Pikaisen tutkimisen perusteella Disgaea 4:n euroopan julkaisu on nyt tainnut lipsahtaa lokakuun puolelle. Jenkeissä peli on jo ulkona ja arvostelujen perusteella vaikuttaisi odotetusti olevan tuttua ja turvallista Disgaeaa.
Itse olen vaan pahasti jälkeenjäänyt Disgaea-sarjan suhteen. Sain itseasiassa vasta eilen viimeinkin läpäistyä ensimmäisen Disgaean psp-version ja kakkosta sekä kolmosta olen vain pikaisesti testannut...käytännössä ne odottelee siis vielä pelaamista. Haluan käydä Disgaeat läpi järjestyksessä eli tällä aikataululla nelosen kimppuun pääsen ehkä about muutaman vuoden sisällä. Mutta eipä se ennenkään ole estänyt hankkimasta peliä, etenkin premium edition houkuttelee kyllä kovasti (vielä kun Konsolinet näyttäisi myyvän sitä ennakkoon ihan kohtuuhintaankin, jos pieni mainos sallitaan).
Hiukan vaan ahdistaa Disgaeoissa se sisällön järkyttävä määrä. Kustomosointia ja erilaisia grindausmahdollisuuksia oli jo ykkösessä omaan makuun ehkä jopa liikaa ja sisällön määrä on ilmeisesti vain lisääntynyt peli peliltä. Eli kun Disgaean alottaa niin muille peleille on tosiaan vaikea löytää aikaa. Mutta jokatapauksessa kyllä itsekin odottelen Disgaea 4:sta innolla ja kaiken nähdyn perusteella peli vaikuttaa kyllä loistavalta. Pitäisi vaan kaksi Disgaeaa vielä ehtiä käydä läpi ennen nelosta, mutta Disgaean tapauksessa se on kyllä vaan positiivinen ongelma.

LinkBack URL
About LinkBacks
Siteeraa