Tämä on keskustelu F1 2010 Online Kausi 3, PlayStation-turnaukset ja peliseura alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: olisihan se kiva itsekin saada pisteitä, mutta kai mun on äänestettävä 2002 järjestelmää, kun itse menin ehdottamaan...
olisihan se kiva itsekin saada pisteitä, mutta kai mun on äänestettävä 2002 järjestelmää, kun itse menin ehdottamaan |
2002-pistejärjestelmälle ääni täältä! Puolet jäisi ilman pisteitä, joka olisi vallan mainio suhde. |
2010 |
Mie pistän 2009 jotta saisin edes jonku verra pisteitä |
2010 |
"We lost because we didn't win." -Ronaldo
Tuli vielä tuosta pistelasku kaavasta mieleen, että onhan se hyvä että ois tasaisempaa, mutta toisaalta 2010 pistelaskulla voitto olisi paljon tärkeämpi ja varmasti sitä haettaisiin enemmän kun esim 2009 järjestelmällä eroa tulisi vain 2 pistettä seitsemän sijasta ja voisi ns. varmistella kakkossijan. |
2002 järjestelmällä voiton arvo on suhteellisesti laskettuna vähintään yhtä suuri kuin 2010-järjestelmällä. |
Tasaista on: |
The Fresh Prince
Annan ääneni 2010 pistelaskulle |
Pidettäiskö tänään "testit" ,että saadaan autojen nopeuteen tuntua. Minä ja jontsa93 oltaisiin ainakin mukana. Joskus illalla 21 mais? Olisko kiinnostuneita? |
Voisin kanssa tulla testailemaan. |
Joo, itsekin olen testeissä messissä. |
No perhana kun pitää juuri tänään lähteä Tampereelle sukuloimaan |
The Fresh Prince
Miccis mä voin tehä videokoosteet niin jos sä teet kirjallisetkoosteet ? |
"We lost because we didn't win." -Ronaldo
Saako varakuski tulla testaamaan tänään? Lisätkää joku PSN: Tomperton ja kutsukaa sit jos saan tulla, ok? |
Caps <3 / Grand Theft Auto Five