Power armor trainingin saat vetämällä main questia eteenpäin.
Tämä on keskustelu Fallout 3 -peliapu [X360], Pelikeskustelu alueella, joka on osa-alue alueella: Viestin lähetti alunperin TransonicPower Nyt sitä sitte ollaan niin jumissa, että ei herran jumala... Pelsain sen Following his footstepsin ...
Power armor trainingin saat vetämällä main questia eteenpäin.
Missä voi myydä omia tavaroita, jos niitä ei halua maahan heittää?
Suurimmissa kaupungeissa/paikoissa esim. Megaton, Rivet City, Underworld ja Tenpenny Tower on kauppiaita, joille voit myydä ylimääräisen painolastin. Usein näiden kaupunkien ulkopuolella, myös muuallakin, kiertelee pari matkaavaa kauppamiestä.
Muita osto/myynti-henkilöitä löytyy myös sekalaisesti ympäri D.C:tä.
古河渚
Päätinpä nyt sitten neuvoa idiootti varman keinon lukkoihin ja hakkeroitiin pelin voi läpäistä rikkomatta yhtään tiirikkaa sillä jokainen tiirikka kestää 3-4 vääntöä joten kokeilet varovaisesti kaksi kertaa sitten poistut tiirikoinnista jos et saanut auki muistaakseni se resetoi oikean paikan mutta en ole varma sillä en ole pelannut peliä moneen kuukauteen silti sama juttu pätee hakkerointiin kokeilet uudestaan alusta kun yrityksiä on enää yksi jäljellä.
Kellonajalla ei ollut merkitystä...
Uus kysymys:
Boxi on LIVEssä lähes koko ajan ku pelaan... Tälläkuin hetkellä kun pelaan Falloutia, pääsin Waters of Lie tehtävän ja nyt olis viimenen juonitehtävä edessä, nythän on sopiva aika vetää kaikki side questit?
Jep Jep eli . Rivet Cityssä pitäs toi tohtori Li tavata eli siin laivan ensimmäises puolisoskos mutta mites sinne pääsee? Taaimmaisessa osassa olen käynyt mutta ei siellä mitään sen ihmeellisempää ollut(?)
Mä voitin miesten satasen finaalin.
Kertokaas mistä löytää tän naisen, joka yllyttää valehtelemaan Zimmerille Replicated man-tehtävässä.
Naisen pitäisi tulla ihan itse juttusille jossain vaiheessa questin aloittamisen jälkeen. Itsellä ainakin tullut vastaan Rivet cityn kauppapaikalla ja sitten lähellä sitä Dukovin mestaa. Mutta periaatteessa missä vaan voi tulla vastaan ja itse et siis käsittääkseni pysty jäljittämään naista.
Victoria Watts. Laitetaan vielä linkki tonne loistavaan fallout wikiaan, jos tulee ongelmia jatkossa: Klik
Hei kaikki,
pelikirjasto // | MS=QUALITY PRODUCTS SINCE .... ?? R.I.P: CORE 5/06 PREMIUM 7/08 ARCADE 1/10 ELITE 3/12
Kiitoksia Hydrolle. Mistäs tuo Fawkes löytyy tämän jälkeen? Ei ainakaan Underworldin lähellä näkynyt, vaikka jossain Fallout wikissä niin sanottiin. Tosin enkkuni on kyllä niin huono, että toivottavasti kässäsin oikein.