Tämä on keskustelu F1 2010 Online Kausi 3, PlayStation-turnaukset ja peliseura alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Joo näköjään vauhtia on mutta kisassa ensimmäinen mutka AINA kusee. Bahrainis oma vika, meni vähä leveeks mutta sitten hetken päästä ...
Joo näköjään vauhtia on mutta kisassa ensimmäinen mutka AINA kusee. Bahrainis oma vika, meni vähä leveeks mutta sitten hetken päästä joku kosautti kylkee. 4 sija,olisi ollut voittoon mahdollisuus, mutta en tiedä mikä kirous on ku aina kusee kisas. |
Mukavat testit. Innolla ootan jo huomisen kisaa. |
Sun autos muuttu haamuksi ainakin mun kuvaruudulla ja luulin, et pääsen siitä läpi. Sori. |
Caps <3 / Grand Theft Auto Five
Time trial on iha erilainen kun tavallinen kisa..sielä menee lujempaa koska renkaat ei kulu yms yms... |
Vetomiehet - Australia |
The Fresh Prince
Ja Martti. Säähän spinnasit siinä ekassa mutkassa mun eteen, kun joku toinen oli ajanut sun perään. En sitten kerennyt väistämään, kun suoraan eteeni pyörähdit... |
Eikö tänään voitais ottaa vielä kolmaskin kisa, ku jotenkin meni nopeesti noi... Jos porukka jaksaa? Mä ainakin ajelen vielä tänään netissä. |
Mä voisin tulla joskus 21 jälkeen.. |
Niin onko joku tulossa yhdeksän maissa vielä? |
82min vielä uppaa eilistä kisavideota youtubeen. Pistän linkkiä sitten tänne. |
Last edited by Jontsa93; 19.02.2011 at 21:01.
"We lost because we didn't win." -Ronaldo
Sä tuppaat aina mokaamaan alussa, niin en sen takia sua laittanut |
The Fresh Prince
Oman testikauden pistesaalis oli 34 pts |
Last edited by Jontsa93; 19.02.2011 at 23:57.
"We lost because we didn't win." -Ronaldo
Hieno video Jontsalta! Näkyi hyvin kaikki kolarit, mitä voi jälkikäteen puida |
The Fresh Prince
Hieno video ! Kuten videosta näkyy yleisin kolarin aiheuttaja on SuomiFin... Montreal kisassa ajoi suoraa mun kylkeen ja pilas mahdollisuuden voittaa...Jotain muutosta suomifin pitäisi sun ajotapaan nyt saada ! |
Näiden videoiden ansioista saadaan hyvin tarkkailtua ensimmäistä mutkaa/kierrosta ja sitä mukaa antaa mahdollisia rangaistuksia, joista yhdessä päätetään. |
The Fresh Prince
Hyvinhän sinä Jontsa pääsit varikolle tuosta Melbournen ekan kierroksen kolarista. |
"The insurance company is never going to believe this!"