Battlefield 3

Tämä on keskustelu Battlefield 3, Pelikeskustelu alueella, joka on osa-alue alueella: Motherf*****, olisin tullut tekemään vierailun ps3n puolella,"Playstation@network is currently ongoing maintenance". Pitäkää tunkinne, koskahan olen viimeksi yrittänyt kirjautua....

Jäsen
    Motherf*****, olisin tullut tekemään vierailun ps3n puolella,"Playstation@network is currently ongoing maintenance". Pitäkää tunkinne, koskahan olen viimeksi yrittänyt kirjautua.

Jäsen Aphex:n Avatar
    Paikka
    Tampere
    Gamer IDt

Gamertag: Apphex13 PSN ID: apphex13

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Lainaus Viestin lähetti alunperin JuliusSF (Näytä viesti)
    Jahas taasen täytyy höyryjä päästellä manaamalla täällä foorumilla!! Siis oikeasti miten kukaan tota HC:ta kykenee pelaan? Team killaamisen sietää kyllä okei, mutta siis mitä kuraa se siinä vaihees onkun nurkan takaa huomaat vihun tulevan vastaan ja tämä sankari ampuu sua jalkaan ja ollaan joukkohaudas enneku kunnolla älytäänkään et wtf siis häh!!! Lipulle silmät kii, nappi pohjaa ja voitto on taattu Ei pysty ku nauraa ja itkemään tolle pelimuodolle
    taisi tulla monelle yllätyksenä se HC kun liittyi tänään siihen servulle jonne minä olin mennyt. Itse kyllästyin coressa kämppiviin assaultteihin ja päätin pitkästä aikaa kokeilla HC:ta, ja kyllähän se maistui. Tykkään rauhallisemmasta pelityylistä, ja hardcoressa se palkitsee. Lisäksi reconin apuvälineiden tarjoama hyöty nousee toiseen potenssiin kun 3D-spottaus on pois päältä. Oli kivaa teurastaa viholliset kuiskausta hiljaisemmalla AS-VALilla kun valloitti lippua MAV:in piippausten säestämänä .
    YouTube || steam: kosmologi

Jäsen
    Gamer IDt

PSN ID: Pakkolasku

Lainaus Viestin lähetti alunperin Aphex (Näytä viesti)
    taisi tulla monelle yllätyksenä se HC kun liittyi tänään siihen servulle jonne minä olin mennyt. Itse kyllästyin coressa kämppiviin assaultteihin ja päätin pitkästä aikaa kokeilla HC:ta, ja kyllähän se maistui. Itse tykkään rauhallisemmasta pelityylistä, ja hardcoressa se palkitsee. Lisäksi reconin apuvälineiden tarjoama hyöty nousee toiseen potenssiin kun 3D-spottaus on pois päältä. Oli kivaa teurastaa viholliset kuiskausta hiljaisemmalla AS-VALilla kun valloitti lippua MAV:in piippausten säestämänä .
    Ite taas lähes itkin sen pelin aikana ensimmäisen 5 kuolemaan kuului teamkill, pari rpg ja pari snipuu... sit kävi sujuu ku otin ton m60 + pääsin juliuksen matkaan gunnerinks
    PakkolaskuBF Battlelog MMI ''Let's see which runs out first, my ammo or your men.''

Jäsen djazko86:n Avatar
    Paikka
    Arctic Circle
    Gamer IDt

PSN ID: djazko86

taisi tulla monelle yllätyksenä se HC kun liittyi tänään siihen servulle jonne minä olin mennyt. Itse kyllästyin coressa kämppiviin assaultteihin ja päätin pitkästä aikaa kokeilla HC:ta, ja kyllähän se maistui. Itse tykkään rauhallisemmasta pelityylistä, ja hardcoressa se palkitsee. Lisäksi reconin apuvälineiden tarjoama hyöty nousee toiseen potenssiin kun 3D-spottaus on pois päältä. Oli kivaa teurastaa viholliset kuiskausta hiljaisemmalla AS-VALilla kun valloitti lippua MAV:in piippausten säestämänä .
    Vähän piti silmiä pyöritellä että mihis hittoon se tähtäin on kadonnut. Sitten kun panosmäärät ym puuttu niin huomas että täähän onkin HC
    No ei siinä. Mukavaa menoa ainakin omasta mielestä. Taidan pelata kyseistä muotoa useamminkin

