laittakaa koodia tulemaan vaan jos löytyy ylimääräisiä![]()
Tämä on keskustelu Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely), Pelikeskustelu alueella, joka on osa-alue alueella: Täytynee liittyä kerjäläisten joukkoon, vaikka toistaiseksi ei ole yritykset näyttäneet hedelmää liiemmin kantaneenkaan (prove me wrong!) ... Eli täälläkin päin ...
Täytynee liittyä kerjäläisten joukkoon, vaikka toistaiseksi ei ole yritykset näyttäneet hedelmää liiemmin kantaneenkaan (prove me wrong!)... Eli täälläkin päin maailmaa oltaisiin erittäin kiitollisia betakoodista, jos jollekin alkaisi vaikka tupsahdella ylimääräisiä jossain vaiheessa.
laittakaa koodia tulemaan vaan jos löytyy ylimääräisiä![]()
Sony Playstation 3 40GB @ 500GB :) Pelikokoelma
Sony KDL-40W4000 & Logitech Z-5500 5.1
Sharetella voisin betakoodia vastaan.
plääh
Jos jollakin sattuisi olemaan yksi ylimääräinen koodi, olisin kiitollinen jos saisin sen![]()
"Nobody's perfect. I'm Nobody"
Jaahas, minulle EI missään nimessä tuota kyseistä koodia saa lähettää, ei vaikka niitä luvattaisiin repullinen...![]()
Ou no! Olen ollut sen verran kiireinen, etten ole täällä ehtinyt kauhean aktiivisesti käymään joten tämäkin on mennyt sivusuun
Onko jollakin vielä ylimääräisiä betakoodeja jäljellä? Ottaisin ilomielin sellaisen
Kiitos jo etukäteen!
Do you feel lucky, punk?
Joo minullekkin voisi joku antaa kun niitä tulee.On odotetuimpia pelejä ensivuodelle!
jos kellään olis antaa riippuvaiselle avainta![]()
Minullekin kelpaisi, olisin tosi kiitollinen jos saisin![]()
Tännekkin kelpais koodi. kun ei oo kertaakaan lykästänyt![]()
PS3, WII & PC pelaaja.
vau...tähänkin betatesti...pakko sanoa että hienoo..kylläpä koodi kelpaisi![]()
Joo.. Minä voisin kanssa ottaa! Oikein mukavaa, että tähänki tuli beta.
Xbox 360 pelit: Halo 3, Halo ODST, Call of Duty: Mw2 Call of Duty: Modern warfare ja Borderlands
Oukei, onkos kellään sit mitään käryä mistä näitä koodeja voisi saada? Themen lataus storesta ei tainnut tuottaa tulosta ainakaan. Ja tietysti jos ylimääräistä löytyy, niin otan mielelläni.
"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -Douglas Adams
Käpy on kova, mutta niin on myös nivelkipu / PS3D - Online - Pazeus
Pelityxessä: Dungeon Hunter / Brink / Borderlands / KFPappojen Forum
Mihin asti tämä beta kestää? Tänään koittanu pari kertaa pelata niin ei ole päässyt.
Jos löytyy niin olen kiinnostunut koodista myös.
Itse en ole ihan vielä edes saanu ps3, mut mietin että mitenkä ne valitsee ne jotka he kutsuvat betaan? Randomilla kahtovat PSN:stä ketä sieltä löytyy vai pitääkö olla rekisteröityny jonnekki?
Valintametodeja on useita erilaisia. Ensinnä betat saavat ihan viralliset betatestaajat, jotka joutuvat myös antamaan virallista palautetta etuoikeutensa vastineeksi. Tuon jälkeen on yleensä ns. suljettu beta, johon pääsevät osallistumaan erilaisista kilpailuista yms. betakoodinsa saaneet. Joissain tapauksissa koodin saa esim. lataamalla tietyn teematiedoston PS Storesta tai PlayStation Qoren kylkiäisenä. Viimeisenä (ja toistaiseksi harvinaisempana) tulee avoin beta, johon nimensä mukaisesti voi melkeinpä kuka vaan osallistua.