Tämä on keskustelu Gran Turismo 5 melkein vakioautosarja, PlayStation-turnaukset ja peliseura alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Eli nyt olisi tarkoituksena kysellä onko foorumilla innokkaita GT:n pelaajia, jotka ovat aina halunneet kisata H-kaaviolla, mutta onlinessa se on ...
Eli nyt olisi tarkoituksena kysellä onko foorumilla innokkaita GT:n pelaajia, jotka ovat aina halunneet kisata H-kaaviolla, mutta onlinessa se on ollut täysin turhaa, kun ei voi pärjätä sillä? Itseäni kiinostaa ja tiedän vissiinkin kaksi halukasta osallistujaa jo, joten kysyn onko tämmöistä kannattavaa järkätä? Turismo aka qpedroq lupasi osallistua, jos semmoinen ja järjestetään ja hiphei_finland oli (kai?) mukana osallistumassa. Ei tarvitse minua hirteen viedä, jos ei hiphei_finland olekaan mukana. Lisäksi voin kysyä meidän foorumimme taitelijalta eli Metsapicassolta. |
"Vartti paskalla, kymppä radalla."
Liikkuva shikaani autopiireissä.
Keväällä yritin saada aikaan H-kaavio kisoja huonolla menestyksellä,mutta jos nyt löytyy tähän kiinnostusta,niin ilman muuta laitetaan kisat pystyyn...G27:n omistajana toi keppivaihde/kytkin on ollut turhan panttina ja toivottavasti niille tulis nyt käyttöä...Sen verran oon niitä testannut,että H-vaihteita käyttämällä ajamiseen tulee ihan oma "tunnelmansa",joten toivottavasti saatais jonkinmoiset "keppikisat" aikaiseksi... |
Joo, jos muutama saadaan, niin on jo ihan ok. Kahdeksan olis tosi kova jo. Mutta joku viisikin saattaisi mennä. |
Mukana ollaan,olin jo keväällä kiinnostunut pedron ideasta.Mut eipä ollu sillon kytkintä/h-kaaviota. |
Älkää vaatiko sarjaan sitoutumista.Tänne ilmoituksia kisapäivistä ja saattaa olla että löytyy innostuneita mukaan?Kunpa vaan onlineen sais enemmän säätömahdollisuuksia kisojen laatimiseen.Sinä? päivänä kun tässä saa tehdä tarkemmin rajattuja kisoja tää muuttu siksi 'simulaattoriksi'(ja mielenkiintoiseksi),jos vaan muuttuu.Ehkä se 'konsoli peli'kuitenkin ajaa aina edelle ja kisat pysyy 'epämääräisinä'.Olis kuitenkin jo aika GTn nousta 'real'iksi. |
Joo kyllähän sitä ainakin joku irtokisa kiinnostais, ja ehkä kokonainen sarjakin. |
Ei vielä ensi viikolla. Koeviikko alkaa ensi keskiviikkona, mutta seuraavan keskiviikon jälkeen olen "vapaa". Ehdotuksia autoista tarkemmista päivistä ja radoista saa laittaa, mutta kisan järjestäminen vasta vajaan kahden viikon kululuttua on realismia. |
Mukana !!! |
HIENOA! Varmaan parempi kuitenkin että yksittäisiä kisoja ajellaaan, sillä on vaikea sopia nyt syssyllä hyviä yhteisiä aikoja, kun aika moni ostaa kyllä muitakin autopelejä näin syksyllä... Heti ensi keskiviikkona minulla on kokonainen vapaapäivä tiedossa, itse voisin ajella jo silloin. Sopisiko se muille? Ja autoja saa itse ehdotella ja ratoja myös, jottei tarvitse diktatuurin alla elellä |
Mulle sopii ke ilta.Oisko klo 21.00?Heitä Hydrogen joku rata ja pirssi rengasrajoituksineen sekä kisan aloitusaika,niin eiköhän siten saada "depyyttikeppikisa" sujuvimmin aikaiseksi... |
Molemmat pakollisia ja emme ajakaan sarjaa. Pelkkiä yksittäisiä kisoja. |
Erittäin hyvä auto-/ratavalinta H-vaihde opetteluun...auto pysyy helposti hanskassa ja Fujilla on mukavasti aikaa hakea oikea vaihde mutkiin(pari ekaa kierrosta tosin kädet meinas väkisin eksyä läppävaihteille)...Pienen totuttelun jälkeen H-vaihteilla ajaminen tuntui koko ajan hauskemmalta ja odotankin innolla keskiviikon kisoja...Voiko Tuning Shopista ostaa mitään autoon (esim. Fully Customisable Transmission ym.),vai onko ainoastaan "tehonlisäysviripalikat" kielletty?(tietty Sports Soft-renkaat sieltä täytyy ainakin ostaa) |
Last edited by Turismo; 17.09.2011 at 16:55.
Mää jo katoin, että mitä se pedro sekoilee |
Last edited by Hydrogen; 17.09.2011 at 20:02.
Vaihdanpa reeniohjelmaa sitten |
Mulle tämä alkava viikko on kanssa aika kiireinen. Seuraavalla viikolla, tai vaikka ensi viikonloppuna, sopii paremmin. |