Jäsen
    Gamer IDt

PSN ID: xSGP-RAPx

Mitkä asiat kerryttävät pisteitä jeteille? Olin siinä uskossa, että spottaamalla saisi pisteitä, mutta ei. Spottaamisen lisäksi sain tänään ammuttua tankkia sen verran, että vehicle disabled ja 100 pistettä, mutta näitäkään pisteitä ei jetti scoreen tullut. Tuntuu vaan aivan pirun vaikealta saada pisteitä edes sen verran kasaan, että saisi flaresit saatika heat seekersit.

Jäsen jer1234:n Avatar
    Gamer IDt

PSN ID: V_BLaCK_94_EaGLe

Lainaus Viestin lähetti alunperin SGPxRAP (Näytä viesti)
    Mitkä asiat kerryttävät pisteitä jeteille? Olin siinä uskossa, että spottaamalla saisi pisteitä, mutta ei. Spottaamisen lisäksi sain tänään ammuttua tankkia sen verran, että vehicle disabled ja 100 pistettä, mutta näitäkään pisteitä ei jetti scoreen tullut. Tuntuu vaan aivan pirun vaikealta saada pisteitä edes sen verran kasaan, että saisi flaresit saatika heat seekersit.
    Anna sähköpostiosottees ja salasana psn tunnuksees tonzylle niin johan on pian tavaraa
    Vitsi vitsi kokeile mennä vaikka pelaamaan rushia kharg islandiin sieltä saat helposti jetillä pisteitä

Niin ja A10 ei tuo pisteitä jetille vaan sille classille jota sillä hetkellä käytät
    Treasured in my heart you'll stay, untill we meet again some day

Jäsen Aphex:n Avatar
    Paikka
    Tampere
    Gamer IDt

Gamertag: Apphex13 PSN ID: apphex13

Lainaus Viestin lähetti alunperin SGPxRAP (Näytä viesti)
    Jos lensit A-10 Thunderboltilla, niin siinä on sellainen hauska ominaisuus että sillä saadut pisteet eivät kerry jeteille... Muuten mainitsemasi pisteet kertyvät jettien hyväksi.

YouTube || steam: kosmologi

Jäsen GreNaDe:n Avatar
    Paikka
    Espoo,Uusimaa
    Gamer IDt

PSN ID: KingPaTu

Pelasin seinessä yksiä parhaimpia pelejä. Kyllä siinä hatemailiakin tuli, kun sain tapettua ITA--SCIPIO nimisen peräti 12 kertaa. 4 Nemesis ribbonia ja muuta mukavaa.

Battle Report - Battlelog / Battlefield 3
    PSN: KingPaTu

Jäsen
    Gamer IDt

PSN ID: xSGP-RAPx

Jos lensit A-10 Thunderboltilla, niin siinä on sellainen hauska ominaisuus että sillä saadut pisteet eivät kerry jeteille... Muuten mainitsemasi pisteet kertyvät jettien hyväksi.

No sillähän mä just lensin, prkl! Ei muuta, kuin uutta matoa koukkuun.

Jäsen Jani-P:n Avatar
    Paikka
    Haapajärvi
    Gamer IDt

Gamertag: JP FIN 123 PSN ID: coolking111

Jokaisen battlefield pelaajan painajainen:

Tuon silmät jotenkin törröttää mukavasti

Jäsen
    Paikka
    Espoo
    Gamer IDt

Gamertag: Welfor PSN ID: GeneralAiron, RedCeleZ_-

Lainaus Viestin lähetti alunperin cooldude (Näytä viesti)
    WHAT THE HELL IS THAT!?!?!?!?!
    Last edited by TeRm0z; 03.02.2012 at 10:21. Syy: video pois lainauksesta

Jäsen Tonzy:n Avatar
    Gamer IDt

PSN ID: artzi10

Lainaus Viestin lähetti alunperin jer1234 (Näytä viesti)
    Anna sähköpostiosottees ja salasana psn tunnuksees tonzylle niin johan on pian tavaraa
    +1

