Tämä on keskustelu Red Dead Redemption -peliapu [PS3], PS3-peliapu alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Ajattelin tänne jo perustaa ketjun, kun tälle pelille sitä ei löytynyt. Jos teillä on jotain kysymyksiä niin tänne vain. Itse ...
Ajattelin tänne jo perustaa ketjun, kun tälle pelille sitä ei löytynyt. Jos teillä on jotain kysymyksiä niin tänne vain. |
Mitä pelaan nyt? The Elder Scrolls V: Skyrim, Saints row the third Mitä odotan? GTA V
1. Vedä kun "draw" teksti ilmestyy. Jos vedät aikaisemmin laukauksesi ovat epätarkempia ja täyttävät mittaria vähemmän per laukaus. Vetäminen tapahtuu joko LT napista tai vetämällä oikeaa tattia taakse ja sitten eteenpäin. Käsittäkseni menetät myös honoria varaslähdöllä. |
"It's really weird. People drop 50-100 bucks on an SP game and know they will only get (at best) 40-80 hours of play out of it.
People, after having spent 50-100 bucks on an MMO, are complete animals when they realize they're bored after 100s of hours of playtime."
RB, LT, RT? Ainakaan minun DualShock 3:seni ei tunne kyseisiä nappuloita |
Sellainen pikkujuttu kun meillä asuu täällä yksi luupäinen isäntä joka pelaa tätä peliä ja meni ja tappoi sen nopean hevosen...En löydä mistään mitn tietoa saako sitä enää ollenkaan takaisin?Istuin vieressä ja yritin topputella mutta tämä juosta hölkötti nylkemäänkin sen heti ja sitten kun peli oli seivannut niin alkoi itkemään että ei se koni taidakaan tulla takaisin.."Nii,mitä mä just sanoin??!" |
sain joltain äijältä aarrekartan ja siin käsketään mennä new austinin lähistölle etsimään aarretta...mistäs kyseinen paikka löytyy |
Ps3+ps2+ajokaukalo+yli 20 peliä | Tietokone ja tele puolella iMac,2kpl Macbook,PowerMac,AppleTV+2kpl iPhone 4S,iPad 2, sekä 1xSaunalahti/3xDNA/3xSonera liittymät.
New Austin tarkoittaa sitä koko pelin karttaa. Se on sen koko aarrekartan idea, vihjeiden perusteella pitää löytää oikea paikka. |
Olen saanut jo puolet Sonysta kaltereiden taa.
Tehtävä jatkuu.
Ps3+ps2+ajokaukalo+yli 20 peliä | Tietokone ja tele puolella iMac,2kpl Macbook,PowerMac,AppleTV+2kpl iPhone 4S,iPad 2, sekä 1xSaunalahti/3xDNA/3xSonera liittymät.
Itekki olen pelaillut vähän aikaa, ja mietin että miten voi huijata pokerissa? |
ahaa, elegant suitin hommattuani huijauskin alkoi sujua |
Mitenkäs pelissä hevonen kesytetään? |
Itse asiassa New Austin on se kartta, joka on auki pelin alkuvaiheessa. Tarinan myötä aukeavia alueita on kolme, New Austin, Meksiko, ja mikä se nyt olikaan se viimeinen aukeava alue, New Elizabeth tai jotain. Tosiaan anteeksi tuo nappulasekaannus.. Aivot turtuneet, tiedätte mistä.. |
"It's really weird. People drop 50-100 bucks on an SP game and know they will only get (at best) 40-80 hours of play out of it.
People, after having spent 50-100 bucks on an MMO, are complete animals when they realize they're bored after 100s of hours of playtime."
Yritetään selostaa vielä täältäkin, vaikka se jo ansiokkaasti tuossa ylempänä kerrottiin. |
Slay Radio - Go retro!
Minusta tuntuu että se olisi ollut vain yksi monista hevostyypeistä joita pelistä löytyy, ja kesyttämällä sen unlockaat sen ostettavaksi kaupoista. En kuitenkaan ole varma koska en omani perään katsonut. Voi olla että olen väärässä. Jotenkin epäilen että se olisi joku erityinen harvinaisuus. Kauppakirjaa tuon tehtävän läpäisystä ei ainakaan saanut. |
En oo huomanutkaan |
Mitä pelaan nyt? The Elder Scrolls V: Skyrim, Saints row the third Mitä odotan? GTA V