Tämä on keskustelu Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3], PS3-peliapu alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Eli, kuitenkin porukalla tulee/ilmenee kysyttävää pelistä, niin ne voisi pistää tähän ketjuun. No minä aloitan. Kertokaas helppoja/nopeita rahantienaus konsteja sekä ...
Eli, kuitenkin porukalla tulee/ilmenee kysyttävää pelistä, niin ne voisi pistää tähän ketjuun. |
Konsolifin, onkin Tosikkofin!
Mä ainakin jyystin sitä jo toka treffeillä. |
Konsolifin, onkin Tosikkofin!
Täällä rahaa tullut niitä serkkupojan taksikeikkoja heittäessä, parhaimmillaan ollut päälle 500 $. Vaatteita pitänyt päivitellä Michellen silmää mielyttääkseen. Toisilla treffeillä tulikin häneltä jo vuolaat ylistyssanat päivittyneestä vaateparresta. Eipä ollut turha investointi loppupeleissä.. |
Slay Radio - Go retro!
minulla on niin hyvin Michelle suhteet kanssa, että pääsen heti seuraavana päivänä |
"I'm not going to take back my words. That's my ''Way of the ninja''.
♫ Minun Youtube kanava ♫
Mites tässä pelissä on tämä tallennus?Mennäänkö tässäkin johonkin taloon aina tallentamaan?Itse saan vissiin tänään tän pelin. |
Slay Radio - Go retro!
Yritin äsken yhdistää siitä puhelimen kautta multiplayeriin mutta, ensin ottaa yhteyttää pelin tarjoajaan ja sitten sanookin "could not connect to the game provider" |
Tossa kun käy ottamassa muutamat bisset romanin kanssa...ja sen jälkeen tulee ilmotus, että kannattaisi ottaa taksi...niin itse en ainakaan saanut taksia huudettua kadulta vaikka se selvinpäin onnistuu aina |
Auto vaan alle ja ajelemaan, se se vasta lystiä on |
PS3, 360, Wii & LG 47LE8500
In memoriam of Ro0Ki3, a new era with rookie has begun.
Mites niitä taksikeikkoja saa itse ajella miten se käytännössä onnistuu |
Slay Radio - Go retro!
Mitäs puhelinnumeroita olette löytäneet? Kaikkien pelistä löytyvien numeroidenhan pitäisi toimia, mutta ainakaan minä en ole saanut toimimaan kuin tuon jenkkien hätänumeron 911, josta saa tilattua poliisin, paloauton tai ambulanssin. |
"Come on, everyone, let's Wang Chung tonight! What? Everybody Wang Chung tonight! Wang Chung or I'll kick your ass!"
Tuolla on jotain numeroita: |