Tämä on keskustelu Fallout 3 -peliapu [PS3], PS3-peliapu alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Ei kai se Megatonin sheriffi anna mitään tehtäviä? Heti kun pääsin Megatoniin, niin aloin haastamaan riita sheriffin kanssa ja ammuin ...
Ei kai se Megatonin sheriffi anna mitään tehtäviä? Heti kun pääsin Megatoniin, niin aloin haastamaan riita sheriffin kanssa ja ammuin häneltä pään irti. |
Todellisuus on pelaamisen puutteen aiheuttama illuusio.
"I'm not going to take back my words. That's my ''Way of the ninja''.
♫ Minun Youtube kanava ♫
Last edited by peoh1985; 31.10.2008 at 08:39.
Näyttää siltä, että varsinainen pelin ketjussa alkaa tulla peliapukysymyksiä. Joten perustetaan tämmöinen ketju tänne. |
"I'm not going to take back my words. That's my ''Way of the ninja''.
♫ Minun Youtube kanava ♫
kiitoksia avusta ny löyty. |
Mitenköhän mahtaa nuo special:it toimia. Toivottavasti jotenkin samalla tapaa kuin Oblussa eli 10 on maksimi mutta antavat hyötyä mikäli pääsee yli tuon 10. itsellä kun sattuu tuo Luck olemaan 10 joten jos tuohon saisi vielä yhden boostin sekä critical lisäykset niin vastaisi luck jotain 16 vissiin maksimissaan. |
Minne tuo mayor häviää tuolla little lamp cavernseissa? Ei tunnu löytyvän mistään? |
Hei nyt tarttis vähän apua! Mistä sen Familyn oikein tarkalleen löytää? Menin sinne metroasemalle ja löysin sen reitin tunnelin läpi ja nyt olen saapunut sinne ratapihalle, niitannut siellä sen monsterin ja saanut sen kartan siltä pelastetulta tyypiltä. Mihin nyt pitää suunnata? Olen pyörinyt ja etsinyt läpi ne seudut sen ratapihan ympäriltä, niitannut raider-leirit jne, mutta sitä Familyä ei löydy mistään... |
Mistäs sen dogmeatin (koiran) löytää ? |
Mistä löytyy brotherhood of steelin päämaja (pentagon) laittaisitteko vaikka kuvan sen paikasta kartalla? |
Last edited by Moolle; 31.10.2008 at 20:17.
Pziuzhan sen jo sanoikin, mutta pistetään linkkikin jos et itse löydä: http://www.konsolifin.net/bbs/ps3-peliapu/58331-fallout-3-peliapu-playstation-3-a.html |
plääh
Oonko tyhmä vai kun en pääse siit vauva kohdasta eteenpäin?? Teen kaikki tavittvat jutut mut sit ei tapahdu mitään. |
siinä lattialla on kirja "aapinen" lue sitä |
Mistä löytyy brotherhood of steelin päämaja laittakaa kuva mapista jossa näkyy se paikka |