Tervetuloa KonsoliFINin keskustelufoorumille!

Mikäli sinua kiinnostaa...

•  » Pelaaminen konsoleilla

•  » Keskustelut peleistä, laitteista ja niihin liittyvistä ilmiöistä

•  » Peliseuran löytäminen verkkopeleihin sekä turnauksiin osallistuminen

•  » Pelien myyminen, ostaminen ja vaihtaminen

...olet päätynyt oikeaan paikkaan.

Ennen kuin pystyt kirjoittamaan viestejä, pitää sinun rekisteröityä.

P.S. Rekisteröityneet jäsenet välttävät myös melkein kaikki mainokset.

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 1 - 20 / 28

Battlefield Bad Company -peliapu [PS3]

Tämä on keskustelu Battlefield Bad Company -peliapu [PS3], PS3-peliapu alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Näin tuon Battlefield Bad Company GOLDin ja olen kuullut että se koodi millä saa sen QBU.. mikä olikaa aseen nii ...

Jäsen
    Gamer IDt

PSN ID: BulletRain

Battlefield Bad Company -peliapu [PS3]

Näin tuon Battlefield Bad Company GOLDin ja olen kuullut että se koodi millä saa sen QBU.. mikä olikaa aseen nii tulee sähköpostiin, jonka saa siitä paketista? Miten on? Ja mitä eroja on tällä GOLD versiolla ja normaalilla?

Jäsen / [ACF] aleksi0:n Avatar
    Paikka
    Vantaa
    Blogahduksia
    4
    Gamer IDt

PSN ID: Aleksi0

Vastaus: Battlefield Bad Company

Lainaus Viestin lähetti alunperin Zeke (Näytä viesti)
    Näin tuon Battlefield Bad Company GOLDin ja olen kuullut että se koodi millä saa sen QBU.. mikä olikaa aseen nii tulee sähköpostiin, jonka saa siitä paketista? Miten on? Ja mitä eroja on tällä GOLD versiolla ja normaalilla?
    Täällä lisätieto Battlefield: Bad Company Limited Edition

lyhyesti: kultainen laatikko, koodit 5 aseeseen jne.
    "I'm not going to take back my words. That's my ''Way of the ninja''.
    ♫ Minun Youtube kanava ♫

Jäsen
    Paikka
    Anjalankoski

Mulla on bad company peli ps3:lle ja kun sen tallentaa ja sammuttaa ja aukaisee uudestaan niin siihen tulee että: virhe on tapahtunut (80030001) ja peliä ei voi jatkaa siihen mihin jäi ja joutuu alottaa alusta.. mikähän on vikana peli on vaihdettu kerran ja muissa peleissä ei ole vikaa mm. nhl09 ja gta 4 ei ole vikaa... mikähän on vika????????[

Jäsen
    Paikka
    suomi

Onko ks. pelissä joku erikoisjuttu headsetille, ku toises pelis tuntuu toimivan, mut täs ei? onko jotai aseutsta tai semmosta?

Jäsen / [LDM] undermate:n Avatar
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

PSN ID: undermate

Lainaus Viestin lähetti alunperin kirka (Näytä viesti)
    Onko ks. pelissä joku erikoisjuttu headsetille, ku toises pelis tuntuu toimivan, mut täs ei? onko jotai aseutsta tai semmosta?
    Ei pelissä ole mitään erityistä asetusta, mutta joko squadilaisillasi(pystyt puhumaan vain heille) ei ole mikkejä ja sen takia sinusta tuntuu ettei se toimi tai todenäköisempi vaihtoehto on, että BF:BC:ssä on mikin kanssa muutenkin ongelmia, joten mikki ei aina toimi kunnolla jos ollenkaan.
    [LtK] PS3-pelit: BF3, COD:MW2, GT5, SOCOM: Special Forces, Far Cry 2, PES2011, Orange Box, Mirror's Edge, NHL10, LBP, BF1943, MAG, Dark Souls, F12010

Jäsen
    Paikka
    suomi

Mut vaikka muilla ei oliskaan mikkiä, nii eikö mun puhu kuitenkin pitäs kuulua niille, ja näkyä se juttu oikees reunas että puhun? Mulla ainakin kuulu ennen teeveestä kaikkien muitten puheet vaíkka ne olis yksikseen puhellu...

