Tervetuloa KonsoliFINin keskustelufoorumille!

Mikäli sinua kiinnostaa...

•  » Pelaaminen konsoleilla

•  » Keskustelut peleistä, laitteista ja niihin liittyvistä ilmiöistä

•  » Peliseuran löytäminen verkkopeleihin sekä turnauksiin osallistuminen

•  » Pelien myyminen, ostaminen ja vaihtaminen

...olet päätynyt oikeaan paikkaan.

Ennen kuin pystyt kirjoittamaan viestejä, pitää sinun rekisteröityä.

P.S. Rekisteröityneet jäsenet välttävät myös melkein kaikki mainokset.

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 1 / 8 12345678 ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 1 - 20 / 155

Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

Tämä on keskustelu Red Dead Redemption -peliapu [PS3], PS3-peliapu alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Ajattelin tänne jo perustaa ketjun, kun tälle pelille sitä ei löytynyt. Jos teillä on jotain kysymyksiä niin tänne vain. Itse ...

Jäsen
    Paikka
    Uusimaa
    Gamer IDt

PSN ID: Denlahti

Ajattelin tänne jo perustaa ketjun, kun tälle pelille sitä ei löytynyt. Jos teillä on jotain kysymyksiä niin tänne vain.

Itse voisin tässä nyt aloittaa. Vaikka peliä on pelattu jo noin 6 h. Niin en ymmärrä vieläkään miten ne kaksin taistelut menevät. Osaako joku neuvoa? Teen kyllä kaiken ohjeiden mukaisesti, mutta se ei onnistu.
    Mitä pelaan nyt? The Elder Scrolls V: Skyrim, Saints row the third Mitä odotan? GTA V

Jäsen ManjiMaru:n Avatar
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

Gamertag: ManjimaruFIN PSN ID: hmanji

Vastaus: Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

1. Vedä kun "draw" teksti ilmestyy. Jos vedät aikaisemmin laukauksesi ovat epätarkempia ja täyttävät mittaria vähemmän per laukaus. Vetäminen tapahtuu joko LT napista tai vetämällä oikeaa tattia taakse ja sitten eteenpäin. Käsittäkseni menetät myös honoria varaslähdöllä.

2. Kun olet vetänyt, sinun täytyy 'maalata' kohtia mihin ammut. Maalaa kohdistamalla kohdistin ja painamalla RB. (RT toimii kans).

Jokainen merkitty maali kasvattaa mittariasi. Paina RB maalin kohdalla vasta sitten kun maaliristikko on muuttunut valkoiseksi tai laukaus on epätarkka.
    Luodit lähtevät lentoon vasta sitten kun mittari on täynnä. Mitä tarkempi maalattu maalisi on, sitä enemmän se täyttää mittaria. Kaksin taisteluissa ei siis ammuta painamalla nappia lopuksi kuten luulisi.

Jos ammut epätarkasti ja vastustajan mittari täyttyy ensin, häviät.

Esimerkiksi yksi tarkka laukaus asekäteen täyttää mittarin kertalaakista ja riisut vastustajan aseista saman tien yhdellä luodilla. Olen kuullut että ampumalla silmien väliin sama tapahtuisi mutta en ole vielä onnistunut suorittamaan kertalaaki tappoa.

ps. Hankkimalla "Elegant suit"in voit huijata pokerissa, ja jos jäät kiinni huijauksesta tulee kaksintaistelu saman tien. Hyvä konsti harjoitella kaksintaisteluja.
    "It's really weird. People drop 50-100 bucks on an SP game and know they will only get (at best) 40-80 hours of play out of it.
    People, after having spent 50-100 bucks on an MMO, are complete animals when they realize they're bored after 100s of hours of playtime."

Jäsen
    Paikka
    Turku
    Gamer IDt

PSN ID: teemu1986

RB, LT, RT? Ainakaan minun DualShock 3:seni ei tunne kyseisiä nappuloita

Jäsen b3organ:n Avatar
    Paikka
    SLN
    Gamer IDt

PSN ID: b3organ

Lainaus Viestin lähetti alunperin teme1986 (Näytä viesti)
    RB, LT, RT? Ainakaan minun DualShock 3:seni ei tunne kyseisiä nappuloita
    No, Manjimaru neuvoo yli konsolirajojen.

Xbox360 --> ps3
    RB – R1
    LB – L1
    RT – R2
    LT – L2
    NHL12.

Jäsen
    Paikka
    Helsinki

Question Vastaus: Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

Sellainen pikkujuttu kun meillä asuu täällä yksi luupäinen isäntä joka pelaa tätä peliä ja meni ja tappoi sen nopean hevosen...En löydä mistään mitn tietoa saako sitä enää ollenkaan takaisin?Istuin vieressä ja yritin topputella mutta tämä juosta hölkötti nylkemäänkin sen heti ja sitten kun peli oli seivannut niin alkoi itkemään että ei se koni taidakaan tulla takaisin.."Nii,mitä mä just sanoin??!"

