Tervetuloa KonsoliFINin keskustelufoorumille!

Mikäli sinua kiinnostaa...

•  » Pelaaminen konsoleilla

•  » Keskustelut peleistä, laitteista ja niihin liittyvistä ilmiöistä

•  » Peliseuran löytäminen verkkopeleihin sekä turnauksiin osallistuminen

•  » Pelien myyminen, ostaminen ja vaihtaminen

...olet päätynyt oikeaan paikkaan.

Ennen kuin pystyt kirjoittamaan viestejä, pitää sinun rekisteröityä.

P.S. Rekisteröityneet jäsenet välttävät myös melkein kaikki mainokset.

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 9 / 41 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678910111213141516171819 ... ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 161 - 180 / 820
Like Tree444suosittelee

NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Tämä on keskustelu NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat, PlayStation-turnaukset ja peliseura alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Uppaan tässä tätä omaa viestiäni, koska jälleen olisin free agent. Eli molarin paikkaa olen tässä nyt pelaillut, vaihtelevalla menestyksellä. Nyt ...

Jäsen MysterMistery:n Avatar
    Paikka
    Joensuu
    Gamer IDt

PSN ID: MysterMistery

Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Uppaan tässä tätä omaa viestiäni, koska jälleen olisin free agent. Eli molarin paikkaa olen tässä nyt pelaillut, vaihtelevalla menestyksellä. Nyt on nhl12:ssä tullut pelattua mokkena 135 peliä (otp/clubia), joissa tullut 80 voittoa, eli superstar 3 kortti on ollut auki jo jonkin aikaa (legenda-korteista on tässä kohtaa ihan turha haaveillakaan). Torjunta-% on nyt 83,2% ja GAA näyttää lukemaa 2,66, 18 nollapeliäkin on jo jotenkin ehtinyt kertymään. Eli statsit ei mitkään huikeat, mutta silloin tällöin on kiekot pysähtynyt. Laitan tähän alle spoilereihin tuon edellisen viestini, josta löytyy syvällisempää pohdiskelua ja muuta mukavaa ajanvietettä. Että jos jokin alla olevat kriteerit täyttävä kerho etsiskelee veskaa, niin eikun viestiä vaan tulemahan tänne päin.

Lainaus Viestin lähetti alunperin MysterMistery (Näytä viesti)
    Jees kai minäkin ilmoitan itseni vapaaksi agentiksi. 95% varmuudella siirryn uudessa versiossa molarin paikalle ihan täysipäiväisesti. Oon nyt loppukevään ja kesän ajan OTP:ssä seulonut kahdella accolla n. 150 peliä, eli jonkinlaista tuntumaa tuohon hommaan on tullut. Tilastoja en nyt ole tarkkaan tuijotellut, mutta torjunta-% on jotain luokkaa 87-88% ja GAA-tilasto n. 2,2, nämä siis puhtaasti OTP:ssä pelaten (eli puolustus on ollut mitä se on ollut, tai oikeammin että sitä ei ole ollut ollenkaan ). Vaatimuksia mitä tiimiltä odottaisin ei varmaan mikään tiimi maailmassa pysty täyttämään, mutta tärkein vaatimus olisi että tiimin puolustuskalusto olisi luokkaa New Jersey Devils vuonna 2000, eli karmea träppi keskialueella = yhtään läpiajoa tai ylivoimahyökkäystä ei vastustaja saa. Olen surkein molari ikinä läpiajoissa, joten mielellään pakit voisi varmistaa että näitä ei ihan jatkuvalla syötöllä tulisi. Ihan 100% tosissaan en enää jaksa tätä peliä hakata, toki kivempaahan se on voittaa enemmän kuin hävitä, mutta en juurikaan välitä rankista (mutta tämän sanottuani vähintään eliten top150:ssä pitäisi olla jatkuvasti ja pystyä tasaväkisiin peleihin muita hyviä tiimejä vastaan ). Välttämättä ei hirveästi kiinnosta mitkään ehl- yms. turnaukset, mutta tämähän voi muuttua, jos löytyy hyvä tiimi. Lisäksi tiimin pelaajien iän pitää olla +18 v., kun itsekin olen 23. Skypet ja vastaavat löytyy ja olisi myös hyvä, jos tiimi näitä käyttäisi (vaikka enhän minä koskaan mitään puhukaan, mitä nyt muutamia valittuja sanoja kiekonmenetysten yms. jälkeen).

