Tämä on keskustelu [HCK] HC KFIN, PlayStation-turnaukset ja peliseura alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: HC KFIN...
Last edited by Hele; 24.09.2009 at 20:18.
Mukana mokkena PSN: KOURA |
Last edited by KOURA; 01.11.2008 at 16:18.
Olenko nyt jäänyt paitsioon, mutta onko tässä nyt jokin online -moodi jossa koko joukkue voi olla pelaajina. |
Nyt pelaan:
Mä voin totellakin olla Mokke tai oikee laituri, riippuen kumpaa tarttee enemmän. |
Konsolifin, onkin Tosikkofin!
Last edited by Timppa; 05.08.2008 at 13:01.
Konsolifin, onkin Tosikkofin!
Sentteri ja pelinumerolla 77!! (Tai tarvittaessa laidassa...) kuitenkin enemmän pelintekijän roolissa. |
It's better bullshit than explain
Pate79 Messissä |
Myytävänä uskomattoman hyvä valikoima NHL,NBA ja NFL paitoja! https://picasaweb.google.com/patrik.appel
Malkin, Stamkos, Filppula, Crosby, Durant, L.James, Jennings, mendenhall..Kyselyt privana.
EHDOTUS: |
Myytävänä uskomattoman hyvä valikoima NHL,NBA ja NFL paitoja! https://picasaweb.google.com/patrik.appel
Malkin, Stamkos, Filppula, Crosby, Durant, L.James, Jennings, mendenhall..Kyselyt privana.
Jos on vielä tilaa, niin mä ilmottaudun laitahyökkääjäksi. |
Do you feel lucky, punk?
Minä voin tulla patelle pakkipariksi. |
Mukana ollaan. Vasen laitahyökkääjä tai sentteri #20 |
Pelini: Assassin's Creed, Bourne Conspiracy, Condemned 2, Dead Space, Devil May Cry 4, Disgaea 3, Fallout 3, Fight Night Round 3, GT5 Prologue, GH:WT GTA IV, Heavenly Sword, Killzone 2, Metal Gear Solid 4, NHL09, Ratched & Clank-TOD, Siren Blood Curse , Soul Calibur 4, Uncharted.
PSN: Kuksa
Ilmottaudun pakiksi yli- ja alivoimaan pääasiassa. Tulen tekemään omasta pelaajasta kovan laukojan/taklaajan. |
Last edited by JanRei; 05.08.2008 at 14:35.
Mukana ollaan. Sentteri tai oikee laituri ja pelinumero 74. Jos lahtiketju onnistuu ni sinne voi mut pistää |
HCK:n Leo "Leksa" Komarov
Mä voisin myös lähteä mukaan. Pelipaikka : sentteri / oikea laitahyökkääjä ja pelinumero voisi olla vaikka 96. Lahti vilttiketjuun voisin myös liittyä jos sellainen pistetään pystyyn... |
Wow! |
Eiköhän tämä ratkaista myöehemmin ku saadaan tietää tosissaan kiinnostuneet. Ainakin mun mielestä pitää aina olla varalla(eli voisi pelata) saman verran pelaajia kun on pelissä. |
Otteluissa siis on 5+veska per joukkue, ei enempää. En tiedä sit miten käytännössä tuo toimii...eli onkohan noista peleistä otettu väsymys kokonaan pois tai jotain paha sanoa kun ei missään kerrota. |
It's better bullshit than explain