä vielä pelasin.
    Miks lopetit pelaamisen?
    Fail

Jäsen / [D-Company] Funkee:n Avatar
    Paikka
    Tornio
    Gamer IDt

Gamertag: RokotiiliFunkee PSN ID: DrFunkee

Lainaus Viestin lähetti alunperin Fazang (Näytä viesti)
    Miks lopetit pelaamisen?
    Trofeita alkoi puskemaan viime syksynä PS3:n peleihin, niin jotenkin innostus MGO:sta siirtyikin trophy-huoraamiseen.

Jäsen
    Paikka
    Oulu
    Gamer IDt

Itse pidän ykköshahmolla Assaulta Rifle 2:sta, Runner 1:stä ja CQC+ 1:stä. Assault Rifle on kyllä jo masterilla, mutta en henno kolmea slottia siihen käyttää. Kakkoshahmolla on Assault Rifle 2:n ja Runner 2:n. Vois joskus muitakin skillejä alkaa kyllä korottamaan...

Jäsen
    Paikka
    Asgård
    Gamer IDt

Wii Code: 2750 5606 8910 6703

Lainaus Viestin lähetti alunperin Funkee (Näytä viesti)
    Trofeita alkoi puskemaan viime syksynä PS3:n peleihin, niin jotenkin innostus MGO:sta siirtyikin trophy-huoraamiseen.
    Ja minä lopetin Warhawkin pelaamisen samasta syystä.

edit. tai siis siitä että trofeet tulivat peliin.

Itse pidän ykköshahmolla Assaulta Rifle 2:sta, Runner 1:stä ja CQC+ 1:stä. Assault Rifle on kyllä jo masterilla, mutta en henno kolmea slottia siihen käyttää. Kakkoshahmolla on Assault Rifle 2:n ja Runner 2:n. Vois joskus muitakin skillejä alkaa kyllä korottamaan...
    Noista skilleistä voi muuten tehdä kolme valmista settiä, jotka voi sitten valita haluamiinsa pelimoodeihin.
    Sama pätee pukuihin, tosin ne valitaan kenttä- ei pelimoodikohtaisesti.
    Last edited by The Great Samu; 26.01.2009 at 19:33. Syy: do not want.
    Parasta PC-versioissa on tietysti pelata hiirellä ja näppäimistöllä, jolloin tähtääminen sujuu realistisella nopeudella ja tarkkuudella ja liikkuminen on luontevaa, ei kulmikasta.
    En olisi voinut sanoa itse yhtään paremmin...

KonsoliFIN Toimitus TT-2k:n Avatar
    Paikka
    Kerava / IRK-reinotodellisuus
    Gamer IDt

Gamertag: TriKuiva PSN ID: TT-2k

Maaliskuussa saadaan kolmas lisäpaketti: Scene Expansion. Kolmen uuden kartan (Hard House, Outer Outlet ja Ravaged Riverfront) lisäksi hahmokaarti kasvaa ainakin Raidenilla ja Vampilla.

Lähde: www.vg247.com

Jäsen
    Paikka
    Oulu
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin The Great Samu (Näytä viesti)
    Ja minä lopetin Warhawkin pelaamisen samasta syystä.

edit. tai siis siitä että trofeet tulivat peliin.

Noista skilleistä voi muuten tehdä kolme valmista settiä, jotka voi sitten valita haluamiinsa pelimoodeihin.
    Sama pätee pukuihin, tosin ne valitaan kenttä- ei pelimoodikohtaisesti.
    Miten tuo niitten valinta sitten tapahtuu? Tiedän kyllä miten niitä skill-settejä voi tallentaa, mutta pystyykö ne jotenki siis laittaan että aina tietyn pelimoodin kohdalla tulee automaattisesti tietyt? Ja entä noitten pukujen kanssa?

Jäsen Grandi:n Avatar
    Paikka
    Otaniemi, Espoo
    Gamer IDt

PSN ID: kakeskin / GTP_Grandi

Lainaus Viestin lähetti alunperin TT-2k (Näytä viesti)
    Maaliskuussa saadaan kolmas lisäpaketti: Scene Expansion. Kolmen uuden kartan (Hard House, Outer Outlet ja Ravaged Riverfront) lisäksi hahmokaarti kasvaa ainakin Raidenilla ja Vampilla.

Lähde: www.vg247.com
    Noiden hahmojen sisällyttäminen tekeekin hommasta varmaan varsin erilaista

No eiköhän tulevakin lisäpaketti hankintaan mene

Jäsen Grandi:n Avatar
    Paikka
    Otaniemi, Espoo
    Gamer IDt

PSN ID: kakeskin / GTP_Grandi

Jäsen
    Paikka
    Tampere
    Gamer IDt

PSN ID: fcjukurit

Tänään pelasin ekat pelini. Tunnuksen luominen oli erittäin ärsyttävää mutta palkitsevaa Pelaako tätä enään kukaan suomalainen ja missä pelimuodossa tässä on eniten pelaajia?

Jäsen pqohi:n Avatar
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

PSN ID: pqohi

Pelaako tätä enään kukaan suomalainen ja missä pelimuodossa tässä on eniten pelaajia?
    Varmaankin team deathmatch.

Jäsen
    Paikka
    Porvoo
    Gamer IDt

PSN ID: Freedomstyle

Lainaus Viestin lähetti alunperin pqohi (Näytä viesti)
    Varmaankin team deathmatch.

Ehdottomasti TDM!

Ja suomalaisiahan on tuolla sellanen 20-50 vakkaria ainakin. Suomalaiset ovat aina hallinneet MGO:ta kaikenlisäksi. Kukushka, Unknown, Fombe yms. kärkikastia alusta asti...

Jäsen Berserker:n Avatar
    Paikka
    Jyväskylä
    Gamer IDt

Gamertag: Arppis PSN ID: Nestor2000

Lainaus Viestin lähetti alunperin Grandi (Näytä viesti)
    Haha aika härskejä ominaisuuksia.
    "I hope for nothing. I fear nothing. I am free." - Nikos Kazantzakis

Jäsen
    Paikka
    Oulu
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin Abraham (Näytä viesti)
    Ehdottomasti TDM!

Ja suomalaisiahan on tuolla sellanen 20-50 vakkaria ainakin. Suomalaiset ovat aina hallinneet MGO:ta kaikenlisäksi. Kukushka, Unknown, Fombe yms. kärkikastia alusta asti...
    The WhiteMantis oli yli puoli vuotta GP-tilastoissa ykkösenä, ja hän on myös suomalainen. Ja yksi parhaimpia klaaneja( kuulemma) on SuomePaskimmat, suomalaisia siis.

Itse olen myös aika vakkari tuolla, mutta en ole mikään huippupelaaja.

Jäsen
    Paikka
    Forssa
    Gamer IDt

PSN ID: NikiQ

The WhiteMantis oli yli puoli vuotta GP-tilastoissa ykkösenä, ja hän on myös suomalainen. Ja yksi parhaimpia klaaneja( kuulemma) on SuomePaskimmat, suomalaisia siis.

Itse olen myös aika vakkari tuolla, mutta en ole mikään huippupelaaja.
    Jeps, ja reward-tilastoja taitaapi domimoida lllTheEndlll, suomesta hänkin...

KonsoliFIN Toimitus TT-2k:n Avatar
    Paikka
    Kerava / IRK-reinotodellisuus
    Gamer IDt

Gamertag: TriKuiva PSN ID: TT-2k

16. päivä kesäkuuta on tulossa v1.33-päivitys MGO:hon.
    In the latest Kojima Productions Report podcast, we learn that Metal Gear Online will be receiving an update on June 16th. The update will allow Scene Pack owners to get access to a new Shadow Moses map and update 1.33 will be made available for US and European gamers. Also, for gamers who have the Scene Pack, Snake will be available as a character.
    Lähde: Examiner.com

Tämän ketjun tagit

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •