Hyvä idea. Eli 1 vs 8, 2 vs7 jne..Viestin lähetti alunperin pate79
Ja paras seitsemästä, eli neljä voittoa ?
Tämä on keskustelu AHL LIIGA 6. joukkueelle, PlayStation-turnaukset ja peliseura alueella, joka on osa-alue PlayStation alueella: Kiva kokeilla sit konetta vastaan ku oon pelannut tämän liigan ja nhl liigan. Miten se kone tottelee meikän kikkoja. Tuskin ...
Kiva kokeilla sit konetta vastaan ku oon pelannut tämän liigan ja nhl liigan. Miten se kone tottelee meikän kikkoja. Tuskin mä mitään kikkoja opin, mut jos vaikka oppis puolustaan tiukasti.
Perkules ku tekee mieli pelata, mut töissä niin ei pysty. Huomenna ole 14.45-> linjoilla mahdollisimma paljon... Huomiseen veijjarit..
Edit: pitäiskö sit järjestää playarit ku runkosarja on pelattu loppuun. Eli kaikki pääsevät mukaan... Mietitään sit jos ei mee parit tasan..
Myytävänä uskomattoman hyvä valikoima NHL,NBA ja NFL paitoja! https://picasaweb.google.com/patrik.appel
Malkin, Stamkos, Filppula, Crosby, Durant, L.James, Jennings, mendenhall..Kyselyt privana.
Hyvä idea. Eli 1 vs 8, 2 vs7 jne..Viestin lähetti alunperin pate79
Ja paras seitsemästä, eli neljä voittoa ?
PeiKiss matsia ? Yritän haastaa just sua..
Edit : Et oo vissiin paikalla...
Olin mää, mut pelasin ton manoverboardin kanssa pitkän tovin. Onko ny mikä tilanne? Eiks yks oo meillä viä jäljellä?Viestin lähetti alunperin -Jari-
SEMMOSESTA RUTISEN NYT HIEMAN, ETTÄ KUN 5 PELIÄ PELATAAN YHTÄ VASTAAN NIIN OLIS MUKAVA JOSKUS SAADA PELATA ITSE 3 KOTIPELIÄ!!
Tähän mennessä kaikkien joidenka kanssa oon kaikki 5 pelannu niin en ole saanu ku 2 kotimatsia![]()
En tiä onko sillä hirveesti merkitystä, mutta kyrsii kuitenki! Tätä olis voinu miettiä sillon ku tätä liigaa tehtiin. Sori vaan Pate, mut rakentavaa kritiikkiä tämä![]()
Olisit hylänny sen mun vikan haasteen, niin olisit saanu pelata kotona sen pelin, mulla ei olis ollu mitään sitä vastaanViestin lähetti alunperin peikkis
![]()
Mua ei niin hirveästi haittaa vaikka vieraissa pelaisin kaikki matsit kunhan saan pelata. Oon muutenki se liigan heittopussi ettei oo niin väliksi. Ennemminhän sitä vieraspelin häviää ku kotipelin.![]()
Viestin lähetti alunperin bomitus
Vielä paikalla joku ?
Mullakaan ei merkitystä koti tai vieraspeleillä (en kyllä tiedä mitä hyötyä siitä on?)
sinäkö muka, pelaas mua vastaa ni tittelis tulee mulleViestin lähetti alunperin bomitus
Pelaisko kukaa mua vastaa ennen ku mokkeni sammuu ja puolustajat laattaa jäälle![]()
Konsolifin, onkin Tosikkofin!
Jep, tuu onlineViestin lähetti alunperin Timppa78
No elä ny perkkules ku just kattelin, että olit voittanukki jonkun. Alkaako tästä Simpsoneitten nousu?Viestin lähetti alunperin Timppa78
![]()
Mää pelaisin muuten, mutta ku huomenna pitää töihin herätä ni tarttis päästä nukkuun nyt ja heti! Oikeestaan pitäs olla jo![]()
no mä oon tasan yks onlinessa, syön vaa tän iltapalan tässä (valmentaja on tuiterissa sitteViestin lähetti alunperin -Jari-
)
Oliks Jartsilla mikkiä?
Jari ottaa ohjaimen kauniisee kätee ja vastaa inviteen tai mä pierasen![]()
seli seli, pelkäät vaa häviäväsViestin lähetti alunperin peikkis
![]()
Oletko timppa langoilla voitas pelata?
olen, mutta viis minsaa sitte lupauduin emännälle että meen tyttärien kanssa pulkkamäkeenViestin lähetti alunperin miesylilaidan
joten just oon pukemassa ja lähtemässä, mut tossa kahentoista pintaa tuun varmaa takas joten jos sopii ni sit voitas matsata
![]()
ite menen 12 salille, mites 13.00
onnistuuViestin lähetti alunperin miesylilaidan
Sekin voi olla. On meinaan tullu melkein tavaks tässä viimeaikoinaViestin lähetti alunperin Timppa78
No playoffeissa ne pelit vasta alkaa. Mun pelaajat tähtää kuntohuipun sinne
![]()
No en määkään tiedä onko siitä varmuudella mitään hyötyä. Enempi semmonen MUTU!Viestin lähetti alunperin -Jari-
Ehkä kuvittelen, mutta kotipelit tuntuu luistavan asteen verran paremmin
![]()