Tämä on keskustelu Red Dead Redemption -peliapu [PS3], PS3-peliapu alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin ei_nimimerkkia Voiko Undead Nightmaressa pelkästään huitoa Tomahawkilla heittämisen sijasta? Jos oikein muistan, niin taisipa olla jopa jokin ...
Mitä pitää tehdä Sepulcrossa? ja Sidewinder Gulchissa? |
Last edited by karppinen; 08.01.2011 at 13:05.
Mitä undead nightmaressa on tarkoitus tehdä sen tehtävän jälkeen, kun sitä "keksintöjen myyjä" heppua on jeesannut, kaveri lähti vissiin meksikoon ja sanoi että tulee parissa päivässä takas, eli pääquesti tyssäs siihen. Mitähän ois tarkoitus tehdä seuraavaksi? |
Miten muut olette suorittaneet Undead Nightmaren yksinpelissä tomahawk-challengen, missä pitäisi heittämällä osua lentävään lepakkoon? |
Tavallisessa RDR:ssä (ei siis Undead Nightmaressa) oli kyllä noita Tomahawk-challengeja ja yksi niistä oli, että piti osua sillä kirveellä (ilman Dead Eye'ta) lentävään lintuun. Liekö kyseessä sama challenge, jonka vain voi vaihtoehtoisesti suorittaa myös Undead Nightmaressa lepakon kanssa? |
► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -headset ► PS3-pelini ► Trophy-kokoelmani
Mikshän en pysty vaihtaan enää vaatteita? safehousessa enkä campissa |
Missä se Twin Rocks sijaitsee ku pitäs saada yks trophy ? |
Peli kun lähestyy loppua niin vaatteiden vaihtomahdollisuus poistuu, ainakin hetkeksi. Twin Rocks - Red Dead Redemption Wiki |
tässä pari päivää sitten tuli peli hankittua, ja vedetty nyt siihen asti että bonnieta ollaan hirttämässä. |
En ole vielä päässyt tuohon asti, mutta vastaan heti kun pääseen. |
mitenhän tuon rdr voi läpäistä |
Voisiko joku kertoa mitä minun pitää tehdä single playerissä? koska minulla ei ole mitään kysymerkkitehtäviä tai kunnon tehtäviä kartassa ja statseissä lukee että olen suorittanut peliä vasta 86.9%??voisiko joku neuvoa minua? |