Itse tykkään kanssa noista moraalisista valinnoista, ja varsinkin kun näytetään omien tekojen seuraukset.
Tämä on keskustelu Army Of Two: The 40th Day [X360], Pelikeskustelu alueella, joka on osa-alue alueella: Viestin lähetti alunperin RauskuS Musta ne valinnat oli vaan ihan älyttömiä, tyyliin: (SPOILERIA): "Vanha ukko ei anna viedä aseita omin ...
Sehän siinä pointtina olikin että jokaisella teolla on seurauksia ja ne ei välttämättä ole juuri niitä jotka itse suunnittelit, asiat voivat mennä kokkeliksi vaikka tarkoitat hyvää.
Se turvallisuus vartiakin varmaankin tarvitsi ne rahat perheensä elättämiseen tai siihen että sais rahaa että pääsis pois sieltä Shanghaista.
Ja se ihan viimeinen ratkaisu on aika kinkkinen jos alkaa miettimään sitä:
"I hope for nothing. I fear nothing. I am free." - Nikos Kazantzakis
Itse tykkään kanssa noista moraalisista valinnoista, ja varsinkin kun näytetään omien tekojen seuraukset.
Kyllä oli ihan kivat Coopit joo, mutta herranperkle sentään miten lyhyt tämä peli oli. Alle 8 tuntia reilusti. Ja tuntui, ykköseenkin verrattuna että peli on vasta puolivälissä kun tulikin lopputekstit. Lähes kaikkia aseitakaan ei edes saatu auki, ja rahaa jäi käyttämättä ainakin 34854489823495 $, vaikka kuinka tuunailtiin kanuunat kuntoon.
Iso pettymys kokonaisuudessaan, vaikka ihan hauska olikin. (mielipiteeseen saattaa vaikuttaa että tätä ennen pelattiin Borderlands coopArposena läpi ja siinä riittää hieman eri mittakaavassa pelattavaa...ja oli vielä H***vetin hauskakin! )¨
edit.
Tuohon viimeiseen moraalivalintaan vielä:
From strange eons where even death may die.