Tämä on keskustelu Resistance 2 klaani - Team Konsolifin [T*K], PlayStation-turnaukset ja peliseura alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Tarkoituksena oli tehdä suomalainen klaani kyseiseen peliin ja kun ei konsolifinistä löytynyt yhtäkään niin tehdään sitten konsolifinin virallinen klaani tälle. ...
Tarkoituksena oli tehdä suomalainen klaani kyseiseen peliin ja kun ei konsolifinistä löytynyt yhtäkään niin tehdään sitten konsolifinin virallinen klaani tälle. |
Last edited by Belaaja; 03.01.2009 at 18:37.
Oletko saanut ylläpidolta hyväksynnän KonsoliFIN-nimen käyttöön? Kuten säännöissä sanotaan: |
Kappas eipä tullut mieleen. Aina ollut käsitys että kaikki muut konsolifin liigat ja joukkueet on tehty kysymättäkin. |
Lista ylläpidon edustajista löytyy infosivulta. Suosittelen, että olet yhteydessä suoraan ylijumalaamme XShavaan. |
Taitaa XShava olla talvihorroksessa? |
Sähköpostia oli tullut. Luin sen eilen vasta puolenyön jälkeen ja en jaksanut ruveta vastaamaan kun nukkumatti odotteli. Ja pääsen mailiini tänään käsiksi vasta illalla taas, jos vaan kerkeän. |
Nyt pelaan:
Elä hötkyyle. xshava hoitaa kaikki hitaasti mutta varmasti ja toimivasti |
No jos tämä käyntiin lähtee niin meikäläinen vois mukaan tulla, mikäli huolitaan : D |
Mulle kans pukki tämän toi ja olis kyllä mukava lähteä mukaan johonkin klaaniin/ryhmään/tiimiin, mutta mun taidot ei välttämättä aivan ole vielä sillä tasolla että musta hyötyä olisi |
No kun ei kerta ole mitään valitusta kuulunu tämän suhteen niin eiköhän pistetä töpinäksi. |
Lisäilin listoille... |
+-+-Mergem Photography-+-+
Kuvailuja ja kujailuja. Tarkistakaa ihmeessä tarjonta ja palaute on amatöörikuvaajalle aina ilo :)
Hyvin tullut väkeä tähän. Kymmenisen on nytten joten tossa alku viikosta vois mennä jo ehkä porukalla mättään tätäkin |
Tässä olis vielä yksi vapaaehtoinen. Lisäsin listalle. |
Vielä klaaniin mahtuu mukaan? olisin kiinnostunut |
Pitäisköhän sopia jotain aikoja koska pelataan kun aika harvoin tuntuu saavan "isoa" jengiä mukaan jos ei sovi jotain etukäteen? Tai sit kaikki muut on aina just sillon pelaamassa ku mä nukun tai sukellan. |
Olisin myös kiinnostunut yhteisestä porukasta ja pelisessioista. |