Tämä on keskustelu Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga, PlayStation-turnaukset ja peliseura alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Ajattelin tässä vähän etukäteen kysellä, että löytyykö porukalta mielenkiintoa kokeilla hieman uudentyylistä liigaa? Valitan tuota huonoa nimivalintaa, mutta ehkä se ...
Ajattelin tässä vähän etukäteen kysellä, että löytyykö porukalta mielenkiintoa kokeilla hieman uudentyylistä liigaa? Valitan tuota huonoa nimivalintaa, mutta ehkä se parhaiten kuvaa sitä mistä on kyse. Eli mukaan otettaisiin esim. 12 pelaajaa ( 8 pudotuspeleihin ). Normaalisti 30 pelaajan liigoissa osa porukkaa jättää homman kesken tai on muuten vaan epäaktiivista. Tässä olisi nimenomaan tarkoitus ottaa mukaan pieni, aktiivisena tunnettu porukka, joka pelaisi vaikka kaksinkertaisen sarjan. 12 pelaajan liigassa se tekisi 22 ottelua per naama. Tämän pelaamiseen olisi aikaa max. 2 viikkoa, joka tarkoittaa keskimäärin 1-2 ottelua per päivä eli reaaliajassa puolesta tunnista tuntiin päivässä. 12 pelaajan liigassa olisi hyvää se, että kaikille riittää hyviä joukkueita ja kun lähes kaikki pääsevät pudotuspeleihin mukaan, niin peräpäässä voi riittää panosta loppuun saakka. |
Last edited by Mifoni; 16.02.2012 at 00:00.
Kiinnostais.. varaisin itseni messiin jos tälläinen tulee.. |
Voisin tulla mukaan. |
Kiinnostais tulla mukaan liigaan. Aika uutena tällä foorumilla,mutta aktiivinen pelaaja. Toivottavasti kelpaa! |
Kelpaat kyllä mukaan, mutta näillä osallistujamäärillä koko liigaa tuskin edes laitetaan pystyyn. |
Täällä olis yks jannu valmiina pelaamaan. Aikaa peleihin kyllä löytyy, ettei se ainakaan tule ongelmaksi. |
Alkuperäinen ajatus tosiaan oli, että mukaan entuudestaan tunnettuja pelaajia, jotka tietävät missä mennään. Eli uusille pelaajille tiedoksi, että välillä tasoerot voivat olla aika suuret. Itse voitat jonkun 7-0 ja seuraavassa pelissä tulee 8-0 turpaan. Eli olisi erittäin suotavaa, jos kerran lähtee mukaan, niin pelata ihan kunnialla liiga loppuun asti. Parhaiten peliä oppii pelaamalla parempia pelaajia vastaan. |
Itekin mielellään mukaan tulisin. Aktiivisuutta löytyy ainakin tarpeeksi änärin puolelta. |
kiinnostusta löytyis täältäkin |
Täällä kanssa. Olen paljon pelannut mutta ei kokemusta liigasta. laittakaa ps3 kautta samaan nickkiin viestiä. |
Pitkään oon koittanu kärkkyä tilaisuutta joinata johonki liigaan. Nyt oli ajoitus kerranki kohdillaa. Olen todella aktiivinen pelimanni ja tuo 12 joukkuetta tuntuis oikein hyvältä. |
10 vois olla myös siedettävä määrä. Mut löytää kanssa samalla nickillä PSN. |
Mielelläni olisin myös mukana, jos vain pääsee. Työajat vaihtelee, joten pystyn pelaamaan mitä erikoisempiin aikoihin. |
Nyt kun osallistujia alkaa ilmaantumaan, niin voisin huomenna illalla luoda liigan. 12 pelaajalle ja kaksinkertainen sarja ja pelaajavaihdot. Eli laittakaa mulle YV:nä listaa joukkueista. Liigan tyyliin tahti on aika nopea eli aikaa on huomiseen klo 17 asti. Eli ensimmäinen julbero ilmoittaa yhden joukkueen ja Aikamanki ilmoittaa 3 joukkuetta. Kaikki ne joiden ilmoitus menee klo 17 jälkeen putoavat muiden taakse. |
itteeki kiinnostas koittaa jotain liigaa |
:: mess with the best, die like the rest :: hc dibitassut ::
http://www.easports.com/player-hub/media/PS3/dibitassu
[QUOTE=EagleHeart76;1356470]Juu, tarkoitin tuolla enemmän sitä että varmasti pystyn pelaamaan kaikki pelit kun olen vapaalla niin eri aikoihin. Eli kaikkien vastustajien kanssa löytyy sopiva aika pelata matsit pois alta. |