Sivu 14 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456789101112131415 ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 261 - 280 / 285

AHL LIIGA 6. joukkueelle

Tämä on keskustelu AHL LIIGA 6. joukkueelle, PlayStation-turnaukset ja peliseura alueella, joka on osa-alue PlayStation alueella: Viestin lähetti alunperin Kiketsi miesylilaidan pelataan se vika matsi joku toinen kerta. Meni niin hermot siinä kolmannessa matsissa ettei nyt ...

Jäsen pate79:n Avatar
    Paikka
    OULU
    Gamer IDt

PSN ID: pate79

Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Lainaus Viestin lähetti alunperin Kiketsi
    miesylilaidan pelataan se vika matsi joku toinen kerta. Meni niin hermot siinä kolmannessa matsissa ettei nyt kyl pysty Muuten oli kyllä tosi tiukat ja hyvät pelit mut loppu jäi kyllä kaiveleen.
    Jätkä tilittää samalla tavalla kuin mä. PAKKO SE ON MYÖNTÄÄ, että taitaa tuo miesylilaidan olla kova pelimies. Eilen sain kuitenki jo ekan voiton kaverista. 1-0 Mut siinä meni puolustus peli täysin nappiin. Muissa peleissä on todella tiukkaa vääntöä, mut ei perkules pysy pakka kasassa 60min, vaan tulee mustia hetkiä jolloin kaveri lyö kuin vierasta sikaa... Kaveri vaan vie kiekot ja jyrää jatkuvalla paineella.

Kyllä mä vielä sulle näytän MYL =miesylilaidan!
    Myytävänä uskomattoman hyvä valikoima NHL,NBA ja NFL paitoja! https://picasaweb.google.com/patrik.appel
    Malkin, Stamkos, Filppula, Crosby, Durant, L.James, Jennings, mendenhall..Kyselyt privana.

Paikka
    OULU
    Gamer IDt

Karbaasi, miten sulla on tänään aikaa? Tuli netin siirto yläkertaa toisen ottelun jälkeen, ku käsky kävi

Helkkarin hyviä pelejä oli, vaikka se toinen ratkesikin aika nopeasti. Sit aloin kokeileen uusia juttuja niin kaveri pääsi paukuttamaan numerot kauniimmiksi. Eka oli taas trilleri, isolla i:llä. Jätkän vuoro viedä jatkoajalla. Jäähyn takia hävisin ku jätkä pääsi sit niin helposti luikertelemaan mun alueella
    Myytävänä uskomattoman hyvä valikoima NHL,NBA ja NFL paitoja! https://picasaweb.google.com/patrik.appel
    Malkin, Stamkos, Filppula, Crosby, Durant, L.James, Jennings, mendenhall..Kyselyt privana.

Jäsen peikkis:n Avatar
    Paikka
    Pirkanmaa
    Gamer IDt

PSN ID: peiKiss

Lainaus Viestin lähetti alunperin pate79
    miten sulla on tänään aikaa?
    Hyvin Meinaan illalla ku töistä pääsen. Voitas ottaa se meijän viimenen peli? Mun on pakko voittaa koska oon päättäny, että jokaista vastaan täytyy ainakin yks peli voittaa!
    Last edited by peikkis; 11.01.2008 at 09:38.

Jäsen / [HCK] MYLLI:n Avatar
    Paikka
    Rautala
    Gamer IDt

PSN ID: MYLLI-

Jätkä tilittää samalla tavalla kuin mä. PAKKO SE ON MYÖNTÄÄ, että taitaa tuo miesylilaidan olla kova pelimies. Eilen sain kuitenki jo ekan voiton kaverista. 1-0 Mut siinä meni puolustus peli täysin nappiin. Muissa peleissä on todella tiukkaa vääntöä, mut ei perkules pysy pakka kasassa 60min, vaan tulee mustia hetkiä jolloin kaveri lyö kuin vierasta sikaa... Kaveri vaan vie kiekot ja jyrää jatkuvalla paineella.