Jäsen / [LDM] undermate:n Avatar
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

PSN ID: undermate

Lainaus Viestin lähetti alunperin kirka (Näytä viesti)
    Mut vaikka muilla ei oliskaan mikkiä, nii eikö mun puhu kuitenkin pitäs kuulua niille, ja näkyä se juttu oikees reunas että puhun? Mulla ainakin kuulu ennen teeveestä kaikkien muitten puheet vaíkka ne olis yksikseen puhellu...
    Joten syy on siis, että BF:BC:ssä eivät mikit toimi aina kunnolla jos ollenkaan, joten ei sinun tarvitse lähteä uutta mikkiä ostamaan.
    [LtK] PS3-pelit: BF3, COD:MW2, GT5, SOCOM: Special Forces, Far Cry 2, PES2011, Orange Box, Mirror's Edge, NHL10, LBP, BF1943, MAG, Dark Souls, F12010

Jäsen
    Paikka
    Vantaa,Korso
    Gamer IDt

PSN ID: Nachoman22

BF Bad Company

Tarvitsisin apua nettipelin kanssa ,kun se ei oikee toimi. Asia on sillee et pelaa noin 3 min tulee sillee et ``you have lost your connection please...`` jotai tommosta mut kyl mun netti toimii muis peleis iha hyvin, mistäköhän homma johtuu demossa oli sama homma. Helppi ei olis pahitteeks.

KonsoliFIN Toimitus TT-2k:n Avatar
    Paikka
    Kerava / IRK-reinotodellisuus
    Gamer IDt

Gamertag: TriKuiva PSN ID: TT-2k

Vastaus: BF Bad Company

Lainaus Viestin lähetti alunperin Nachoman (Näytä viesti)
    Tarvitsisin apua nettipelin kanssa ,kun se ei oikee toimi. Asia on sillee et pelaa noin 3 min tulee sillee et ``you have lost your connection please...`` jotai tommosta mut kyl mun netti toimii muis peleis iha hyvin, mistäköhän homma johtuu demossa oli sama homma. Helppi ei olis pahitteeks.
    Lue verkko-FAQ. Jos modeemisi tukee DMZ-toimintoa, käytä sitä. Sen jälkeen ei pitäisi tulla ongelmia enää minkään verkkopelin kanssa koskaan.

Jäsen
    Paikka
    Oulu
    Gamer IDt

PSN ID: Podetus

Juuh, itsellä teki muuten juuri samaa hommaa joku ilta tuossa kun pitkästä aikaa kokeilin. Ei ole ennen tehnyt ja muuta muutosta vanhempaan kokoonpanoon ei ole kuin että wippies boksin tilalla on nyt telewellin adsl2 wlan hässäkkä (mallia en muista). Kiitos vinkistä! Hermot meni aika hyvin kun tosiaan 3 min välein potki servulta pihalle.

Jäsen
    Paikka
    Vantaa,Korso
    Gamer IDt

tekisin vielä korjausta eli meillä on telewellin adsl langaton nettihomma. Ja kun pelasin noin 8kk sitten ps3sta vielä langallisella yhteydellä niin sekään ei toiminut bf bad companyssa. Eli mulla ei toimi ean pelit netissä kuten bf:ä, lotr conguest, skate2 ja burnout paradise, mutta esim nhl 09 toimii moitteettomasti mitä välil vähä tilee ku pistää viestiä.

KonsoliFIN Toimitus
    Paikka
    Espoo
    Gamer IDt

Gamertag: Tonppa PSN ID: Tonppa Wii Code: 5858 1907 5214 1101

Lainaus Viestin lähetti alunperin Zeke (Näytä viesti)
    Tuossa neljä koodia, jotka naputtamalla saa lisäaseita:

try4ndrunf0rcov3r avaa: M60 Machine Gun
    your3mynextt4rget avaa: QBU88 Sniper Rifle
    aw3somef1rep0wer avaa: USAS-12 Shotgun
    cov3r1ngthecorn3r avaa: UZI
    3DS - Dreamcast - DSi - iPhone - PS3 - PSP - PSPgo - PS Vita - Wii - Windows Phone - Xbox360
    X360 Gamerscore: 113710 - PS3 Trophies: Level 15 (90%), #30629 - iPhone Game Center: 11113, #278966 - Folding@home score: 757579, #30373 (sijoitus: #Maailma)

Jäsen
    Paikka
    Oulu
    Gamer IDt

PSN ID: Podetus

Tuossa on aika kattavat ohjeet kaikkiin unlockeihin :
    Gaming.fi

Jäsen
    Paikka
    Vantaa,Korso
    Gamer IDt

Eks kukaan pelasta mun elämää ja auta mua ei ees tt-2k

KonsoliFIN Toimitus TT-2k:n Avatar
    Paikka
    Kerava / IRK-reinotodellisuus
    Gamer IDt

Gamertag: TriKuiva PSN ID: TT-2k

Lainaus Viestin lähetti alunperin Nachoman (Näytä viesti)
    Eks kukaan pelasta mun elämää ja auta mua ei ees tt-2k
    Auta ensin itse itseäsi ja lue se verkko-FAQ, kuten jo kertaalleen pyysin tekemään. Jos senkään avulla et osaa, vastaa siinä alussa esitettyihin kysymyksiin. Tuommoisiin "mulla on jokin ongelma, auttakaa" -viesteihin kun on pikkaisen vaikea antaa täsmälääkettä.

Jäsen jer1234:n Avatar
    Paikka
    Jalasjärvi
    Gamer IDt

PSN ID: V_BLaCK_94_EaGLe

kysymys

elikkäs olis semmonen ongelma että kun yritän pelata bf bc demoa netis niin se sanoo että failed to connect Ea online kiitos jo etu käteen

Jäsen Ziibo:n Avatar
    Paikka
    Joensuu
    Gamer IDt

PSN ID: Ziibo_FIN

Vastaus: kysymys

Lainaus Viestin lähetti alunperin jer1234 (Näytä viesti)
    elikkäs olis semmonen ongelma että kun yritän pelata bf bc demoa netis niin se sanoo että failed to connect Ea online kiitos jo etu käteen
    Tietojeni mukaan sen demon nettipeli on suljettu?

Jäsen jer1234:n Avatar
    Paikka
    Jalasjärvi
    Gamer IDt

PSN ID: V_BLaCK_94_EaGLe

no voi dittu

Jäsen
    Paikka
    Turku
    Gamer IDt

PSN ID: KLF99

Osaakos joku kertoa missä mättää kun en pääse kaverin kanssa samaan joukkueeseen (molemmilla onnistuu kyllä moninpeli itsekseen)? Perinteisesti on laitettu custom game - send invite - valittu kaveri listalta. Kaveri saa kutsun mutta kun sen hyväksyy niin vastaan tulee jotain tyyliin: Joining failed. Game unavailable. Please try again.

Miten homma kuuluisi hoitaa?

Jäsen
    Paikka
    Vesanto
    Gamer IDt

PSN ID: Thor_mx247247247

Vastaus: Battlefield Bad Company -peliapu [PS3]

Ois yks ongelma.. Ku noilla ''find-all-five'' aseitten koodeilla sain kaikki aseet joihin oli
    koodi tuossa. Mut ei ollu koodia F2000:n.
    Sitte tuol jossai nettisivul sanotaa et F2000 avautuu ku on veteran. No sit ostin toisen battlefieldin (Bad Company 2) ja siel bc2:ssa näkyy et oon veteran ja siihen peliin avautu kaikki veteran aseet. Mutta bc1:seen ei avautunu F2000, mistäköhän johtuu??

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen

Tämän ketjun tagit

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi