Tämä on keskustelu NHL 09 -ongelmat ja peliapu [PS3], PS3-peliapu alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: kiekon kanssa näpäytät nopeaa R1:stä...
kiekon kanssa näpäytät nopeaa R1:stä |
By the way, i´m gonna KICK YOUR A**
PSN ID: KomradGeneral
Laitetaan kysymykset nyt sitten tänne, kun tuolla NHL 09-ketjussa näihin ei kukaan viitsinyt vastata. |
Lainaus" Mulla on semmonen ongelma, että kaverin kanssa onlinepelit ei onnistu. Sain ton verkko-ongelmaketjun avulla NAT-luvuks 2 ja kaverillani on kans NAT-luku 2. Mulla onnistuu kaikkia muita vastaan pelit ja samoin kaverilla. Pystytään tän kyseisen kaverin kanssa pelaan joukkuepelejä, mutta ei kaksinpelejä. Menee tilaan, jossa lukee kyllä vastustaja, mutta joukkueita ei pääse koskaan valitseen. Mikäs tämmönen ongelma vois olla?" |
On vähän vanha ketju, mutta kuitenkin. Enkä tiedä onko tämä oikea alue, tälle kysymykselle, mutta enpä muita löytänyt kun etsin vaan nopeasti, että jotain apuja. |
Tätä ei ilmeisesti enään kukaan täällä pelaa.. Mutta kysyn silti pari erittäin tyhmää kysymystä. Ohjainasetuksista sen verran että saako jostain vaihdettua aloituksen ristinäppäimelle? Pelaan klassisella ja tolla tikulla noita aloituksia voi voittaa prkl.. Entä sitten kun pelaan onlinessa sijoitukseen vaikuttavaa pikapeliä, onko vastustajalla automaattisesti samat "asetukset". Ettei sen ukot siis ole kehittyneimpiä kuin minun joka vasta aloitti? Luistelen karkuun niin vastustaja ottaa kiinni että hurahtaa |
Okei eli tein pelaajan, (joukkuetta en voinut valita |