Tämä on keskustelu NHL 11 -peliapu [PS3], PS3-peliapu alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: miten tarkalleen onnistuu omien biisien laittaminen nhl 11? ei ihan rautalangasta tarvitse vääntää, mutta selvästi kuitenkin...
miten tarkalleen onnistuu omien biisien laittaminen nhl 11? ei ihan rautalangasta tarvitse vääntää, mutta selvästi kuitenkin |
NYT HELPPIÄ! Tossa menin vahingossa poistamaan NHL tietoja ja siinä meni profiilin tiedot. No nyt kun menin katosomaan ESHL tietoja nin kaikki KokemusPisteet olivat hävinneet ,, mutta tilastot jäivät O.o , mites näitä KP saisi helposti ja nopeasti?? |
Morjesta, alottelin tuossa parisen viikkoa sitten Be a GM pelimoodin ja heti alusssa tuli töppästyä, eli ajattelin ihan palkkakaton kanssa pelata mutta näköjään olin painanut sitten palkkakaton pois aloitusvaiheessa. Onkohan mitenkään mahollista saaha sitä palkkakattoa takasin enää? |
EHL STATS
hei vaan kaikki tietäjät.. |
Äsken tuli outo bugi, kun minun pelaajani nimi oli aina vastustajan viimeksi kiekkoon koskenut pelaaja. Punainen tunnistin oli myös himmeä. |
Elikkäs onko tietoa miten Be a gm modessa saa käytettyä pelaajien harjoituspisteitä, vai miten homma toimii? |
Kysyn neuvoa kun pelaan peliä niin miten saa oman pelaajan kokoonpanoon kun pelaa kautta??? valittaa että kokoon pano on täynnä... olen siirtänyt pelaajia farmiin ja sun muuta... |
miten saa oman pelaaja joukkueeseen... valittaa että kokoonpano on täynnä... olen siirtänyt pelaajia farmiin ja sun muuta... |
Siis oletko kokoonpano siirroissa vai BEaGM? Jos kokoonpano siirrot niin vaihdat vain pelaajia, jos BEaGM pura jonkun pelaajan sopimus tai treidaile jtn pelaajia. |
Onkos kukaa onnistunu ns. ulkoterä harhautuksessa? itel pari kertaa vahingos onnistunu, mut ois kiva tietää ihan napit mistä tekee sen? (: |