Tämä on keskustelu PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne), Pelikeskustelu alueella, joka on osa-alue alueella: Viestin lähetti alunperin ArTTu83 Ainakin omassa versiossani oli suomenkieli. Pelin tilasin heti pelin ilmestyessä. Minä tilasin joskus loppusyksystä Playstä EyePetin ...
Osaisiko joku kertoa enemmän tietoa peleistä joita voi tilata VPD:stä Ahvenanmaan varastosta. Tarkoitan että osaisiko joku joka on joskus tilannut Ahvenanmaan varastosta pelin, niin kertoa mitä eroa sillä on perus versioon, muutakuin pelin hinta.![]()
"We lost because we didn't win." -Ronaldo
E: Noni, kyl mä sen arvasi, et joku on nopeempi. mikä on arvolisävero
Mitäs sitä tähän kirjootaas
Riippuu ihan siita mita kautta ovat pelit hommanneet, teoriassa sielta saattaa tulla mita tahansa..
Esim. VPD postitteli HR:n uk versiota, mutta vaihto niita sitten nordic versioihin, ja myohemmin sitten listasi uk version erikseen.
Leffoja peleja on tullut tilattua VK.com ja VPD, vastaan on tullut englantia, nordic (etukansi englantia, takakannessa fin,swe,nor..), ruotsia ja jopa sellaisia leffoja joista on loytynyt se affenoiden oma lippu..
Ei kannata olla liian pahoillaan, kyse on kuitenkin HMV:sta, itse odottelen tassa jannityksella etta meneeko tilaus lapi eli ei..
HMV on kuitenkin naita puljuja joissa tapahtuu usein hinnoitteluvirheita ja "valitettavasti emme voi tuotetta toimittaa..".
Itse olen tuohon toimintaan sen verran kypsynyt etta jos saboteur ei lahde matkaan niin oli viimeinen kerta kun asioin tuon puljun kanssa..
Tuhkapilven taikaa.... Zavvista 13.4 lähetetty NHL 10 edelleen teillä tietämättömillä ja 20.4 play.comista lähetetty Fast And The Furious Blu-ray boksi samalla kohtalolla... onkos muita kohtalotovereita vai olenko lajiani viimeinen ?![]()
Don't hate the player, hate the game.
Last edited by EL5; 04.05.2010 at 16:09.
Saako jostain RDR:n (Red Dead Redemption) alle 44.40€?
PS3 Pelini: GTA IV, inFAMOUS, Unreal Tournament 3, Assassin's Creed 2, GTA:EfLC, Red Dead Redemption, UFC 2009 Undisputed | Xbox 360 pelit: Alan Wake, Gears of War 1-2, Dead Rising, Batman: Arkham Asylum, Halo: Reach, Mass Effect
PS3 Pelini: GTA IV, inFAMOUS, Unreal Tournament 3, Assassin's Creed 2, GTA:EfLC, Red Dead Redemption, UFC 2009 Undisputed | Xbox 360 pelit: Alan Wake, Gears of War 1-2, Dead Rising, Batman: Arkham Asylum, Halo: Reach, Mass Effect
Periaatteessa Gamestopista saa tuon RDR:n Limited Editionin huippuhalvalla jos tilaa UK:sta pari edullista peliä(kannattaa tarkistaa exclusion lista ensin Gamestopin sivuilta) ja tähän päälle 10€ niin se tekee yhteensä ~40€, eli ei paha jos jaksaa hieman kikkailla.
| PC - PS3 - Galaxy S2 | Stiimi kirjasto |
Ja sitten kun saat pelit viikon parin päästä käsiisi ja kurvaat paikalliseen Gamestoppiin niin kuinkas ollakkaan - listaa on päivitetty ja ei mitenkään erityisen positiivisella tavalla, mutta onneksi yritys voi kuitenkin hyvittää sen 50 senttiä pelistä ettei ihan hukkaan mennyt.![]()
Jos ei olisi vettä, kukaan ei oppisi uimaan ja kaikki hukkuisivat.
ja esim verkkokaupasta 44e suoraan ilman kikkailua, ni ei nyt 4-5e säästön takia kauheest jaksa säätää
Ps3+ps2+ajokaukalo+yli 20 peliä | Tietokone ja tele puolella iMac,2kpl Macbook,PowerMac,2kpl AppleTV+2kpl iPhone 4S,2kpl iPad 2,2kpl Nokia Lumia 920, sekä 1xSaunalahti/3xDNA/3xSonera liittymät. Ex Mäksä
Aion myös ostaa RDR mutta koska tässä on pari peliä tulossa (Yakuza3 ja FFXIII), ei pelin tilaamisella ole kiire.
Tilaus menee loppukesään, mikä ei haittaa koska kesälomani on elokuun toisesta viikosta eteenpäin.
Oletettavasti myös Britannian ihmemaan hintataso kyseisen pelin kohdalla on tippunut muutamassa kuukaudessa julkaisusta.
Lähdetään siitä että peli on minulla 01.08.2010 alle 30e postikuluineen maksaneena.
Toki jos aiemmin kyseiseen hintaan saa niin tilaus lähtee. Ei mulla ole kiire kun ei niin hinkua tuohon onlineen ole.
"We are performing maintenance on the database. Please excuse this inexcusable excuse for an excuse to excuse us for being excused for what is not excusable."
PS3 Pelini
Hei sanokaahan joku Yhdysvaltalainen/Kanadalainen verkkokauppa joka postittaa Suomeen. Sillä on syynsä miksi pitää olla jenkki.