Kiitos ja anteeksi!

edit. Kerho löytynyt.
    Last edited by MysterMistery; 21.10.2011 at 16:05. Syy: löytyi
    Pelit: NHL 12, GT5
    #9 Zach Parise

Jäsen
    Paikka
    Kerava
    Gamer IDt

PSN ID: Requn- Wii Code: 0032 7676 6125 2413

Lainaus Viestin lähetti alunperin _wickedtah69 (Näytä viesti)
    Mä en tällä hetkellä pääse pleikalle ja sulla on privaboxi täynnä, mutta sulle saattais olla paikka aurinkokuninkaissa. Jos kiinnostaa, tyhjennä privaboxias niin laitan sulle vähän tietoja.
    Nyt on boksissa tilaa, sorry for delay

Jäsen toniegyptistä:n Avatar
    Paikka
    Kuopio
    Gamer IDt

PSN ID: tonyinegypt

Aloitteleva EASHL pelaaja etsii seuraa!

Olen aktiivinen NHL12 pelaaja pleikalla. Olen pelannut NHL pelisarjaa 2000 vuodesta lähtien mutta EASHL on minulla uutta. Olen kuitenkin pelannut Be a
    Prota joka on mielestäni sama pelimuoto ilman online pelaajia. Pelaan parhaiten Hyökkääjänä ja Maalivahtina. Ottakaa yhteyttä mielellään PSN:nän kautautta sieltä minut löytää nimimerkillä tonyinegypt.

Jäsen Pair4You:n Avatar
    Paikka
    Oulu
    Gamer IDt

PSN ID: Pair4You

Lainaus Viestin lähetti alunperin toniegyptistä (Näytä viesti)
    [Olen kuitenkin pelannut Be a Prota joka on mielestäni sama pelimuoto ilman online pelaajia.
    Hyvä huomio.

Jäsen
    Paikka
    Järvenpää
    Gamer IDt

PSN ID: justplayer86

HC Helvetin Perkeleet etsii aktiivisia pelureita pelailemaan viikolla klo 19.00 eteenpäin ja viikonloppuisin. Pelaamme tällä hetkellä ammattilaistasolla.Ikää pitää olla ainakin 18 v ja siitä ylöspäin. Mikki ois must.Pelailu on rentoa mutta voitosta lähdetään aina pelaamaan. Yhteyden otot psn: justplayer86 tai Timppa1978.

Jäsen / [HP] Timppa:n Avatar
    Paikka
    Hitlerin sohvalla

Lainaus Viestin lähetti alunperin justplayer86 (Näytä viesti)
    HC Helvetin Perkeleet etsii aktiivisia pelureita pelailemaan viikolla klo 19.00 eteenpäin ja viikonloppuisin. Pelaamme tällä hetkellä ammattilaistasolla.Ikää pitää olla ainakin 18 v ja siitä ylöspäin. Mikki ois must.Pelailu on rentoa mutta voitosta lähdetään aina pelaamaan. Yhteyden otot psn: justplayer86 tai Timppa1978.
    Lisätään vielä, että pakkia tarvitaan, mutta ei haittaa vaikka pakin lisäksi tulisi muitakin, kuten hyökki tai mokke joka osaa hommansa.

Konsolifin, onkin Tosikkofin!

Jäsen fuufaa:n Avatar
    Paikka
    Hämeenlinna
    Gamer IDt

PSN ID: kankko69

Älykästä ja kiekkoa liikuttavvaa elits. tai ainakin siinä rajoilla pyörivää kerhoa. Pelaan yleensä C, mutta jos kierrätetään, niin pakissakin onnistuu.

PS3 ID kankko69 voi ottaa yhteyttä!

PS. Vain aktiiviset seurat.