Kyllä mä vielä sulle näytän MYL =miesylilaidan!
    En kyllä kovasta tiedä, kaks viikkoa vasta tullut taas pelailtua parin kuukauden tauon jälkeen. Koitetaan ajoittaa tota kuntohuippua tonne loppupeleihin
    Ja timppaa vastaan mulla on kaikkeista vaikein saada maalia aikaseks, en tied' sitten mistä johtuu mut se molari kyl nappaa niin pirun hyvin ne kiekot. Taitaa johtua siitä että on ns. väärän kätinen

OFFTOPIC: Ja se Nhl matsi oli kyl todella tiukka, en saanu paljoo laukauksia ja kipperi nappas ne mitä tuli. Simmosistakin paikoista mitkä olis pitäny upota

Paikka
    OULU
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin miesylilaidan
    En kyllä kovasta tiedä, kaks viikkoa vasta tullut taas pelailtua parin kuukauden tauon jälkeen. Koitetaan ajoittaa tota kuntohuippua tonne loppupeleihin
    Ja timppaa vastaan mulla on kaikkeista vaikein saada maalia aikaseks, en tied' sitten mistä johtuu mut se molari kyl nappaa niin pirun hyvin ne kiekot. Taitaa johtua siitä että on ns. väärän kätinen

OFFTOPIC: Ja se Nhl matsi oli kyl todella tiukka, en saanu paljoo laukauksia ja kipperi nappas ne mitä tuli. Simmosistakin paikoista mitkä olis pitäny upota
    Mun heikko kohta sua vastaan on se, että pakka ei pysy koko ottelua ns. kasassa, vaan lähden juoksemaan. 90% väännetään rinta rinnan mut ei vielä taito riitä kääntään pelejä.

Muutenkin on peli mennyt todella sekaisin ku pitää opetella uusia juttuja, että sais liigan kärkiporukoita kiinni, joka näkyy sit välillä helppoina maaleina. Tiedän miten sua vastaan pitäisi pelata, mut ku en osaa

Karbaasin kanssa ollaan nyt todella tasaväkisiä, vaikka jouluturnauksessa näytti, että kaveri menee joka pelissä menojaan. Jokaista peliä ei tarvi voittaa, mut mukavampi pelata ku pelit ovat loppuun asti trillereitä.

Paikka
    OULU
    Gamer IDt

VOI MOLO! Oon klo:1100 asti odottanut, että joku saapuisi paikalle, mut ei. Jos en illalla ehdi pelata niin seuraavat pelit mua vastaan on sitten su. DAAAM!

Jäsen / [HP] Timppa:n Avatar
    Paikka
    Hitlerin sohvalla

No, emmää tierä, mut jotenki ku huomaa, et vastustaja Ei oo mikää Jari Kurri ni sillon vain meikä ja joukkueeni innostuu jopa puolustamaan, sekä tekemään omia maaleja jos vastustajat ei niitä pysty tekemään
    Mä voisin tossa tasan kolmelta laittaa perseeni penkkiin ja alkaa ottaa otteluita, ketkä haluu pelata ni saa haistaa meikän, oho... siis haastaa... TAHTOO silti kotikentän

Konsolifin, onkin Tosikkofin!

Paikka
    Rautala
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin Timppa78
    No, emmää tierä, mut jotenki ku huomaa, et vastustaja Ei oo mikää Jari Kurri ni sillon vain meikä ja joukkueeni innostuu jopa puolustamaan, sekä tekemään omia maaleja jos vastustajat ei niitä pysty tekemään
    Mä voisin tossa tasan kolmelta laittaa perseeni penkkiin ja alkaa ottaa otteluita, ketkä haluu pelata ni saa haistaa meikän, oho... siis haastaa... TAHTOO silti kotikentän
    mä voisin ottaa kolmelta matsia, haasta mut sitten ni saat sen kotikentän
    "You just have to make this team to score one goal. I handle the rest." - Patrick Roy

Paikka
    Hitlerin sohvalla

mä voisin ottaa kolmelta matsia, haasta mut sitten ni saat sen kotikentän
    Montas kotikenttä peliä sul on ollu meiän peleistä? tehää sillee. et sulla on kaks kotikenttää ja mulla loput, eli kolme, ku jotenki tuntuu, et mun pelaajat pelaa paljon paremmin kotona ku vieraissa