Jos ne helpoimmat pisteet kiinnostaa, niin mene lentelemään SU-25TM Frogfootilla rushissa. Attackereilla on sen verran monta vaunua ja jeeppiä, joten pistesampoja riittää. Käyt koukkaamassa pienen matkan päästä toivottavasti suoraan vihollisen tankkien taakse, jarrutat, asetat tähtäimen ja ammut siitä pienen sarjan sillä konekiväärillä, jolloin pitäis tulla disabled ja se mainitsemas 100 pojoa. Älä missään nimessä keskity siihen A-10'iin vaan niihin maa-ajoneuvoihin. Itekin aloitin tuolla tavalla, mutta vaihdoin aika nopeasti konkan jetteihin, kun niillä on hauskempi lentää, voi koirataistella taivaalla ja maa-ajoneuvojen suhteen vähän haastavampia.

Sitten kun saat rocket podit unlockattua niin vaihda ne heti heatseekereiden tilalle, vaikka tuossa videossa niitä kovasti käytettiinkin. Heatseekereistä ei ole mitään hyötyä tiimille ja saat helpommin vihun koput ja koneet alas sillä konekiväärillä. Rocket podeilla sitten kiusaat niitä tankkeja. Ja tuollainen kiitotiekämppiminen on halpa keino, älä alennu siihen. Onnea lentelyyn vaan nimimerkillä 11 service staria jeteillä
    Last edited by Tonzy; 02.02.2012 at 21:04.

Jäsen YGrizzly:n Avatar
    Gamer IDt

PSN ID: YGrizzly_

Tuon kokoseen päähän saattasin minäkin jo osua snipalla

Tuli pelattua tänää itekki ilmeisesti jonku tollasen mutantin kanssa, sillä vaikka sillä näytti olevan sininen tonttulakki, se hyppäs korjaamaan tankkia aina tarvittaessa. Teki vieläpä sen verran hyvää työtä, että tuli laitettua kaverille toisen matsin jälkeen kiitos viestiä
    Last edited by TeRm0z; 03.02.2012 at 10:22. Syy: video pois lainauksesta
    "I came, I saw, I kicked ass" - Duke Nukem
    Battlelog http://battlelog.battlefield.com/bf3...340393963/ps3/

Jäsen
    Paikka
    Jyväskylän lähistöllä
    Gamer IDt

PSN ID: JuliusSF

taisi tulla monelle yllätyksenä se HC kun liittyi tänään siihen servulle jonne minä olin mennyt. Itse kyllästyin coressa kämppiviin assaultteihin ja päätin pitkästä aikaa kokeilla HC:ta, ja kyllähän se maistui. Tykkään rauhallisemmasta pelityylistä, ja hardcoressa se palkitsee. Lisäksi reconin apuvälineiden tarjoama hyöty nousee toiseen potenssiin kun 3D-spottaus on pois päältä. Oli kivaa teurastaa viholliset kuiskausta hiljaisemmalla AS-VALilla kun valloitti lippua MAV:in piippausten säestämänä .
    Ei mulle tullu onneks yllätyksenä tuo HC kun browserista friends valikosta kattelin et missä kukakin luuraa ja huvikseni joinasin, mut tosiaankin olin unohtanu ihan miten toi käy hermoon Nimimerkillä uusi ohjain tilaukseen, kun tuli vähän hajottua aamuihin Sopiva pelimuoto minulle sillonkun saan pätevän miehistön vaunuuni ja maltan itte olla ampumatta kohdetta jos joku oma on likellä aikeissa ampua/räjäyttää/puukottaa tai muuten vaan chillailla sen kohteen vieres
    The man who runs away will fight again!

Jäsen
    Paikka
    Tampere
    Gamer IDt

PSN ID: Rattari

youtube
    Pää on ainakin saman kokoinen kuin Socom nelosessa.
    *snarp*

Kharg islandissa lentelin eilen Hornetilla ja tähystin guided rocketilla olisko D lipulla jotain ammuttavaa. Ei siellä ollut kuin 1 jalkamies ja päätin kiusallani ruutata sille sarjan. Ammuin siihen suuntaan missä se suurinpiirtein oli ja head shot
    PS3: Rattari

Jäsen The_Akzu:n Avatar
    Blogahduksia
    1

Tuli eilen hommattua uusi ohjain Mad Catzin f.p.s pro. Onko kenellä muulla sama ohjain käytössä? Pitää vielä hieman säätää ohjaimelle sopivaksi nuo komennot ja herkkyys. Tähtäyksen pisti niin että se lukittuu painalluksesta eikä sitä tarvitse pitää pohjassa. Herkkyys on hieman haastava kun pitää olla niin ettei liian hidas mutta ei saa liikaa heilua kääntyessä. Voisi seuraavaksi kokeilla 1/4.