Jäsen

Sisunjuopot RY hakee riveihinsä "lähes" pätevää maalivahtia. Muillekkin tonteille voi hakea jos välttämättä haluaa. Me emme ole mitään HC pelaajia jotka keikkuvat siellä elite sarjan huipulla. Päinvastoin. 75% peleistä pelaamme tuhannen päissämme, joten jos hyvät tilastot ja voitosta voittoon kulku kiinnostaa. En suosittele hakemaan porukkaan.
    Vaatimuksiin kuuluupi. Vaihtoehtoisen kommunikointi järjestelmän käyttö. Tarkennettuna tarkoitaa tietokonetta ja ohjelmaa nimeltä teamspeak. Hakijan tulee sietää pientä piikittelyä sekä sisäpiiri vitsejä, ennenko itse pääsee niihin sisään. Ja ymmärtää mistä on kyse. Kortti vaatimuksia ei sinällään ole. Jos nyt ei ihan aloittelija ole ni hyvä.
    Hakemukset voipi lähettää yv:nä minulle tänne (kfin). Tai suoraa PSN: Baldarm. Myös meitin isoo herra on tavoitettavissa PSN: Henneri

Jäsen Eddy93:n Avatar
    Paikka
    Tampere
    Gamer IDt

Gamertag: Cookie Noobie PSN ID: Stranger93 Wii Code: 1736 6370 5569 9823

18v aktiivisesti "änäriä" paukuttava tyyppi on tiimiä vailla. Ei nuo muutamat sparrauspelit ole oikein innostuneet, kun kukaan ei osaa pelata joukkuepeliä vaan yrittää yksin.
    Sen takia olen nyt keskittynyt lähinnä Hockey Ultimate Teamiini, mutta nyt tekisi myös mieli kokeilla oikein kunnolla tuota EASHL:ää jossain hyvässä joukkueessa.

Pelaan laitahyökkääjänä, mieluiten oikealla mutta myös vasen käy hyvin. Mikki löytyy. Tehoja ei ole vielä tullut, kun olen tosiaan pelannut vasta muutaman sparrauspelin.
    Do you feel lucky, punk?

Paikka
    Hämeenlinna
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin mukatu (Näytä viesti)
    Hei jätkät oikeesti... Voiko olla totta, ettei kukaan halua olla ladyboy? Voisko joku ees säälistä harkita? Edelleen on haku päällä, joten laitas viestiä mikäli kiinnostaa.

YV tai PS3: mukatu, TriplaJay & Unikko
    Mä voin harkita, jos pelaatte joka päivä ja C paikka on auki

Jäsen / [HP] Timppa:n Avatar
    Paikka
    Hitlerin sohvalla

Lainaus Viestin lähetti alunperin fuufaa (Näytä viesti)
    Mä voin harkita, jos pelaatte joka päivä ja C paikka on auki
    Pääset meille pelaamaan, jos vain olet vähintään Supertähti kortin saanut auki, eli toisinsanoen, osaat aloittaa Elite-tiimin jäseniäkin vastaan ja voittaa aloituksia.

Konsolifin, onkin Tosikkofin!

Paikka
    Hämeenlinna
    Gamer IDt

Juu ei kiitos.
    Timppa ja Therussu suosittelevat tätä viestiä.

Jäsen
    Gamer IDt

PSN ID: valiokevytmaito

Uusi seura Los Lobos hakee pelaajia kokoonpanoonsa

Kokoonpanoon haetaan pelaajia jokaiselle pelipaikalle.

Tavoitteena on taistella eliitin top 100 sijoituksilla.

Ota yhteyttä psn: valiokevytmaito

Jäsen Jaahas:n Avatar
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

PSN ID: FINSeRe

Lainaus Viestin lähetti alunperin valiokevytmaito (Näytä viesti)
    Uusi seura Los Lobos hakee pelaajia kokoonpanoonsa

Kokoonpanoon haetaan pelaajia jokaiselle pelipaikalle.

Tavoitteena on taistella eliitin top 100 sijoituksilla.

