Tämä on keskustelu PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 3), PlayStation-turnaukset ja peliseura alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Eilen laittoi Sammug mulle yv:tä, että tsekkaa illalla plegeltä tiimien overalleja ja valitsee sitten. Ilmeisesti tuli mutkia matkaan ku Yakolevin ...
Eilen laittoi Sammug mulle yv:tä, että tsekkaa illalla plegeltä tiimien overalleja ja valitsee sitten. Ilmeisesti tuli mutkia matkaan ku Yakolevin kanssa poffittreffitki peruuntu eikä miestä plegellä näkyny, joten voipi mennä iltaan asti kun tampesterin mies nyt varmaan duunissa... |
UUSI KAUSI ALKAA NYT! |
Pittsburgh liittyy tänään liigoihin mutta luultavasti vain rukkaamaan kokoonpanoja! Kyselen kyllä peleille sitten itse jos pelit pingviineillä alotan. Illan focus on pääsääntöisesti tuohon kakkoskauden puolivälieräsarjaan. |
Itse voin tänään pelailla, mutta pelailen nyt kavereiden kanssa täällä, että myöhemmin |
New Jersey Devilsin tiedotustilaisuus tänään klo15: |
Calgary alkaa ketjuja laittamaan iskuun klo 20 alkaen ja sen jälkeen vois kokeilla peli virettä |
Liityin liigaan ja oma bap ukko löytyy ykkösketjusta 83 arvolla |
Joo oh.. Jonnin verran on kokoonpanot vituillaan. 5 pelaajaa puuttuu kokonaan rosterista ja näköjään Nick Leddy treidattu Chicagosta Rangerssiin |
TÄRKEÄ TIEDOTUS!! |
San Jose näyttää normaalilta, ei ole bappismiehiä kentällä. |
Myös St. Louis normaali, ei omituisuuksia. |
Pittsburgh kokoonpanot ihan kuoseissa, ainoastaan kentät oli miten oli.. |
No milloinkas saa alkaa läiskimään? |
Kuten aiemmin tänne kirjoitin, kokeilkaa ja jos toimii niin voi pelata. Varautukaa vielä kuitenkin siihen että liiga joudutaan aloittamaan alusta kokoonpanopäivityksen jälkeen... Hankala tilanne enkä ehdi perehtymään just nyt |
Jos jollain on kokoonpanossa ongelmia niin eikös sitä kannata heittää itsensä pois liigasta ja liittyä takaisin. En tiedä auttaako, mut ei luulis että se liigasta on kiinni kun sitä vanhaa bugia kokoonpanoista ei enää ole ollut mikä viime vuosina hajotti liigan. |
Taisin Miksa sanoo jo aiemmin et kannattaa varmaan odottaa liigan luonnissa kuun vaihteen yli jos sattuis uus päivitys tuleen, missä esim olis Crosbyn paluu jos ei ole nyt ollu rosterissa.. |
Saahan sen Crosbyn puettua. Pelasin viime kauden Pinguilla ja Crosbyn sai haettua vaihdosta kentälle. Huikee alku San Josella, 7-2 voitto. Kiekko kyllä pomppi meikäläiselle ja ykköskentän jätkät rankaisi armotta paikoista. |