361suosittelee
Tämä on keskustelu NHL12 EASHL-keskustelu, PlayStation-turnaukset ja peliseura alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin Krunikka Jets Onko Winnipeg Jetsin pelipaidat jo ladattavissa? Pitääkö ladata jotenkin erikseen vai tulevatko automaattisesti kun pistää ...
Mistä napista pakki sitoo hyökkääjän maalilla? |
Perstaklitkin näköjään toimii. Pikkumiehen etuja |
peli on kaikille sama ja alkaa tilanteesta 0-0 kaikki noi yleiset "bugimaalit" on estettävissä hyvällä puolustamisella. paitsi tossa joku päivä sitten kyllä huomasin että jotkut jengit on alkanut tekeen sellaista että heitettyään kiekon vastustajan mokelle , porukka syöksyy perään ja vispaa sitä mailaa maassa, jolloin mokke jostain syystä menettää kiekon ja sit heitetään tyhjiin... aluksi olin vähä että semmonen maali !!! mut sitte heittivät 2 samanlaista perään niin rupes vähä mietityttämään ??? |
Musta tuntuu, että se on vielä enemmän rikki kuin alkuperäisessä retail versiossa. Eilen EASHL peleissä tuli pari kertaa ihan vahingossa pyllistettyä, ja kaverit metrin säteellä lähtivät maata kiertävälle radalle. Toisessa tilanteessa sain 5 min LAITATAKLAUKSESTA (itse olin jotakuinkin laidassa kiinni ja kaksi vastustajaa hyökkäsi avoimelta jäältä mua kohti kamppailemaan irtokiekosta ja molemmat lensivät komeassa kaaressa), ja toisessa 2 min estämisestä, vaikka tuossa tilantessa kaveri tosiaan oli about metrin päässä eikä tilanteessa ollut minkäänlaista kontaktia. Että hemmetin hyvin toimii... |
Hienoo saarioisten savikiekko hienoo, ***** että ootte pelkkää bugia! Antana ougadougau varsinkin. Joo joo, puolustakaa pois bottipakeilla..lässynlässyn.. |
Älä itke. Tästä asiasta oon jauhanu vaikka kuinka foorumilla. Lopetin jauhamisen ku ei jaksa enää taistella bugeista,ei kukaan kuitenkaan ymmärrä |
Meikäläinen varmaan voi puhua jo muiden puolestakin tästä: henkilökohtaisesti kiinnostaa niin helvetisti kuinka joku ''nakki84'' tekee jotain bugimaaleja. Tehkää takaisin jos taidot riittää, älkääkä tulko jälkikäteen asiasta ruikuttamaan. Ei me fooruminkirjoittajat- /lukijat sitä tulosta voida perua, EA ehkä jos se ei ole yhtä kiinnostunut tapauksesta. Eiköhän kaikki suomalaiset pelaajat jo ole tietoisia millaista peliä ketkäkin pelaa; rehellistä vai oikeasti pelkkää bugihunttaamista. |
The Real Pure Unforgiving Skill SM #3 @NHL11 + SM #2 @NHL12 + MM #17 @NHL12
http://www.konsolifin.net/bbs/playst...uus-liiga.html
Se on kato tää nakki84 viha niin suuri |
Itse en kyllä tuollaista ole huomannut ollenkaan. Tuntuu edelleen siltä, kuin ukko melkein lentäisi, kunhan vaan nopeutta on vähintään 87-90 (pelaajatyypistä riippuen). Lisäksi suosittelen laittamaan mielellään vähintään 84-85 pojoa kiihtyvyyteen sekä ketteryyteen. Ja samalla on syytä muistaa, että kuntoakin on hyvä olla mieluummin lähempänä 90, jotta nopeusarvosta on sinänsä hyötyä pidempäänkin luistellessa. Eli mikäli sinulla on vaikkapa nopeus 95 ja kunto vaikkapa vain 80, tarkoittaa se sitä, että ukkosi jaksaa yhtäjaksoisesti luistella tuolla 95 nopeudella vain pienen hetken, koska kunto on heikko. Sitten, kun tuosta täydestä luistelusta on pieni tauko, tai ukko on jopa hetken paikoillaan (tai tulee katko), niin silloin ukon kunto alkaa palautua, mutta tuonkin palautumisen nopeus ja taso riippuu siitä, paljonko kuntoon on sijoitettu pojoja. |
En tiedä mitä on tapahtunut, mutta patchin jälkeen mun pelit onlinessa on alkanut nykimään. Huom! Ei viivettä, mutta tasaisesti pätkii/nykii, n. 2sek välein pieniä nykäyksiä. Melko mystistä kun ei viivettä kuitenkaan ole. Ja kyllä, olen yrittänyt jo kaikkea mikä on ennen auttanut, tämä on nyt ilmeisesti jäämässä vieraaksi |
Eikö edes näin suomalaisten kesken voisi pitää sellaista herrasmiessääntöä, että bugiranteita ei käytetä? Tosiaan bottipuolustajilla sitä on aika vaikea puolustaa poiskaan, ja 3 vs 3 hyökkääjillä voisi kuitenkin pelata viihdyttävää hokia rehdillä pelillä ja tuleehan niitä maaleja muillakin tavoilla jos vaan osaa pelata. Jos se menee kilpailuksi kumpi ehtii upottamaan enemmän bugiranteita niin pelistä menee kyllä totaalisesti maku. Tietysti jos vastassa on jotain 12v jenkkikakaroita niin niiltä nyt onkin turha odottaakaan rehtiä peliä herrasmiessäännöillä, joten siinä tapauksessa joo, samaa lääkettä voi syöttää, mutta muuten... |
|
Siis iha oikeesti, jos vedät ranteella ni se on aina bugi jonku mielestä. Oikeessa lätkässähä tulee ihan samallailla tommosia ranteita esim. Dany Heatley rips top-shelf goal 10/29/11 - YouTube Alex Ovechkin game-tying goal 3/8/10 - YouTube |