Tämä on keskustelu Battlefield Bad Company -peliapu [PS3], PS3-peliapu alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Näin tuon Battlefield Bad Company GOLDin ja olen kuullut että se koodi millä saa sen QBU.. mikä olikaa aseen nii ...
Näin tuon Battlefield Bad Company GOLDin ja olen kuullut että se koodi millä saa sen QBU.. mikä olikaa aseen nii tulee sähköpostiin, jonka saa siitä paketista? Miten on? Ja mitä eroja on tällä GOLD versiolla ja normaalilla? |
Täällä lisätieto Battlefield: Bad Company Limited Edition |
"I'm not going to take back my words. That's my ''Way of the ninja''.
♫ Minun Youtube kanava ♫
Mulla on bad company peli ps3:lle ja kun sen tallentaa ja sammuttaa ja aukaisee uudestaan niin siihen tulee että: virhe on tapahtunut (80030001) ja peliä ei voi jatkaa siihen mihin jäi ja joutuu alottaa alusta.. mikähän on vikana peli on vaihdettu kerran ja muissa peleissä ei ole vikaa mm. nhl09 ja gta 4 ei ole vikaa... mikähän on vika????????[ |
Onko ks. pelissä joku erikoisjuttu headsetille, ku toises pelis tuntuu toimivan, mut täs ei? onko jotai aseutsta tai semmosta? |
Ei pelissä ole mitään erityistä asetusta, mutta joko squadilaisillasi(pystyt puhumaan vain heille) ei ole mikkejä ja sen takia sinusta tuntuu ettei se toimi tai todenäköisempi vaihtoehto on, että BF:BC:ssä on mikin kanssa muutenkin ongelmia, joten mikki ei aina toimi kunnolla jos ollenkaan. |
[LtK] PS3-pelit: BF3, COD:MW2, GT5, SOCOM: Special Forces, Far Cry 2, PES2011, Orange Box, Mirror's Edge, NHL10, LBP, BF1943, MAG, Dark Souls, F12010
Mut vaikka muilla ei oliskaan mikkiä, nii eikö mun puhu kuitenkin pitäs kuulua niille, ja näkyä se juttu oikees reunas että puhun? Mulla ainakin kuulu ennen teeveestä kaikkien muitten puheet vaíkka ne olis yksikseen puhellu... |
[LtK] PS3-pelit: BF3, COD:MW2, GT5, SOCOM: Special Forces, Far Cry 2, PES2011, Orange Box, Mirror's Edge, NHL10, LBP, BF1943, MAG, Dark Souls, F12010
Tarvitsisin apua nettipelin kanssa ,kun se ei oikee toimi. Asia on sillee et pelaa noin 3 min tulee sillee et ``you have lost your connection please...`` jotai tommosta mut kyl mun netti toimii muis peleis iha hyvin, mistäköhän homma johtuu demossa oli sama homma. Helppi ei olis pahitteeks. |
Lue verkko-FAQ. Jos modeemisi tukee DMZ-toimintoa, käytä sitä. Sen jälkeen ei pitäisi tulla ongelmia enää minkään verkkopelin kanssa koskaan. |
Juuh, itsellä teki muuten juuri samaa hommaa joku ilta tuossa kun pitkästä aikaa kokeilin. Ei ole ennen tehnyt ja muuta muutosta vanhempaan kokoonpanoon ei ole kuin että wippies boksin tilalla on nyt telewellin adsl2 wlan hässäkkä (mallia en muista). Kiitos vinkistä! Hermot meni aika hyvin kun tosiaan 3 min välein potki servulta pihalle. |
tekisin vielä korjausta eli meillä on telewellin adsl langaton nettihomma. Ja kun pelasin noin 8kk sitten ps3sta vielä langallisella yhteydellä niin sekään ei toiminut bf bad companyssa. Eli mulla ei toimi ean pelit netissä kuten bf:ä, lotr conguest, skate2 ja burnout paradise, mutta esim nhl 09 toimii moitteettomasti mitä välil vähä tilee ku pistää viestiä. |
3DS - Dreamcast - DSi - iPhone - PS3 - PSP - PSPgo - PS Vita - Wii - Windows Phone - Xbox360
X360 Gamerscore: 113710 - PS3 Trophies: Level 15 (90%), #30629 - iPhone Game Center: 11113, #278966 - Folding@home score: 757579, #30373 (sijoitus: #Maailma)
Tuossa on aika kattavat ohjeet kaikkiin unlockeihin : |
Eks kukaan pelasta mun elämää ja auta mua ei ees tt-2k |
elikkäs olis semmonen ongelma että kun yritän pelata bf bc demoa netis niin se sanoo että failed to connect Ea online |
no voi dittu |
Osaakos joku kertoa missä mättää kun en pääse kaverin kanssa samaan joukkueeseen (molemmilla onnistuu kyllä moninpeli itsekseen)? Perinteisesti on laitettu custom game - send invite - valittu kaveri listalta. Kaveri saa kutsun mutta kun sen hyväksyy niin vastaan tulee jotain tyyliin: Joining failed. Game unavailable. Please try again. |
Ois yks ongelma.. Ku noilla ''find-all-five'' aseitten koodeilla sain kaikki aseet joihin oli |