Tämä on keskustelu NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3], PlayStation-turnaukset ja peliseura alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin Lede_ Tällä hetkellä olis seuraavat myynnissä: M.Havlat B.Cambell D.Winnik J.Erskine R.Shannon M.Niskanen M.Pääjärvi M.Samuelsson R.Kesler C.Mcelhinney ...
Olis seuraavia saatavilla, kaikki koskemattomia |
Last edited by kolarinho; 26.09.2011 at 23:07.
Tulipa taas hävittyä turnauksen viimeinen matsi kun peli päätti jäätyä kolmannen erän alussa |
Sama vika Rahikaisella.. 2 matsia peräjälkeen jäätynyt viimeisessä erässä selvissä johtotilanteissa. Sekundaa ovat EA:n pojat taas myyneet prkl. |
Last edited by TH3rikke; 27.09.2011 at 14:53. Syy: Koska kiinalainen..
Kysymys: Onko kenelläkään tietoa miten saada huutokaupasta ostettu pelaaja (P. Regin) omaan kokoelmaan odottelemaan nykyisessä kokoonpanossa pelaavan Reginin uran loppumista? |
Jätä vaan se sinne vaihtopakkaan. |
"Vaikka glitcheillä kerskailevat foorumistit käyvätkin hermoille niin se ei silti oikeuta nimitellä toisia" - Näinhän se on!
Onko kellään tietoa kun tuolla vaihtokaupassa on sellain haku kun viikon tähdet niin mitä sieltä pitäs löytyä? Itse kun olen siinä koittanut laittaa hakua niin tulee teksti laajenna hakua plaa plaa. Sen tiedän että ea:n pojat sitä sinne huviksensa ole laittanut, mutta mitä sieltä pitäisi löytyä ja koska? Kertokaa tyhmälle |
Tätä olen itsekin miettinyt, että jos joku viisas tietää niin saa kertoa. |
"Vaikka glitcheillä kerskailevat foorumistit käyvätkin hermoille niin se ei silti oikeuta nimitellä toisia" - Näinhän se on!
|
Moi, |
Terve onko kellekään käynyt tämmöstä HUTissa? |
On se kiva yrittää pelata netissä pelejä, kun tökkii jumalauta koko ajan vaikka pitäs 24 megasen netin riittä prkl!!!! Ja sitten tuo jatkuva katkominen, 15 häviöstä 10 tullu kun yhtäkkiä pudottaa pois tosta ea servulta, etenki noissa 24/7 peleissä.... |
Kiinnostaisiko ketään ostaa 97 kokonaisuuden Joonas Donskoita. Uraa taitaa kaverilla olla 130 jäljellä, ja sopimustakin yli 30. Tällähetkellä se on myynnissä 35 000 hintaan vaihtokaupassa, mutta saa toki ehdotella toisenlaisiakin tarjouksia. |
Hei jos joku tarvii jotakin maalivahtia niin sanokaa! Mulla tuntuu olevan noita NHL molareita karmee kasa... |
Haluaisin tuhlata rahaa pakkoihin mutta nyt on hävinnyt kokonaan se mahollisuus,poistettu tarkoituksella? |