Tämä on keskustelu NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3], PlayStation-turnaukset ja peliseura alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin FinishFlash Jeps mulla,sama juttu,saan lisättyä sinne noin 4-5 korttia ja sitten täynnä. Viime vuotisessa veriossa noi kortit ...
Joo, itellä sama ongelma ilmaantu tuon vaihtopakan kanssa eilen. Kun ostaa pakan nii näyttää vaihtopakan tilaks välillä 30/30 ja välillä 0/30 ja olipa tuossa myös 31/30. Ja tiedän, että siellä on vapaina olevia kortteja 30. Kärsii vähän bisnekset kun siellä on aika arvokkaita korttejakin seassa. Toivottavasti löytyy joku ratkaisu, ite kokeillu vähän kaikkea eikä mikään auta. |
Jos jollain löytyy Jokereiden pelipaidat+logo niin ostan/vaihdan pois. Myös 8 pelaajaa puuttuu trophystä noiden lisäksi. Ainakin Kivistö,Pirnes,Järvinen,Dehner,Niemi,Hämäläinen. |
PSN: nurtsi1
Mulla ainaki molemmatki filppulat ja koskemattomat on ja Masto Nordlund o kans laita psn puol viestii mitä oot valmis tarjoo? |
Niinhän aina muutamat sanoo että pystyy puollustamaan,95 puollustuksella ja 99 maalivahdilla varmaan saakin useimmat pois,mutta varsinkin toi maalinkulma syöttö kyllä "60min",kerran tai pari onnistuu vaikka mitä tekisi ainakin alle 90 puolustuksella,ehkä jos vakitsisi kilpikonna puollustuksen ja ei itse ollenkaan hyökkäisi,kuitenkin toi maalintakaa kieppaus on sentään asteen miehekkäänpi,itse en oo 1 peliä pelannut missä vastustaja ei olisi vähintään paria tehnyt maalinkulmakikalla,,no joillakin on kova tarve voittaa,tuo fiba mikä toimi joskus 98 eli aja maalivahtiapäin kiekko maaliin,näkyy taas myös onnistuvan sillontällön ei sentään aina kuten silloin sai jäähyn mutta maali hyväksyttiin,,, |
Ihana pelimuoto tämä HUT. Turnauksen finaalia pelaamatta vajaa 5 sekuntia ja mitä tapahtuu? "olet menettänyt yhteyden EA:n palvelimiin plaa plaa plaa" Ja eikun uusiks sitten paremmalla ajalla. (oli vielä turnaus missä lähinnä vain turnausvoitosta sai enempi puckseja). |
No nyt nassahti sit 80 pelin soppari, paljonkohan tosta kehtais pyytää? |
Kymysys mitä miehiä ovat ku on semmoset siniset ea merkit tuolla HUTin tulostaulus ja tämä merkki on pelaajanimen ja joukkueen nimen välis? Osu vaan silmään ku ei ainaska NHL11 tommosia merkkei ollu kellään. |
Ne tyypit kenellä se sininen kuva tosta löytyy omistavat EA:n Season ticketin. |
Hmh mulla meinas mennä hermo tuossa muutama päivä takaperin kun jäätyili useinkin, mutta viiteen päivään ei ole jäätynyt kertaakaan! ...vaikka pelejä tullut pelattua varsin monta. Veikkailisin että joko EA:n servereistä johtuvaa tai mahdollisesti omasta netistä, sillä muutin omia wlanin ja ps3 asetuksia juuri viisi päivää sitten. Mutta jotain on muuttunut, sillä jäätyily oli ihan päivittäistä ja selvästi enemmän kuin kerran päivään. |
Noniin, HIE-NO-A! Itse en pääse enää ollenkaan HUT:iin! |
löysin huutokaupasta mielestäni loistavan löydön: Gabriel Landenskog, 95, Uraa jäljellä noin 99 peliä, 13/14 harjoittelukortit, Maksoi reilut 3000 osta heti hinnalla. Vastaavanlaisia kortteja näkyy olevan myynnissä reiluun 10 Tonnin hintaan, mitäs tommosesta kehtais pyytää? |
tosin jos tuo 13/14 tarkoitti että 13 käytetty sopimusta jäljellä pari ottelua,sitten palkka pompsahtaa aika lailla tietysti jos on muuten halpajoukkue niin mikäs siinä. |