Ota yhteyttä psn: valiokevytmaito
    Kunnianhimoiset tavoitteet pojilla
    The Real Pure Unforgiving Skill SM #3 @NHL11 + SM #2 @NHL12 + MM #17 @NHL12
    http://www.konsolifin.net/bbs/playst...uus-liiga.html

Paikka
    Hämeenlinna
    Gamer IDt

Sinne vaan Glitchi-Maidon kerhoon pelailemaan
    Höri suosittelee tätä viestiä.

Jäsen
    Paikka
    Rauma

Exclamation Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Lainaus Viestin lähetti alunperin fuufaa (Näytä viesti)
    Sinne vaan Glitchi-Maidon kerhoon pelailemaan
    Los Lobos ei tuu olemaan bugi kerho niinku eräät clubit ja nimeltä mainitsemattomat pelaajat. Olen syvästi pahoillani jos äkkipikaisuuttasi tai kenties nuoruuden innokkuuden sokaistuaan sinut näin erehdyit kuitenkin luulemaan

Jäsen / [HP]
    Paikka
    Vantaa

Keep Ur Head Up Prkl hakee pelaajia kaikille pelipaikoille.. Jos omaat hyvän pelisilmän,osaat liikuttaa kiekkoa,et ole itsekäs ja osaat oppia virheistäsi,olet tervetullut jengiimme..Olemme tällä hetkellä pro-joukkue,mutta tavoite on paljon korkeammalla yhteydenotot: Z3rBo_86 tai bld54321

Jäsen
    Paikka
    Kuopio

Team Komarov

hakee puolustajaa/puolustajia joukkueeseen, mielellään suht aktiivista ja ehkä mikin omaavaa suht luotettavaa "älykästä" peluria. Kokemusta pitäs olla mielellään paljon ja olla perusasiat enemmän ku hallussa! Kerho on pyörinyt elitissä, vaik on vähän ollut vaikka minkä tasoista pelaajaa joukkueessa, mut nyt otettu vähän tiukempi linja, että oltas todella tuol top100 kerhona jatkuvasti! Pelit pelataan pääsääntöisesti arkisin klo17-23 välillä ja vkl vähän miten sattuu, joskus vkl hiljaisempaa, joskus vkl nhl maraton jne... jos kiinnostusta tulla niin yhteydenotot psn:nikopetteri

Jäsen
    Paikka
    Imatra
    Gamer IDt

PSN ID: shamanist81

Juuri alottanut xCOBRAx hakee puolustajia ja miks ei kokeneita maalintekijöitäkin,menestys paineita ei tässä vaiheessa vielä ole mut tarkotus ois alkaa täält pikkuhiljaa nousemaan! Kokemusta sais löytyä eashl peleistä ja vähintään supertähti kortti pitää olla hanskassa! Tärkeintä puolustajilla on pitää oma paikkansa ja laittaa nopeesti kiekkoa liikkeelle,eli ei muutaku viestiä tulee jos yhtää kiinnostus heräsi! Mielummin psn puolelle ja nimi merkki sama kuin täällä!! Pyrimme pelaamaan aina iltaisin viikolla ja v loppuna miten sattuu!!
    Last edited by shamanist81; 23.10.2011 at 17:01.

Jäsen
    Paikka
    Hämpton
    Gamer IDt

PSN ID: ditrim2008

Voittamisen Kulttuuri etsii taitavaa rotaatiopelaajaa. Meillä kovia jatkiä jokaiselle pelipaikalle, mutta tarvitsemme vielä täytemiehiä, jotka voivat koittaa lunastaa paikan rautaisen kovasta ykkösnyrkistä. Osaat siis pelata laituria ja pakkia. Sinun ei tarvitse olla mikään maailman aktiivisin pelaaja, kunhan olet riittävän hyvä osa voittavaa palettiamme.

Voittamisen Kulttuuri on kuulokemikkijoukkue joka osallistuu EHL:ään.

Säbärannejäbät, älkää vaivautuko.

Yhteydenotot PSN: ditrim2008 ja JParola

+ Vastaa viestiketjuun

Tämän ketjun tagit

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi