Tämä on keskustelu F1 2010 Online Kausi 3, PlayStation-turnaukset ja peliseura alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Hyvä kooste! Korostui noissa miten paljon otin lähdöissä pataan. Illan kisaan pitää kyllä keskittyä lähtötilanteeseen sataprosenttisesti, että saisi HRT:n liikkeelle ...
Hyvä kooste! |
Sori miccis tosta australian lähdöstä. Mä siinä jotain vilkuilun taaksepäin ja siitä meiän renkaat osu vähän yhteen |
"We lost because we didn't win." -Ronaldo
Jees, eipä mitään. Toivotaan tosiaan puhdasta lähtöä kaikille illan kisaan. |
Joojoo, siis kuvaa vaan. Puhuttiin tuola ylempänä Karppasen kans jos huomasit, että voithan säkin kuvata niin tehään molemmat koosteet. Ja saadaan eri kohdista videota |
Onko joku ilmoittanut, et ei pääse tänään? Anyway oon linjoilla jos ruutu(ja) on vapaana... |
Caps <3 / Grand Theft Auto Five
En ole tulossa tänään enkä keskiviikkonz kisaan. |
Eli tuuraan Aleksia? Mersukos sillä oli? |
Caps <3 / Grand Theft Auto Five
Lost connection to session heti "karppanen has left the session" jälkeen.. Kisa oli menossa ok, kunnes piti varikolle mennä vaihtamaan sadekelin renkaat.. jostain syystä varikonpyyntönappini kohdalla oli pause nappi.. Tästä syystä menetin noin 40 sekuntia radan ollessa aivan järjettömän liukas.. Noh eipähän tuota olisi pystynyt näköjään loppuun ajamaan.. |
Tosiaan.. "Karppanen has left the session" teksti tuli ruutuuni, ja heti seuraavalla sekuntilla kävi tämä: http://img140.imageshack.us/img140/8456/20022011108.jpg |
No nii! Ei jäänyt paljon muisteltavaa eka kisasta: jos joku mietti mitä minulle kävi niin kerrotaanpa alusta asti. |
Kiva kisa, ainakin toisen kierroksen ekaan mutkaan asti. Vältyin siis kerrankin ekan kierroksen kolareista! Eka kerta varmaan ensimmäisen kauden jälkeen, kun selvisin ottamatta pahemmin kontaktia kehenkään ekalla kierroksella. |
"The insurance company is never going to believe this!"
Iha jees kisa. Eka mutka meni ihan hyvin mutta tomperton yhtäkkiä pyörähti mun eteen niin siinä sain osumaa. Toisella kierroksella oli tämä suomi-rampan selittämä kolari ja sain siinäkin osumaa kun autot palasivat radalle. |
Itsellä kävi jo mielessä aika-ajojen jälkeen, että tällä kaudella taidetaan olla heittopussina, kun viimeisestä ruudusta startattiin jääden melkein 0,5 s toiseksi viimeiselle. En tosin ollut tyytyväinen kierrokseenkaan... |
Voivoi. Anteeksi Eikka kun törmäsin sinuun siinä toisen kierroksen alussa, liukastelit nurmikolta takaisin tielle juuri eteeni enkä kyennyt väistämään. Siinä syntyikin sitten aikamoinen rytäkkä kun porukka oli tietenkin vielä aivan jonossa. Itselläkin meni siinä molemmat renkaat puhki ja etusiipi jäi lojumaan radan varteen. Kisa olikin sitten pitkälti siinä, yhdeksäs sija ja nolla pistettä. |
Olipa jännä kisa! Sadekuuroa, taktikointia ja hirmuisia kolareita. |
Melbourne, Australia 1/10 |
The Fresh Prince
Mukava, vauhdikas ja tilannetäyteinen kisa. |