Tämä on keskustelu GT5 SUPER GT500 sarja, PlayStation-turnaukset ja peliseura alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Ei taas tuota Deep Forestia nsx:llä taas yks kilpailu mitä tulee suoraan sanottua inhoomaan ennen kautta jo...
Ei taas tuota Deep Forestia nsx:llä taas yks kilpailu mitä tulee suoraan sanottua inhoomaan ennen kautta jo |
Jos saa ehdottaa DeepForestin tilalle jotain, niin usein unohdettu, mutta loistava rata olisi AutumRing? |
Tuota on tosiaan tullut vähempi ajettua...Ajoin pienen testilenkin ja ihan hyvältä vaikutti GT500 kisaradaksi,joten Deep Forestin tilalle vaihtuu siis Autumn Ring.Muitakin 3. kauden ratoja voidaan hyvin vaihtaa johonkin muuhun,jos siltä tuntuu.Onko esim. Spa:ta kaikki jo kiertäneet kyllästymiseen asti? |
Mua alkanut kyllästyttää koko gt5:n,ehkä liikaa tullu ajeltua.Jätän torstaiajelut ajamatta ja keskityn pe/la ajeluihin. |
Onkos 3. kaudelle vapaita paikkoja? On pitkän tauon jälkeen taas tullut ajeltua ja olisi kiinnostusta tulla kisaamaan, vaikka sitten niistä viimeisistä sijoista. |
Ei muuten mutta tosissaan sillo ekalla kaudella ajettiin jos tuolla kombolla ja itellä se meni suurimmaksi osaksi spinnailuksi. |
Mulla oli silloin ekan kauden jälkeen sama ku tuli niin paljon aina harjoiteltua kisoja varten niin ei enää kiinnostanut. Sen jälkeen taisin pitää melkein viikon tauon koko pelistä ja päätin että nyt en enää harjoittele montaa tuntia. Tällä kaudella oon harjoitellut vaan tunnin juuri ennen kisaa ja sillä mennään |
Jees hieno homma. |
to 15.12 Cape Ring Periphery * XANAVI NISMO Z (SUPER GT) ’06 *...600PP |
Last edited by Turismo; 16.12.2011 at 13:03.
Osallistun 3. kaudelle... |
Kerään aloitus-sivulle 3. kaudelle osallistujat.Jos saadaan vähintään 8 aktiivista (aikomuksena osallistua joka kisaan/tietää ehtivänsä ainakin neljään kilpailuun) ilmoittautujaa,niin sarja jatkuu(listalla nyt 5 ilmoittautunutta)... |
Last edited by Turismo; 16.12.2011 at 19:52.
Kyllä osallistun 3. kauteen ainakin neljään kisaan. |
Toi on varmasti totta,että välipäivinä voi monella olla vaikea ehtiä kisaamaan,joten 3. kauden aloituksen siirtäminen ensi vuoden alkuun on hyvä ajatus... |
tulisin muuten mutta se jakkara jossa ratti oli kiinni hajos |