toinen hyvä www.best-game-price.co.uk
Tämä on keskustelu PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne), Pelikeskustelu alueella, joka on osa-alue alueella: Viestin lähetti alunperin FMIX Yritin tuossa etsiä sitä sivua missä oli pelien hintavertailua eri liikkeistä. Olikohan se joku UK saitti? ...
toinen hyvä www.best-game-price.co.uk
Pelitarjous Blogini (päivittyy päivittäin)
http://pelitulkomailta.blogspot.com/
Thanks! Pitääkin laittaa tuolta Blur tilaukseen.
Ymmärrän kyllä, jos et halua auttaa minua löytämään tuota GTA:ta, mutta kai mä löydänkö itsekin jostain sen halvalla. Eikä se ole niin nuukaa, varsinkaan jos tilaa netistä. Vuoden ja yhden kuukauden jälkeen ei ainakaan pitäisi olla mitään valittamisen aihetta![]()
Do you feel lucky, punk?
Gigantissa on tänään toi Resident Evil 5 18e, mutta saako jostain sitä gold editionia alle 20e? Siihen Gold Editioniinhan tulee se movepäivitys, niin onko siitä tulossa myös tollanen ''move-edition''? Niin ja toi gigantin on platinum eli se on yksi syy, jonka takia en haluaisi gigantista ostaa![]()
Tilasin tuon UFC Undisputed 2010:n Zavvista lauantaina, ja olivat lähettäneet sen jo jopa sillon heti lauantaina (aattelin että vasta maanantaina). Kuitenkin, peli ei vielä tänäänkään tullut, eli kohta melkein viikko ooteltu. On oikeestaan eka kerta, kun tälleen "myöhästyy". Onkohan siellä taas jotain lakkoilua, tai muuta skeidaa, joka vaikuttaa tuohon ulkomaisen postin kulkuun? Missä lie Afrikassa seilaailee nyt seki peli...
► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | DualShock 3 + 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -mikki ► PS3-pelini ► Trophy-kokoelmani
Tilasin Zavvista 18.7 UFC 2010:n ja 19.7 Red Dead Redemptionin. UFC saapui noin puolentoista viikon päästä, mutta Redi ei ole tullut VIELÄKÄÄN.
Useita kertoja ks paikasta tilanneena ekaa kertaa jouduin nyt tekemään ilmoituksen asiakaspalveluun. Sanoivat, että lähettävät jonkun kupongin joka pitää täyttää ja lähettää ( onnistuu kai myös mailina? ) ja sitten tutkivat asiaa. Meneekö siinä yleensä kauaa, että saa uuden tilalle? Kellään kokemusta? Kiitos!
Mulla hävisi viime jouluna, peli jonka tilasin sieltä ja sain monta kuukautta tapella, että sain uuden tilalle. Välillä vastasivat asiakaspalveluun laitettuihin viesteihin kuukauden viiveellä. Toivottavasti pääset helpommalla, mutta itse en ole enään Zavvista uskaltanut tilata.
"If Something Is Hard To Do, It's Not Worth Doing" - Homer Simpson
Siis tuo on todellakin ihan normaali toimitusaika. Itse olen ainakin huomannut että viikoloppuna tai keskiviikkoon mennessä tehdyt tilaukset tulevat seuraava perjantai - tiistai akselilla. Joskus tulee yllätys nopeasti. Edelleen jos peli on saatava heti niin hae lähimmästä marketista.
Joo, ei tarvitse panikoida vielä, jos se lauantaina lähetetty niin se on ollut postilaatikossa maanantaihin asti jolloin postimies on noutanut.
Zavvilta olen tilannut itsekkin monta monta peliä, ja olen huomannut että monesti on venynyt toimitus yli viikon.![]()
Pelitarjous Blogini (päivittyy päivittäin)
http://pelitulkomailta.blogspot.com/
Huh, tänään se tuli. :P Ja heti perään kysymys: tuolta Zavvista tilasin tuon UFC 2010:n ja pelin nimessä lukee tuolla "(includes exclusive Zavvi content)" tjsp., niin mitenkähän pääsen tuohon lisäsisältöön käsiksi, ja mitä se edes on? Laitoin kyllä jo tuon koodin Storeen, jolla saa mm. online-muodon peliin (käytettyjen pelien sotaa), mut en mitään Zavvi-hommaa..?
► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | DualShock 3 + 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -mikki ► PS3-pelini ► Trophy-kokoelmani
Jaa, sen nimi olikin tää:
UFC 2010: Undisputed (Includes PS3 Exclusive Content) PS3 | Zavvi.com
Muistelin väärin. Kiitos vastauksesta. :P
Tosta toisesta aiheesta God of War III -juttua:
Tjaa, en huomannukkaan et se on ennakkotilaus. Ja vasta maaliskuussa, what the-... No, hyvä puoli sinänsä, että normiversio ei ainakaan katoo vielä mihinkää lähiaikoina ja kerkee halvenua alle kipukynnyksen... :)
EDIT 28.08.2010:
Uijui, kiitos kovasti!! Nyt lähtee ainaki Skate 3 vihdoin tilaukseen. Oon himoinnut ton perään jo NIIIIN pitkään. :)
EDIT: Ja nyt on tilauksessa. :P
Last edited by Execta; 28.08.2010 at 18:34.
Mistä saisi Soul Calibur IV:n edullisesti? Tuntuu, että PS3 versio on loppu joka paikassa..
i7 920 D0 | Noctua NH-U12P | Asus Rampage II Extreme | 3x2GB G.Skill DDR3 1600MHz | Asus Radeon HD5870 | Corsair HX620w | Samsung Spinpoint F1 | BenQ E2400HD | Win 7 Ultimate x64 | Thermaltake Element G | 32" LG Full HD + PS3 |