Kukaan muu törmännyt tohon ihmeelliseen kranaattibugiin? Muutaman kerran napsahtanut kranaattitappo vaikka ei ole heittänyt niitä moneen minuuttiin...?
Tämä on keskustelu Battlefield 3, Pelikeskustelu alueella, joka on osa-alue alueella: Viestin lähetti alunperin jer1234 ei se välttämättä pelkkää hienostelua ole... Juuri sillä ne tehdään vaatii vain helvetin paljon harjottelua. itellä ...
Kukaan muu törmännyt tohon ihmeelliseen kranaattibugiin? Muutaman kerran napsahtanut kranaattitappo vaikka ei ole heittänyt niitä moneen minuuttiin...?
Tai enemmänkin tuurista
Kävi muuten jännä bugi eilen Métrossa, josta en ainakaan ennen ole kuullut. Huomasin, että kaverini ovat pelaamassa, joten päätin liittyä samaan peliin. Ladattuani kyseisen mapin huomasin, että olin eri puolella kuin kaverini, mutta kuulin selvästi heidän puheensa. Kyseisen matsin jälkeen selvis myös, että kaverini eivät kuulleet minua. Oli ihan hauska kuunnella heidän "ghostauksia" kun he yrittivät metsästää mua![]()
Last edited by Tonzy; 10.08.2012 at 13:22.
Tollanen hauska video tuli vastaan youtubessa.
PSN: Olevinaa
Ei menneet Dicellä taas päivitykset putkeen. Load-outit ei tallennu pelissä tehtynä ollenkaan, jos lähtee servulta pois joutuu aina uudestaan säätämään tarvikkeet kohdilleen. Meinaa ruveta harmittamaan kun useamman kerran löytää irnv:n aseesta ja iglan olalta. Johtuukohan nyt sitten siitä battlelogin loadout-jutusta, en ole päässyt koneelle sitä kokeilemaan.
Eilen katoin juutuubista bäfä-vidoita ja siinä tuli vastaan että mavin voi jättää parkkiin ja silti se automaattisesti spottaa vihuja.
Tämä oli täysin uutta itselleni ja toivoisinkin että joku joka tietää aiheesta enemmän valaisisi tietämätöntä.
Videon tekijä mainitsi myös että mavi spottaa itsestään parhaiten korkealla rakennuksessa tai muussa vastaavassa ollessaan, tietyissä paikoissa kaveri jätti mavin katon keskelle?
Onko väliä mavin näkö yhteydellä tai muulla?
Kiitos jo valmiiksi.![]()
FinnishPs3Gaming - YouTube Kattokaa,tykätkää,tilatkaa!! :P
En tiiä spottaako se sen paremmin korkealle jätettynä, pysyy se siellä talojen katoilla ainakin paremmin turvassa. Parempi se MAV johkiin katolle on senkin takia jättää ittekseen spottailee että on tappotalkoissa yksi tykki lisää ampumassakin.
Valitettavan vähän reconit noita kylvää mihnkään järkeviin paikkoihin. objektien maastossa noilla saa kiihkeissä ja tasasissa peleissä pirusti pongoja, lisäksi niistä on siellä vielä pirusti hyötyä.
MAV ja T-UGS (motion sensorit) eivät itse asiassa kumpikaan itsenäisesti (3D-)spottaa vaan tuovat ainoastaan viholliset esiin minimappiin. Joka toki sekin joissain mapeissa hyödyttää todella paljon (esim. Metro).
Peli on sinänsä johdonmukainen, että spottaaminen hoituu aina samalla tavalla oli sitten jalkamiehenä, ajoneuvossa, lentelee MAV:lla tai tähyilee Soflamilla.
![]()
► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | DualShock 3 + 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -mikki ► PS3-pelini ► Trophy-kokoelmani
Tässä pitää nyt yrittää myös olla kannustava, kyllä noi kommentit on hyvää palautetta josta on hyvä ammentaa eteen päin. Tosiaan just santsaaminen kunnon ohjelmaan ja editointi tekisi jo ihmeitä. Pääosin kuitenkin uskoisin persee/persoonallisen juonnon toimivan myös useimmissa juutuubi pätkissä, samalla kun ottaa jotain vakavampia asioita esiin ja huumori ei ole koskaan pahitteeksi.
Olen huomaavinani kaverin olevan melko nuori jolloin kehitysvaraa on varmasti. Itse 28v koen olevani toinen jalka haudassa kaiken toivon menettäneenä. Ei muuta kun kovaa duunii ja uskoa itseensä niin kyllä se siitä lähtee!!!
Nyt tarttis hieman apua viisaammilta.
Ongelmana on se, että mun peliäänet vaimenee todella hiljaiselle kun joku sotakavereista puhuu omaan mikkiin. Puheääni kuuluu tosi hyvin , mutta peliäänet menee automaattisesti niin pienelle ettei kuule mitään muuta. Onko joku asetus pielessä...???
Onko siberiat? Niiden PS3 versiossa on mahdollista kytkeä dynaaminen voicejensäätö jokka himmaa peliäänet hiljasemmalle ku voiceja pukkaa linjoille.
Varmaan muitakin vastaavia on mutta tuossa nyt ainakin on.
Mikä vika kun menee multiplayer, pyytää salasanoja mutta ei mikään kelpaa.![]()