Puolustuksen puheenvuoro
Asvoisa liigan direktoraatti, olen syvästi pahoillani aiheuttamasta harmista jotka tulivat viimeyön peleissä tapahtuneissa ylilyönneissä. Vetoan asiassa kuitenkin "keltanokkaisuuteen tässä pelimailmassa". En ollut tutustunut koskaan aiemmin konsolifin sivustoon. En täten voinut tietää kaikkia sääntöjä peleissä.
1. Myönnän syyllistyneeni ääliömäiseen pelikäyttäytymiseen osassa pelaamistani liigan otteluissa, syvät pahoittelut tästä kaikille "uhreiksi joutuneille". Ei tule toistumaan.
2. Tämän liigan sääntöjä aluksi (liigan alkaessa) lukiessani, puhuttiin pelaajavaihtojen sallimisesta. Ei kuitenkaan mainittu ettei pelaajavaihto ole sallittua kuin tietyissä rajoissa (nyttemmin korjattu sääntöihin). Kun pelaajavaihtokutsuja minulle sateli niin päätin "oman ylilyönnin" aikana että ihan sama vaikka hyväksyn kaikki, tietämättä seurauksia (liigasta sulkeminen). Tässä asiassa vetoan keltanokkaisuuteen näissä geimeissä. Pelaajavaihtojen rajallisuutta ei voi tietää ensikertalaisena, jos säännöt eivät ole riittävän tarkat. Ei voi olettaa että kaikki tietävät sääntöjen kaikki hiljaiset säännöt. Tästä kritiikkiä myös liigan järjestäjälle.
Tulen tekemään minulle osoitetut peruuttavat pelaajavaihdot maanantai aamuun mennessä (kun pääsen PS3 lähelle).
Tulen myös jatkossa noudattamaan, nyt kantapäänkautta opetuksena saamiani ohjeita ja sääntöjä
Ystävällisesti minulle langettamaanne tuomiota kunnioittaen ja armahdusta tässä liigassa toivoen
AALTJY

LinkBack URL
About LinkBacks

Siteeraa
AALTJY