Ja 2. Kysymykseen vastaus, Kyllä näkee.Viestin lähetti alunperin pate79
3.Kysymys vastaus, Kyllä saa
Tämä on keskustelu AHL LIIGA 6. joukkueelle, PlayStation-turnaukset ja peliseura alueella, joka on osa-alue PlayStation alueella: THX OPA.Tosta timpasta nyt ei ota selvää juoppohullukaan. Pitänee sit pöräyttää käyntiin liiga tänään, jos vaan ehdin. Pitäis muka mennä ...
THX OPA.Tosta timpasta nyt ei ota selvää juoppohullukaan. Pitänee sit pöräyttää käyntiin liiga tänään, jos vaan ehdin.
Pitäis muka mennä katsoon A versus P 2. Toivottavasti olis hieno, juonelle aivan sama, PAITSI lopun pitää olla toimiva.
Myytävänä uskomattoman hyvä valikoima NHL,NBA ja NFL paitoja! https://picasaweb.google.com/patrik.appel
Malkin, Stamkos, Filppula, Crosby, Durant, L.James, Jennings, mendenhall..Kyselyt privana.
Ja 2. Kysymykseen vastaus, Kyllä näkee.Viestin lähetti alunperin pate79
3.Kysymys vastaus, Kyllä saa
No kun ottaa, esim: MINÄViestin lähetti alunperin pate79
Ja pitäähän jokapäivä hieman harrastaa sellaista mitä kaveripiirissä kutsutaan: Huumoriksi![]()
Konsolifin, onkin Tosikkofin!
Ottaako joku matsia nyt ?
Tai puolen tunnin sisään..
Mä voisin ottaa tosa varttia vaille, asennan ton yhren demon eka ja käyn rekkautumassa liikaan, tuun sinne sittenViestin lähetti alunperin -Jari-
Kunhan vain ette tässä liikassa lahjo mun maalivahteja!![]()
Ok.Viestin lähetti alunperin Timppa78
Tuu tonne liigaan kun oot valmis. odottelen siellä
Ottaisko joku mua vastaan 13.00-->?![]()
"Nobody's perfect. I'm Nobody"
meikäläinen ei sitten pysty ennen tiistaita ottamaan matsia, mutta sen jälkeen ollaan täysillä mukana
Juu no mä otan ton Homer Simpsons (=Springfield) FALCONSin
EDIT, eipä onnistunut pelit... ei pääse liikavalinnasta eteenpäin!
Mikähän tossa nyt on kun ei lähde matsi käyntiin ?
Joo kokeillaan myöhemmin..Viestin lähetti alunperin Timppa78
Jep, tehrää vaan näin juuri,. vai oisko teikällä niissä porteissa jotain häikkää? Kuten Peikkiksellä oli ja muuntelun jälkee pääsin pelaamaan häntä vastaan (=häviämään)Viestin lähetti alunperin -Jari-
Timppa testataanko me kuinka käy![]()
hmm. kyllä normaalisti toimii ok.Viestin lähetti alunperin Timppa78
kahtotaa tossa enne kahta, käväsen pikasesti hakee puuttuvat ruoka-aineet ensin ja samalla pidennän hermojani...Viestin lähetti alunperin karbaasi92
Ei saatana mitä kuraa noi moket oikee on... sellasia helppoja liruja meni maaliin, vai onko kaikilla mokeilla mottona: Tee paraatitorjunta, päästä helpot maaliin
No kuitennii, eka Maatsi karpaasin kanssa oli hemmetin tasainen, kuitenkin hävisin sen 2-0
ja toisen matsin pilas jo heti alkuminuuteilla mun...yllätys yllätys, MOKKE/MOKET! muutama minutti pelattu ni enköhän mä oo jo häviöllä 4-0! ja maalit oli niitä liruliru maaleja! loppujen lopuks hävisin sitten 6-0!
Ei saatana!!! Millon tehää maalivahteja isolla äMmällä? Vai miten moken asetuksia voi parantaa?
Vaikka mä laukoisin kuinka kovaa ja vaikeesti maskista ni AINA vastustajan mokke torjuu! Mä en käsitä enää tätä!
EDIT: kuinkas monta matsia sitä otetaan aina yhtä vastaan?
5 matsia![]()
Torjuihan se mokke ihan hyvin mielestäni. Ei oikein voi mokke jokaista läpiajoa torjua![]()
täytyypäsViestin lähetti alunperin karbaasi92
varsinki ku tokassa pelissä se ei ees torjunu ku varmaa yhen ja päästi ne 4maalia! siis ekassa erässä
![]()
Huomenta, mitäs täällä mölistään?
No *****! Jos Valkovenäjällä oli vähä vaivaamista, niin nyt on kyllä väännetty veivi-ruuvia seittemäntoista kierrosta oikeelle. No mut mää VOITIN pronssipelin ja se on mun vastaus seuraavat puoli vuotta!!Viestin lähetti alunperin pate79
Ihan kuraViestin lähetti alunperin pate79
No ei vaan, hyvähän se on tai ainakin sen maalivahti torju KAIKKI joten turpaan tuli.
Joo ne on hävitty jo nekin pelit, ei mun pelaajat tee maaleja ollenkaan. Mää lähen meneenViestin lähetti alunperin pate79
![]()
Mitä se onViestin lähetti alunperin Timppa99
Sopiikse hyvin poronkäristyksen kanssa?
Last edited by peikkis; 05.01.2008 at 17:34.
1.) Sama vika rahikaisella!!!Viestin lähetti alunperin peikkis
2.) Joo, sopii poronkäristyksen kanssa, kunhan vain muistaa grillata ennen käristyksen sekaan lisäystä, mutta parasta se on härskiintyneen sillin kanssa![]()
Olisko joku halukas pelata klo. 21.30-->?
Haluaa testata kikkaa jonka opettelin![]()