Ja tänään aamulla mielenkiintoinen lagi matsi. Tuntui kun itsellä healthia kuin 40% sillä melkein joka kerta vihollinen sai kaadettua kun näin vihollisen. Paras oli se kun tuli hieman damagea ja menin makaamaan portaiden juureen ja vihollinen sitten sai hoidettua hahmoni 1 s myöhemmin. Damage tuli myöhässä koska vihollinen ei olisi kerennyt juosta sinne asti.

Jäsen irfan:n Avatar
    Gamer IDt

PSN ID: irfan

Battlefield 3 DLC announcement coming next week in New York
    NewsPosted 02/02/2012 - 10:15am GMT

Possibly the rumoured All American DLC.

New Battlefield 3 DLC will be announced in New York next week, EA has suggested during an overnight call with investors.

Responding to a question about DLC for titles including FIFA 12 and Battlefield 3, EA VP of Investor Relations Peter C. Ausnit said: "You're going to hear some announcements from us on Battlefield actually as early as next week in an event we've got in New York."

Ausnit didn't offer any further details.
    VideoGamer.com Analysis

Rumours suggest DICE is preparing an All American DLC pack, featuring maps set in New York, Miami, New Jersey and San Francisco. A NYC press event would be the perfect time to reveal such an add-on.
    Battlefield 3 DLC announcement coming next week in New York - Battlefield 3 for Xbox 360 News

Löytyy ihan tuo transcriptikin:
    Peter C. Ausnit:
    we've got plans for all of our major franchises to turn them into more of as we're seeing with FIFA and with Battlefield more as games for service that have constant flow of downloadable content.

you're going to hear some announcements from us on Battlefield actually as early as next week in an event we've got in New York.
    http://seekingalpha.com/article/3339...ipt?part=qanda

Jäsen Execta:n Avatar
    Paikka
    Oulu
    Gamer IDt

PSN ID: Execta

*video*
    Tuon silmät jotenkin törröttää mukavasti :eek:
    Samalta tyypiltä löyty toinenkin hauska klippi:

@ irfan: Miami! Ooooh! Sounds good. :)
    ► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | DualShock 3 + 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -mikki ► PS3-peliniTrophy-kokoelmani

Jäsen
    Paikka
    Turku
    Gamer IDt

PSN ID: [url=http://eu.playstation.com/psn/profile/Socalled1/] [img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/prof

BF moment of the day: Olen Seine Crossingissa A lipulla siinä lipun viereisellä kujalla kun huomaan oikealla vihun tankin suuntaavan kohti B lippua. Kieli keskelle suuta nopea sihtaus puiden välistä Rpg:llä ja sopivasti korkeutta laukaukseen. Puff!! Ziiiiium!!!! ja BANG triple kill ja vehicle destroyed! Boooyaa!! Siitä tuli aivan mieletön draivi päälle! This is why i love battlefield. Osui vissiin melko herkkään kohtaan
    http://battlelog.battlefield.com/bf3...6/4/363947560/
    Ei mikään ylivertainen suoritus mutta omakohtaisesti paras.

Jäsen somu:n Avatar
    Paikka
    Pello
    Gamer IDt

PSN ID: somali_

Mikä siinä on että vaunu tuhoutuu välillä lähes kokonaan ekalla raketilla vaikkei se osu moottoriin ja itte saa sitte aina vähintään sen 2-3 kertaa ampua ennen kuin disablet tulee . Toinen on se vodnik missä ekalla tulee disablet ja sen jälkeen saa ampua niin perkeleesti että tuhoutuu, ennätys varmaan 6-7 rakettia.

Tämän ketjun tagit

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •