Tämä on keskustelu NHL 09 -ongelmat ja peliapu [PS3], PS3-peliapu alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Koska NHL09:stä oli peräti viisi eri ketjua, yhdistin ne nyt yhdeksi isoksi ongelma- ja peliapuketjuksi. T: TT-2k, KonsoliFIN-ylläpito --- Hyvää ...
Koska NHL09:stä oli peräti viisi eri ketjua, yhdistin ne nyt yhdeksi isoksi ongelma- ja peliapuketjuksi. |
Last edited by TT-2k; 12.11.2008 at 15:59. Syy: Lisätty ylläpidollinen huomautus ketjujen yhdistämisestä
Laitteet: Playstation 2 Fat, Playstation 3 slim 250 Gt, Xbox, Xbox 360 Slim MW3 versio 320 Gt + 2xHD DVD Addon, Amiga 512 ja PC.32" Phillips ja 24" Acer FullHD.
Välillä niitä tailastoi ei kyl vaan näy, tiiä sitte... |
Käsket sen joukkuees geeämmän kutsumaan sut takasin sinne, ne kaikki kortit kyllä pysyy mitä oot ansainnu. Meiän joukkueessa kävi yhdelle samalla tavalla, sama juttu meikäläisen jenkkiaccountilla. |
Teräksen kovuinen vaistolla eläimen
Laitteet: Playstation 2 Fat, Playstation 3 slim 250 Gt, Xbox, Xbox 360 Slim MW3 versio 320 Gt + 2xHD DVD Addon, Amiga 512 ja PC.32" Phillips ja 24" Acer FullHD.
valaiskaa tyhmää, kun omaa profiilin ea sports worldissa, niin mitkä ottelut sinne updates-kohtaan tulee? |
By the way, i´m gonna KICK YOUR A**
PSN ID: KomradGeneral
*KFP*
PS3-pelit: Ormgard @ Playfire.com - Tilauksessa: -
juu oon mä ne just siinä my performance lokerossa nähny, mut ihmettelen kun monella näkyy myös siinä updates kohdassa.. |
By the way, i´m gonna KICK YOUR A**
PSN ID: KomradGeneral
Kuinka löydän tuolta ea sports world sivuilta oman profiilin tai toisten? ja kuinka lisään sen naaaman kuvan nhl 09 pelissä olevaan profiiliin? Mulla näkyy vaan mustanaamion pää. |
Elikkäs, tein juuri oman kerhon NHL 09:ssä ja kutsuin sinne pari kaveria pelailemaan. Kysymys kuuluukin että miten pelaan muita kerhoja vastaan ja onko pakko olla 6 pelaajaa joukkueessa jotta pääsee pelaamaan matseja? |
2 pelaajaa tarttee olla että pääsee pelaamaan ja otteluihin pääsee pukukopin kautta. Kuvakulman saa vapaasti valita. Oletuksena taitaa olla tuo be a pro. |
No mitäs sitten kun tää ei tunnu löytävän yhtäkään matsia? |
Terve, |
Eli kun laitan pelin koneeseen ni ihan ok toimii mutta kun yritän kirjautua EA:han niin tulee, että EA serverit eivät ole käytettävissä koita joskus myöhemmin. Tämä tulee ainoastaa minun KOURA käyttäjälleni kaikkilla muilla 4 pelittää. En keksi mitää mikä olisi syy. EA tekniseen tukeen lähetin eilen viestiä mutta ei ole vielä ainakaa tullut vastausta. |
Koitappa ottaa änärin tallennukset USB-tikulle jemmaan ja poista ne konsolista ja poista samalla se 1.01 päivitys ja tee kaikki uudestaan. Jos toimii ni palauta tallennukset. Jos palautuksen jälkeen ei toimi niin sulla on varmaan menny bitti vinoon jossain tiedostossa. |
Vois soittaa sinne EA nomeroon ja HAUKKUA NE PYSTYYN!!! |
Mulla on tietoa asiasta! Oman näyttöni alareunassa (telkkarin näytös) liikkuu semmonen palkki, jossa lukee että EA:n ne serverit on vähän aikaa poissa käytöstä, kun ne päivittelee jotain síellä. Itelläkään ei toimi onine pelit NHL09:ssä.. |