Tämä on keskustelu PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne), Pelikeskustelu alueella, joka on osa-alue alueella: Viestin lähetti alunperin dutchman sivuilla näyttää olevan toi hinta mutta ostoskoriin tulee 27.99 puntaa.. Näemmä ovat ehtineet jo nostaa hintaa. ...
Onkos jollekin tullut jo briteistä hieman ennen tuhkapilviä lähtetettyjä pelejä. Episodes from Liberty Cityä ei ole näkynyt ainakaan täällä.
Toissa perjantaina (16.4.) lähetetty LBP: GOTY on edelleen matkalla. Silloin tuhkaa olikin ollut jo päivän pari.
Jos ei olisi vettä, kukaan ei oppisi uimaan ja kaikki hukkuisivat.
13. huhtikuuta Zavvista lähetetty NHL10 (PS3) on myöskin edelleen jossain matkalla.
Joten varautukaa viivästyksiin, jopa pitkiinkin sellaisiin.
Näyttäisi ainakin play.comin mukaan, että hyllyssä olisi.
Play.com (UK) : God Of War Trilogy : PlayStation3 - Free Delivery
kuten myös amazon.co.uk
God of War Trilogy (PS3): Amazon.co.uk: PC & Video Games
Itse varmaan tilaan amazonilta, vaikkei nyt halvin olekaan, mutta juuri tätä pakettia olen hakenut niin en jaksa nyt kympistä ruveta nihkeilemään.
---------------------
Hae Ubuntu Linux!
Täytyypä nyt oikein tännekkin nillittää vähän tuosta FIGMAn jäsenyritysten peliale-kampanjan toteutuneisuudesta J.Kärkkäisen Ylivieskan myymälässä.
Ensinnäkin Peliale-laari oli noin 50 senttimetriä x 50 senttimetriä, pieni huomaamaton laatikko.
Toisekseen, laarista löytyi PlayStation 3-tarjontana vain UP, Cars Race-O-Rama, Guitar Hero Metallica.
Kolmas huomion arvoinen seikka kampanjasta on se, että hyllytavarana olevat MAG ja NFS: Shift olivat nk. normaalihintaisia, vaikka kampanjahintana mainostetaan hieman alempaa hintaa.
Kysyin vielä useammalta myyjältäkin, onko pelit kampanjan ajan alennetulla hinnoilla, eipä vastauksien mukaan olleet.
Ugh, olen avautunut.![]()
Multiplatform-pelien uusi alue KonsoliFINissä (Beta)
Ilmianna asiaton, sääntöjen vastainen tai muuten vain erikoinen uutiskommentti täällä.
Pelejä ei ole mutta sarjiksia bookdepository.co.uk:sta tilattuna on vieläkin saapumatta... Eli kuljetukset takkuaa edelleen. Kai niillä on ruuhkaa purettavaksi.
Olen myöhässä, mutta ei se haittaa, voi näille vieläkin nauraa.
http://www.konsolifin.net/bbs/yleist...ml#post1079190
On siinä varsinainen ale taas. Ja isit ja äitit on iloisia.
![]()
PS3, Vita, 360, Wii & LG 47LE8500
In memoriam of Ro0Ki3, a new era with rookie has begun.
Onko tonne thehut:iin jotakin alennuskoodeja, jos tilaa ton Prison Breakin?
"I'm not going to take back my words. That's my ''Way of the ninja''.
♫ Minun Youtube kanava ♫
Tietääkö kukaan onko briteistä tilatussa EyePet-pelissä mukana suomenkieli vai pitäiskö peli ostaa nimenomaan Suomesta jos haluaa suomenkielisyyden? Tulisi sellaiselle pikkutytölle joka ei vielä englantia ymmärrä (ja menee varmaan vielä monta vuotta ennen kuin vieraat kielet alkaa sujumaan).
Ajattelin vaan kun Play.com:lla ois hinta kohdillaan suomalaisiin hintoihin verrattuna
Play.com (UK) : EyePet (includes PlayStation Eye Camera & Magic Card) (Eye Pet) : PlayStation3 - Free Delivery
YNWA