Jäsen Mäksä:n Avatar
    Paikka
    Tarvasjoki
    Gamer IDt

PSN ID: Omenanraato

sain joltain äijältä aarrekartan ja siin käsketään mennä new austinin lähistölle etsimään aarretta...mistäs kyseinen paikka löytyy en löydä koko mapista new austin paikkaa, vai tuleeko myöhemmässä vaiheessa peliä?

Jos ottaa "taksin" ja siin samalla matkalla vaikka ampuu eläimiä tai auttaa ihmisiä, niin saako niitä vaunuja pysähtymään? mulla ne jatko matkaansa yksin kuskin kanssa
    Ps3+ps2+ajokaukalo+yli 20 peliä | Tietokone ja tele puolella iMac,2kpl Macbook,PowerMac,AppleTV+2kpl iPhone 4S,iPad 2, sekä 1xSaunalahti/3xDNA/3xSonera liittymät.

Jäsen Raipe1:n Avatar
    Paikka
    Joensuu
    Gamer IDt

Gamertag: Raiperai PSN ID: Raiperai

New Austin tarkoittaa sitä koko pelin karttaa. Se on sen koko aarrekartan idea, vihjeiden perusteella pitää löytää oikea paikka.

Minun mielestä hyvä näin.

Jäsen Xbugs:n Avatar
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

Gamertag: Voittajille

Lainaus Viestin lähetti alunperin Scizor (Näytä viesti)
    Sellainen pikkujuttu kun meillä asuu täällä yksi luupäinen isäntä joka pelaa tätä peliä ja meni ja tappoi sen nopean hevosen...En löydä mistään mitn tietoa saako sitä enää ollenkaan takaisin?
    Jos hallussasi on kyseisen ratsun kauppakirja, sen voi aktivoida inventaariossa uudestaan. Tämän jälkeen oma hevosesi on kyseinen koni, ja voit kutsua elikon paikalle viheltämällä.

Olen saanut jo puolet Sonysta kaltereiden taa.
    Tehtävä jatkuu.

Jäsen Mäksä:n Avatar
    Paikka
    Tarvasjoki
    Gamer IDt

PSN ID: Omenanraato

Lainaus Viestin lähetti alunperin Raipe1 (Näytä viesti)
    New Austin tarkoittaa sitä koko pelin karttaa. Se on sen koko aarrekartan idea, vihjeiden perusteella pitää löytää oikea paikka.

Aa, kiitoksia, ja joo noi aarrekartat on hyviä noin mut hurjalta tuntuu löytää koko kartalta kaktus missä on kaks kiveä vieressä mut täytyy tutkia huomenna
    Ps3+ps2+ajokaukalo+yli 20 peliä | Tietokone ja tele puolella iMac,2kpl Macbook,PowerMac,AppleTV+2kpl iPhone 4S,iPad 2, sekä 1xSaunalahti/3xDNA/3xSonera liittymät.

Jäsen C12151995:n Avatar
    Paikka
    Turku
    Gamer IDt

Gamertag: ZippaDoppa

Itekki olen pelaillut vähän aikaa, ja mietin että miten voi huijata pokerissa?

Jäsen C12151995:n Avatar
    Paikka
    Turku
    Gamer IDt

Gamertag: ZippaDoppa

ahaa, elegant suitin hommattuani huijauskin alkoi sujua en huomannu lukee nii "ylhäältä" kun täällä olikin se mainittu :P

Jäsen
    Paikka
    Hamina

Question Hevosen kesytys.

Mitenkäs pelissä hevonen kesytetään?

Olen nyt tunnin yrittänyt saada erästä oria aisoihin siinä onnistumatta.Tehtävä tietenkin epäonnistui,kun paloi käämit ja tuli suoritettua kesytys kiväärillä.

Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin Raipe1 (Näytä viesti)

Itse asiassa New Austin on se kartta, joka on auki pelin alkuvaiheessa. Tarinan myötä aukeavia alueita on kolme, New Austin, Meksiko, ja mikä se nyt olikaan se viimeinen aukeava alue, New Elizabeth tai jotain. Tosiaan anteeksi tuo nappulasekaannus.. Aivot turtuneet, tiedätte mistä..

Lainaus Viestin lähetti alunperin Marcos (Näytä viesti)

Olen nyt tunnin yrittänyt saada erästä oria aisoihin siinä onnistumatta.Tehtävä tietenkin epäonnistui,kun paloi käämit ja tuli suoritettua kesytys kiväärillä.
    Lassoa hevonen mutta pidä L2 ?(se tähtäysnappi siis) pohjassa. ratsasta vähän lähemmäksi, hyppää oman hevosesi selästä ja hyppää villihevosen selkään. Sitten seuraa rodeoratsastus minipeli jossa pitää painaa tattia vasemmalle tai oikealle pitääksesi John enemmän tai vähemmän suorassa satulassa. Eteen/taakse suunnalla ei ole väliä, ainoastaan sivusuunnilla. Paina siis vastakkaiseen suuntaan mihin John on kaatumassa. Lopulta hevonen kesyyntyy. Jos et pääse lassottuasi ajoissa villihevosen selkään se vetää sinut köydestä nurin ja pitää aloittaa alusta.

Tässä vielä spoilertagin kera sen ekan aarteen sijainti:

Twin rocks. Kun menet sinne et voi olla huomaamatta sitä isoa kiveä. Kartta on hivenen harhaanjohtava koska se antaisi kuvan että aarre olisi isosta kivestä vähän matkan päässä mutta se ei ole vaan ihan sen vieressä. Kierrä isoa kiveä kunnes pääset kivien väliin. Siellä on pieni keltainen kivikasa jonka vieressä ilmaantuu "Inspect" teksti..
    "It's really weird. People drop 50-100 bucks on an SP game and know they will only get (at best) 40-80 hours of play out of it.
    People, after having spent 50-100 bucks on an MMO, are complete animals when they realize they're bored after 100s of hours of playtime."

Jäsen Raipe1:n Avatar
    Paikka
    Joensuu
    Gamer IDt

Gamertag: Raiperai PSN ID: Raiperai

Lainaus Viestin lähetti alunperin ManjiMaru (Näytä viesti)
    Itse asiassa New Austin on se kartta, joka on auki pelin alkuvaiheessa. Tarinan myötä aukeavia alueita on kolme, New Austin, Meksiko, ja mikä se nyt olikaan se viimeinen aukeava alue, New Elizabeth tai jotain. Tosiaan anteeksi tuo nappulasekaannus.. Aivot turtuneet, tiedätte mistä..
    Joo, näinhän se on. Aivot turtuneet, tiedätte mistä..

Jäsen / [FL] Nisupulla:n Avatar
    Paikka
    Helsinki
    Blogahduksia
    16
    Gamer IDt

PSN ID: Nisu

Vastaus: Hevosen kesytys.

Lainaus Viestin lähetti alunperin Marcos (Näytä viesti)
    Yritetään selostaa vielä täältäkin, vaikka se jo ansiokkaasti tuossa ylempänä kerrottiin.

Hevonen otetaan ensin lassolla kiinni, hypätään sen selkään ja tämän jälkeen alkaa tasapainoilu. Loppujen lopuksi erittäin helppo homma, kun L2:lla pidät sankarin tasapainossa. Riittää, kun tekee korjausliikkeen tarpeeksi nopeasti (vasen tai oikea).
    Slay Radio - Go retro!

Jäsen
    Paikka
    Helsinki

Lainaus Viestin lähetti alunperin Xbugs (Näytä viesti)
    Jos hallussasi on kyseisen ratsun kauppakirja, sen voi aktivoida inventaariossa uudestaan. Tämän jälkeen oma hevosesi on kyseinen koni, ja voit kutsua elikon paikalle viheltämällä.
    Aaam...Tämä oli se stallion (joka oli sen lauman kanssa ja juoksi viivana pakoon) joka piti kesyttää ja hän sai sen omakseen.En tiedä onko siitä kauppakirjaa...

Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin Scizor (Näytä viesti)
    Aaam...Tämä oli se stallion (joka oli sen lauman kanssa ja juoksi viivana pakoon) joka piti kesyttää ja hän sai sen omakseen.En tiedä onko siitä kauppakirjaa...
    Minusta tuntuu että se olisi ollut vain yksi monista hevostyypeistä joita pelistä löytyy, ja kesyttämällä sen unlockaat sen ostettavaksi kaupoista. En kuitenkaan ole varma koska en omani perään katsonut. Voi olla että olen väärässä. Jotenkin epäilen että se olisi joku erityinen harvinaisuus. Kauppakirjaa tuon tehtävän läpäisystä ei ainakaan saanut.

Jäsen
    Paikka
    Uusimaa
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin ManjiMaru (Näytä viesti)
    Minusta tuntuu että se olisi ollut vain yksi monista hevostyypeistä joita pelistä löytyy, ja kesyttämällä sen unlockaat sen ostettavaksi kaupoista. En kuitenkaan ole varma koska en omani perään katsonut. Voi olla että olen väärässä. Jotenkin epäilen että se olisi joku erityinen harvinaisuus. Kauppakirjaa tuon tehtävän läpäisystä ei ainakaan saanut.
    Nyt tulee tyhmä kysymys. Voiks hevosia ostaa?! Missä vaiheessa ja missä?
    Mitä pelaan nyt? The Elder Scrolls V: Skyrim, Saints row the third Mitä odotan? GTA V

Jäsen Xbugs:n Avatar
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

Gamertag: Voittajille

Lainaus Viestin lähetti alunperin Denzu (Näytä viesti)
    Voiks hevosia ostaa?! Missä vaiheessa ja missä?
    Vaikka pelin alussa Armadillossa, kunhan vain saat rahat kasaan. Hevosten kauppakirjat sisältyvät kauppapuotien valikoimiin.

Olen saanut jo puolet Sonysta kaltereiden taa.
    Tehtävä jatkuu.

Jäsen
    Paikka
    Uusimaa
    Gamer IDt

En oo huomanutkaan . Täytyy ostaa joku hevonen.

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 1 / 8 12345678 ViimeinenViimeinen

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi