Juu, päätin "rekata" tänne, koska tarvitsisin apua tähän Metal Gear Solid 3: Snake Eater:iin.
Eli ostin kyseisen pelin eilen ja olen jumittunut ensimmäiseen kenttään, minulla ei ole huippuhyvää englannin taitoa, mutta kun se Snake hyppää laskuvarjolla maahan ja sen jälkeen pitää lähteä tarpomaan viidakkoa syvemmälle, en pääse kävelemään, kuin hieman eteenpäin, niin se pomo, vai mikä se nyt onkaan, ottaa yhteyttä ja sanoo jotain, että pitää joku laukku hakea tai jotain semmoista, en tiedä? Mutta kumminkin se näyttää semmoisen kuvakulman, että se ikäänkuin sitä tarkoittaisi. Ainakin joku laukku siitä puun oksasta roikkuu.
Tarvitasen pikaista apua!![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Siteeraa

Koitan saada stelthia ja on se mahdottomalta tuntuva tehtävä; sammakoita on saatu ammuttua sinne pommin asentamiseen asti mutta pakenemisvaiheessa niiden ampuminen on hiton hankalaa
Itse en voinut valita asetta lentokoneessa. Ja Feariahan ei voi Stamina-killata, koska se menee aina hakemaan lisää ruokaa, eikö vain?
Samaa kamaa Sons of Libertyn Arsenal Gearin sekoilut. Ne olivat parhautta parhaimmillaan.
Oon jo aikaisemmin vetänyt läpi, nyt on siis jo toinen kerta. Aika lyhyitä pelejä ne kyllä on, kun tarkemmin miettii. Kaikki riippuu VAIN siitä, katsooko leffoja ja tarkkaileeko maisemia.Vedin 2. kerralla MGS2:sen KOKONAAN (Tankkeri ja PLANT) läpi, noin 8:ssa tunnissa. Katsoin nämä leffat ja Codec puhelut...