Paikka
    Rautala
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin Timppa78
    Montas kotikenttä peliä sul on ollu meiän peleistä? tehää sillee. et sulla on kaks kotikenttää ja mulla loput, eli kolme, ku jotenki tuntuu, et mun pelaajat pelaa paljon paremmin kotona ku vieraissa
    Eikös meillä oo 2 peliä jäljellä, saat pelata molemmat kotona jos haluat.
    "You just have to make this team to score one goal. I handle the rest." - Patrick Roy

Paikka
    Hitlerin sohvalla

Eikös meillä oo 2 peliä jäljellä, saat pelata molemmat kotona jos haluat.
    no ookke, tehää sillee,. mä otan ekan kotipelin ja sen pelin voittaja saa sen vikan

Jäsen / [T-T] karbaasi92:n Avatar
    Paikka
    Urjala
    Gamer IDt

PSN ID: karbaasi92

Karbaasi, miten sulla on tänään aikaa? Tuli netin siirto yläkertaa toisen ottelun jälkeen, ku käsky kävi

Helkkarin hyviä pelejä oli, vaikka se toinen ratkesikin aika nopeasti. Sit aloin kokeileen uusia juttuja niin kaveri pääsi paukuttamaan numerot kauniimmiksi. Eka oli taas trilleri, isolla i:llä. Jätkän vuoro viedä jatkoajalla. Jäähyn takia hävisin ku jätkä pääsi sit niin helposti luikertelemaan mun alueella
    Sopisiko tänään n. 18.00 aikaan peliä?
    En ole ihan varma ajasta, ehkä mennään kavereiden kanssa pelaa sählyä ja
    huomenillalla ei ehdi sillä menee katsomaan HPK - Jokerit peliä
    "Nobody's perfect. I'm Nobody"

Paikka
    Rautala
    Gamer IDt

Timpan kanssa tuli taas pari matsia pelailtu, molemmat meikäläisen hyväksi.

Eka taisi olla 6-1? ja toinen 3-2, jossa mun molari valutti puolet laukauksista maaliviivalle ja se eka vai oliko se toinen timpan maali olis tarvinnu tarkistuttaa videolta

edit. Koskas Bomitus kerkeisit pelailemaan, kun olet ainoo ketä vastaan ei ol tullu pelattua matsin matsia

Paikka
    Hitlerin sohvalla

Lainaus Viestin lähetti alunperin miesylilaidan (Näytä viesti)
    Timpan kanssa tuli taas pari matsia pelailtu, molemmat meikäläisen hyväksi.

Eka taisi olla 6-1? ja toinen 3-2, jossa mun molari valutti puolet laukauksista maaliviivalle ja se eka vai oliko se toinen timpan maali olis tarvinnu tarkistuttaa videolta
    Joo, tokan pelin toka maali meikältä oli sellanen, et itekki katoin, et oliko se muka maali No kyllä mulle käy, että maali hyväksyttiin mutta pikkasen potutti se sun voittomaalis, ku oisin halunnu yrittää päästä rankkareille
    Ja toi eka matsi oli todellinen pohjanoteeraus... 6-1 se oli joo, eikä siitä sen enempää

Jäsen peikkis:n Avatar
    Paikka
    Pirkanmaa
    Gamer IDt

PSN ID: peiKiss

Timppaaaaaa!! Matsia ny?

Paikka
    Hitlerin sohvalla

Lainaus Viestin lähetti alunperin peikkis (Näytä viesti)
    Timppaaaaaa!! Matsia ny?
    sori, pelattii Klaanilaisten kesken joukkuepeliä, en huomannu tätä viestiä ku nytte nukkumaa mennessä, katotaa päivällä uuestaan

Paikka
    Hitlerin sohvalla

Mä tahron pelata lätkää ny!

Jäsen / [HCK] Kiketsi:n Avatar
    Paikka
    Raahe
    Gamer IDt

Gamertag: Kigetsi PSN ID: Kiketsi

Kukaan halukas pelaamaan nyt?

Paikka
    Hitlerin sohvalla

Lainaus Viestin lähetti alunperin Kiketsi (Näytä viesti)
    Kukaan halukas pelaamaan nyt?

Jäsen / [HCK] Kiketsi:n Avatar
    Paikka
    Raahe
    Gamer IDt

Gamertag: Kigetsi PSN ID: Kiketsi

Lainaus Viestin lähetti alunperin Timppa78 (Näytä viesti)
    Ok, tuu kohta pelaan.

Tämän ketjun tagit

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •