Mihis peleihin niitä beta koodeja on jaossa? Laitelkaas listaa![]()
Tämä on keskustelu PS3:n beta- ja demokoodit (kyselyt ja jakamiset), Pelikeskustelu alueella, joka on osa-alue alueella: Tämä ketju on tarkoitettu kaikkien PS3 -peleistä julkaistavien beta- ja demokoodien pyytelyihin ja jakamiseen. Muissa ketjuissa beta- ja demokoodien pyytämistä ...
Tämä ketju on tarkoitettu kaikkien PS3-peleistä julkaistavien beta- ja demokoodien pyytelyihin ja jakamiseen. Muissa ketjuissa beta- ja demokoodien pyytämistä pidetään jatkossa vakavana off-topicina!
Last edited by TT-2k; 20.12.2009 at 15:50. Syy: Lisätty demot
Mihis peleihin niitä beta koodeja on jaossa? Laitelkaas listaa![]()
Jollain ylimääräinen ModNations Racers Beta-koodi? Voisiko lähettää minulle yksityisviestillä?
PS3 Pelini: GTA IV, inFAMOUS, Unreal Tournament 3, Assassin's Creed 2, GTA:EfLC, Red Dead Redemption, UFC 2009 Undisputed | Xbox 360 pelit: Alan Wake, Gears of War 1-2, Dead Rising, Batman: Arkham Asylum, Halo: Reach, Mass Effect
Jos jollakin on ylimääräinen Modnation Racers betakoodi, niin voi tänne vipata.![]()
Jos joku haluaa lahjottaa hyvää joulumieltä eteenpäin, niin voi lähettää mulle sellaisen Modnation Racers-betakoodin![]()
Do you feel lucky, punk?
Jos joltain löytyy God Of War III demo-koodi ylimääräisenä. Niin minulle sellaisen vois lähettää.
Modnation ja Battlefield koodit kiinnostais.![]()
[zD] zeroDignity
Olis tosi kiva jos jollakin olisi antaa ylimääräistä ModNation Racers -koodia.
"There must be a beginning of any great matter, but the continuing unto the end until it be thoroughly finished yields the true glory."
Haluatko päästä rakentamaan LBP kenttiä muiden suomalaisten kanssa? Liity Frozen Sackboys -tiimiin!
Jos jollakin sattuu jostain kumman syystä olemaan ylimääräinen Modnation Racers-betakoodi niin en kyllä pistä pahakseni jos minulle lähettäisi![]()
Aika paljon tullut jo kyselyitä, mutta jos jostain syystä joltain vielä löytyisi ModNation Racersin koodia tännepäin, olisin äärimmäisen kiitollinen siitä.![]()
Mulle Modnation Racers koodi kiitos
Jaoin täällä pari viikkoa sitten muutaman BFBC2 koodin. Jos voitte heittää niin heittäkää suoraan YV-laatikkoon... kiitos!
Konsolinurkkaus: PS3 80GB + PS2 Slim (modattu) + DualShock 3 + LG:n 32LH2000 + PSP-1004 (modattu)
PC-nurkkaus: MSI P43 Neo, Intel C2D E6550, ATI Radeon HD3850 OC, 4GB DDR2 800MHz
BFBC2 koodia mulle? =)
moi
PS3 Pelini: GTA IV, inFAMOUS, Unreal Tournament 3, Assassin's Creed 2, GTA:EfLC, Red Dead Redemption, UFC 2009 Undisputed | Xbox 360 pelit: Alan Wake, Gears of War 1-2, Dead Rising, Batman: Arkham Asylum, Halo: Reach, Mass Effect
God of War demo kiinnostaisi.
Sitä on kehuttu niin paljon, enkä ole koskaan pelisarjaa pelannut.
ps. jos tuohon jakamiseen tarvii jotain säätöjä, niin pistäkää linkki ohjeisiin.
Olen entinen xbotti, niin ei ole vielä kaikki kikat hanskassa.
Jos löytyy ylimääräistä God of War 3 demo-koodia ni ilomielin sen vastaan otan![]()
Joulun pyhien tappajaksi ja mielen parantajaksi voi lähettää MAG:n beta-koodia tännepäin.
Olisin kiitollinen, jos saisin modnation racers betan![]()
Modnations racers BETA koodi kelpais tännekkin, sais joulunajaks vähän ajettavaa.
God of war-demo koodi kelpais tännekkin.