Tämä on keskustelu Final Fantasy XIII -peliapu, PS3-peliapu alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Eli tänne jatkossa peliapuun liittyvät keskustelut Final Fantasyn ympärillä....
Eli tänne jatkossa peliapuun liittyvät keskustelut Final Fantasyn ympärillä. |
Jahas, kokeillaas täältä... |
psn:Techniqo
^^Juuri ton takia en ymmärrä mikä pointti niillä aseilla on. Onko ne vaan täytteenä pelissä vai onko niillä joku piilotettu tarkoitus mitä en hiffaa? |
Esimerkiksi Fangin Taming Pole aseessa (tehot mahtavat tier 3 starattuna) on tuo ominaisuus, mutta itseähän ei se haittaa ollenkaan, koska Fang toimittaa commandon virkaa lähes täyspäiväisesti. |
Hei kehittelen kovaa vauhtia aseita kohti ultima kuntoa. Kaikki aseet oon saanu jo ekalle tähdelle, mut mitä nyt? |
Onkos tässä nyt paras rahanteko tapa tuo adamantoisen hakkaaminen? Välillä vähän turhauttavaa ku oon joutunu pistämään deathia 30min ajan ja sit joskus putoaa minuutissa |
Jos ei adamantoiseja saa tapettua ilman deathia ja/tai summonia, ei niillä kannata rahaa farmata. Parempi keino on tappaa Sacrifaceja ennen loppubossia. Kokoajan käyttää COM/RAV/SAB yhdistelmää niin ne kaatuvat helposti. |
Hei kehittelen kovaa vauhtia aseita kohti ultima kuntoa. Kaikki aseet oon saanu jo ekalle tähdelle, mut mitä nyt? |
Moro, onko kellään tietoa siitä treasure hunter trophysta (omistaa kaikki aseet ja pelit ja vehkeet)? |
AAPUVA... |
psn:Techniqo
peli läpäisty ja pakko todeta että loppu bossi oli todella helppo. Nyt ihmetyttää tosin että olenko missannut jotain kun netissä joka paikassa lukee että max crystarium level on 10. vikan taistelun jälkeen katselin omaani ja max level 5. mistähän saisin lisää levelii????? |
kiitoksia eli siis en ole ohittanut mitään. mutta nyt takaisin tekemään missionit loppuun. |
Tää oli mun mielestä suht helppo öttiäinen, |
Ei. Fang ja Vanille on ainoat, jotka osaa -ra päätteiset buffit. Lightning nyt on muuten vaan joka |
Kannattaa ottaa Snow tiimiin mukaan ja pitää se kokoajan sentinelinä. Jos se on tarpeeksi voimakas ja hyvät vahingonvähennyskamat päällä, pelkkä mediguard riittää pitämään Snow'n hengissä ja kahdella muulla hahmolla voi pitää omilla buffit päällä ja Attacuksella debuffit sekä tietysti hakata Attacusta. Tietysti mukaan voi myös ottaa paradigman, jolla voi parantaa jos hahmot eivät ole tarpeeksi voimakkaita vielä. |
Aivan naurettava tämä viimeinen bossi. Kaverihan on helppo kuin mikä! Kunnes käyttää pelinkehittäjen riemuvoittoa, eli instant ko:ta. Olen nyt ehkä 2 kertaa kuollut normi settiin ja varmasti yli 10 kertaa tähän mainitsemaani shittiin. Varmaankin pitäisi jokin varuste jostain löytää, mutta eipä ole tullut vastaan ja varsinkaa semmoista en enää omista, mikä tekisi sen käyttäjästä immuunin tälle ihanuudelle. |
Löytyykö tämä jostain kaupasta, vai kenties treasure pallosta jostain mestoilta? |