Toivottavasti pelissä on myös Alfa Romeo 155 DTM, tämähän oli siinä Ps1:sen GT pelissä, ja ehdottomasti mun suosikkiauto.
File:Alfa 155 DTM.jpg - Wikipedia, the free encyclopedia
Tämä on keskustelu Forza Motorsport 3, Pelikeskustelu alueella, joka on osa-alue alueella: Viestin lähetti alunperin Muke Tämä on alkanut houkuttaa enemmän ja enemmän. Aikaisemmin odotin vain GT5 mutta boxin hankittua tää on ...
Microsoftin oma ratti maksaa noin satasen kieppeillä. Fanatec myy reilun 300 euron hintaan omaa rattiaan, jota on ainakin hypetetty aika reippaasti. Logitechin paremmat ratit (erityisesti G25) eivät toimi Xboxin kanssa, valitettavasti. Ilmeisesti takana on niin lisenssisyitä kuin teknisiäkin ongelmia, ainakin jos tätä artikkelia on uskominen.
Halvempiakin ratteja kuin tuo Microsoftin on, mutta ymmärtääkseni niissä ei ole force feedbackia. Käytännön kokemuksia en osaa kertoa, valitettavasti.
Luck is my middle name. Mind you, my first name is Bad.
Toivottavasti pelissä on myös Alfa Romeo 155 DTM, tämähän oli siinä Ps1:sen GT pelissä, ja ehdottomasti mun suosikkiauto.
File:Alfa 155 DTM.jpg - Wikipedia, the free encyclopedia
Itselläni kävi noita Forzan sivujen kuvagallerioita katsoessa niin, että minulla putosi nilkat housuihin ja aloin hysteerisesti hokea lausetta; Sampilampi ompi lämpimämpi.
Eipä silti. Nuo jenkkimuskelit sai aikaan tykytystä.
What Drama! Apparently the Wilder brothers are squabbling with Stuart again! The pressure from the competition is really starting to show!
Jos Forzassa olisi vain yksi auto, nii sen pitäis olla kyllä Ford Mustang Eleanor 1967........katsoin taannoinnaan leffan "Puhallettu 60 sekunnissa", jossa auto oli suuressa osassa ja tämä auto on kyllä se autojen auto...Ferrarit, Mersut, Lambot sun muut jäävät varjoon tämän rinnalla
Kuvia
http://www.stevemarshallfordnanaimo....05/eleanor.jpg
http://www.supercars.net/carpics/366...ckEleanor1.jpg
http://www.allfordmustangs.com/photo.../3232/5569.jpg
Odotuslistan kärjessä: Metal Gear Solid: Rising ja Ghost Recon: Future Soldier
Nyt hyllyssä: Battlefield 3, CoD Black Ops, CoD MW2, CoD WaW, Forza Motorsport 3, GTA IV, RE5, Gears Of War 2, Fable2/Halo3 (Bundle), Battlefield: Bad Company 2, NHL 09 ja Alan Wake
Onks tälle pelille annettu tarkkaa julkaisupäivää? Mielestäni on mutta tänään käydessäni GameStopissa mulle sanottiin että mitään virallista julkasupäivää ei ole ilmoitettu!
On: 23. lokakuuta.
http://www.konsolifin.net/xbox/uutiset/4795/
Itse lämpenen hiukan 80-luvin autojen muotoiluille. Jopa jenkeistä tykkään, 80 luvun camaro on tyylikäs. Samaten 80 luvun supra ja celica. Täytyy myöntää että aika kultaa muistot, eli näin vanhemmiten olen ruvennut vasta tuon aikajakson autoista tykkäämään. 90-luku on huomattavasti sitten modernimpaa, jopa monien kohdalla nykyaikaista muotoilua. Celica, Supra ja jossain määrin MR2:sikin on vielä nykyaikanakin linjakkaita ja upeita coupeita.
Ja niin, forza3 saa miettimään boksin ostamista. Sen verran mielenkiintoinen on peli... Paljon sanottu täältäpäästä!!!!
Edit: Osaako ProBale sanoa mitä nuo siniset toyotat tuossa sinun videopätkässä on? Corollia/Carinoita? Vai jotain noista japaninversioina?
Pelaa: NHL 2K10 (4125-4888-7074), Tales of Monkey Island
Joo, komppaan Barnoldia. Carinoita ovat! Lista 1992 BTCC kauden autoista!
ProBale @ 360voice.com | ProBale @ YouTube | Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, youre still retarded.
Kappas mokomaa, täällä oli uusi traileri mutta näyttää olevan joko liikenteen takia tukossa tai sitten poistettu. Liekö joltakulta lipssssahtanut ennen aikojaan.
Oli miten oli, näytti ihan viralliselta ja esitteli tällaisia autoja (muistini mukaan):
1993 Mustang Cobra
1997 Nissan Skyline GT-R (R33)
2009 Corvette ZR1
2008 (?) Audi A4 DTM-kilpuri
2009 BMW M3 GT2-kilpuri
...ja sokerina pohjalla Lamborghini Reventon!
EDIT: Näyttää taas toimivan.
Luck is my middle name. Mind you, my first name is Bad.
Kyseisistä autoista löytyy myös kuvat. Pakko sanoa, että tuo Lambo näyttää saakelin makeelta.
Hullun kaunis peli, todellakin ostoon.
23.10. sitten vapaata, ja vruuuum.
Mä voitin miesten satasen finaalin.
Heh, kyllä pelistä siistimpiäkin autoja löytyy. Tuo Lamborghini näyttää kun olisi kirveellä veistetty.
Vaikka makuasioitahan nämä, mistä on turha lähteä kiistelemään.
Tulisi vaan se 23.10. pian, tosin on tuo Forza 2 vieläkin kesken joten onpahan tässä aikaa pelailla se loppuun.
Nimeomaa tuo kirveellä veistetty lookki sai näyttämään tuon makeelta silmilläni.
Väliin jääneen IGN:nän Hands-onin luettua, alkoi tekee mieli vielä enemmän tätä. Kyllä on aikamoinen peli tulossa.
A4 kilpuri ja ZR1 kyllä uskomattoman kauniita autoja.
Last edited by Herzi; 23.10.2009 at 11:02.
Tuo Reventonhan on ihan näköisensä:
Reventon
Pakko lähettää teille kuva kesken messupäivän, sen verta on lesot systeemit sakuilla jälleen kerran.
Slay Radio - Go retro!