Nonni. Jumissa lvl 15.
Oon niin paras tässä.
Keltään liikenis jelppiä yksityisviestillä?
Oon aika aktiivinen avunpyytäjä ;D
Tämä on keskustelu Mindy - ajattelupeli, Pelikeskustelu alueella, joka on osa-alue alueella: Viestin lähetti alunperin HenrikRamone Aika saman tyylinen ilmeisesti suomalainen peli http://servut.us/nutshell/random/Sak...apaitapeli.swf Koittakaa päästä läpi. (Oli pakko) Oon nyt pelannu tätä ...
Nonni. Jumissa lvl 15.
Oon niin paras tässä.
Keltään liikenis jelppiä yksityisviestillä?
Oon aika aktiivinen avunpyytäjä ;D
Byra baaryyvara, byr fvaäxva!
Olen onnellinen, ole sinäkin!
Mä tarvisin edelleen apuja tohon level 24?![]()
Hmm.. Tästä pitäis tajuta: Kaikki vastaukset pitää laittaa englanniksi, jos vastaukessa haetaan sanaa. Levelissä, missä oot pitää selvittää värikoodit ja tuloksena selvityksen jälkeen on kolme väriä. Niistä syntyy jonkun maan lippu ja englanniksi sen maan nimi vastausosuuteen, niin menee läpi.
Toivottavasti tällaisesta sivusta on apua: ColorCombos - Combotester
Pistäkääs vinkkiä level 26 jos tiedätte.![]()
Helppiä MINDY LEVEL 23 vaikka YV:llä . Tai voit antaa suoran vastauksen en jaksa pähkäillä enäääää!!!![]()
Vinkkejä 27 leveliin? "what kind of music did she sing?" on kysymys.
Arvuuttelemalla tuon arvaa. Se ei ainakaan ole rock n' roll, kuten tekstistä ymmärtää. Ihan tunnettu genre varsinkin vanhempien ihmisten parissa. Toinen tapa miten saat tietää vastauksen on: Katso lauseita tarkemmin ja kiinnitä huomiota tarkemmin joihonkin lauseenosiin.
Joku vinkki tohon MINDYN Lvl 24 ku ei oikee millään aukea, jos et osaa antaa hyvää vinkkiä niin vaikka YV:llä vastaus. TOS
![]()
Minä voisin ottaa tuon level 27 vastauksen. Oon jo miettiny pääni puhki, enkä keksi mikä se voisi olla..
JOO level24 suora vastaus vaa kts en jaks enää miettii