Tämä on keskustelu Demon's Souls -peliapu, PS3-peliapu alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin Wixxer Eiks tonne Flame Luerkerille oo mitään oikaria? Ite en ainakaan löytäny. On vähän veemäinen matka sieltä ...
On. Ensimmäisestä risteyksestä käänny oikealle. Vastaan tulee pudotus, mutta kun oikeista kohdista hypit niin pitäisi ihan parissa minsassa päästä bossille. |
Flame lurker meni tokalla yrittämällä, ehkä urpoin vastus ikinä. Thief´s ring päälle ja jouskari soimaan. Dragon god oli erilainen vastus, pakko oli kattoa walkthroughta, kun en millään ymmärtänyt, et miten sille annetaan pataa. |
Jeps, Biorrin kanssa se bossi on lasten leikkiä. Ilman apua se taistelu on tosin paljon jännittävämpi ja palkitsevampi. |
Sanokaas vähän jelppiä toiseen kenttään. Olen kohdassa, missä se tulimaagi on sumuverhon edessä. Royalilla ei saa lockia kauempaa siihen ja liian lähelle mentäessä tulee turpiin heti. Koitin pitkään ilman lockia saada osumaan sitä soul arrowia mutta turhaan. Sitten lopulta ryntäsin suoraan päälle ja hittiähän siinä tuli välittömästi. Jouskari olis ihan jees, mutta kun ei ole. Onneksi sain kuitenkin pelastettua soulit. |
Last edited by vermu; 02.01.2011 at 15:26.
Kannattaa vermu ihan vapaasti kokeilla eri aseita mitä hahmosi vaan pystyy käyttämään. Monesti kannattaa olla erilaisia vihollisia vastaan erilaisia aseita. Joitain vastaan toimii nopsa näpyttelyase ja joitain vastaan pitkä keihäs ja jouskariakin kannattaa monesti käyttää. Peli on ihan sairaan julma niin ole sinäkin peliä kohtaan. Jos tulimaagi ei rupea taipumaan tahtoosi niin ykkösmaailmasta kyllä löytyy jonkinlainen jouskari millä se viimeistään kaatuu. (Sillan ampumatornista, ennen tower knightiä) |
Everywhere everybody lets do the royal rainbow. YES!
Tai jos jollain olisi käyttää mulla jotain +5 sharp asetta niin voisin siitäkin hyvästä nakella arvotavaraa! |
Last edited by Delmor; 04.02.2011 at 20:30.
Everywhere everybody lets do the royal rainbow. YES!
Täällä sama homma, ainoa joka puuttuu platinasta on tuo pure bladestone / +5 sharp ase. Jos jollaki sattuu löytymään pure bladestone vaikka ees lainaksi, annan takasi vaikka 99 niitä >.> |
Tuli hankittua peli noin viikko sitten ja tullut knightilla pelailtua ja tullut jotain kamoja parannettua long sword +1, winged spear+1 ja heater shield+2. Onkohan järkevää kehitellä noita aseita? mutta nyt oon jääny aina kuoleen sinne 1-2 loppuun ennen bossia pitäis kait ostaa nuolia ja ampua ne jouskari miehet ennekö se iso äijä tulee kimppuun. |
Spoilereita yllä olevaan liittyen: |
Toinen vaihtoehto lohikäärmeeseen on se, että: |
itse olen saalistanut tätä peliä siitä lähtien kun ostin dark soulsin, ja pari viikkoa sit löysin, ja maksoi hurjat 11€!!!! nyt on dark souls läpi ja huomenna alkaa demon souls.... |
Herättelen tätä ketjua kun tänään vasta tipahti luukusta kyseinen peli... |
+-+-Mergem Photography-+-+
Kuvailuja ja kujailuja. Tarkistakaa ihmeessä tarjonta ja palaute on amatöörikuvaajalle aina ilo :)
Aloitusclassin merkitys on hyvin pieni, koska hahmosta saa pelin edetessä muokattua ihan vapaasti omanlaisensa luomuksen. Alkuun Royalty on varmaan helpoin, viholliset saa helposti nippuun pidemmältä matkalta Soul Arrow -taialla. Tuolla classilla taisi vieläpä olla Thief's Ring, jonka avulla vältyt paremmin joutumasta vihollisen näköpiiriin. Pelin yksi parhaimmista sormuksista. |
Royalty Class aloittaa kuitenkin sormuksella nimeltä Fragnant ring, mikä regenittää MP. Tämä juuri tekee tästä classista niin hyvän alkuvaiheessa peliä rajattomilla taikapisteillään. Lisäksi hän aloittaa suoraan päähineellä mikä antaa maksimi MP:hen lisää pisteitä. |
WII prints money