4suosittelee
Tämä on keskustelu NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3], PS3-peliapu alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Eli kerätään tämän otsakkeen alle faq .Kyseisestä pelimoodista ettei Nhl 11 ketju mene aivan tukkoon. Lisäilkää tähän kysymyksiä / Vastauksia ...
Eli kerätään tämän otsakkeen alle faq.Kyseisestä pelimoodista ettei Nhl 11 ketju mene aivan tukkoon. |
Last edited by Corca; 18.09.2010 at 19:35.
Kopsaan toisesta ketjusta tähän: |
Miten ihmeessä saa ketjun kemiat natsaamaan? Itsellä paras 56, aika paskat kemiat. |
Mitä nyt oon online turnaukse pelaillut niin vain noin 400 pucksia tulee voitetusta matsista? |
En jaksakkaa säätää FAQ. |
Last edited by Donkameni; 18.09.2010 at 00:19.
Ensisijaisesti se että pelaajat ovat samasta joukkueesta. Seuraavaksi se että ne pelaavat omilla pelipaikoillaan, seuraavaksi se että niiden pelityyli sopii toistensa kanssa, sitten se että pelaavat samassa sarjassa esim. sm-liiga. Mailojen kätisyys yms... |
Jos siirrän pelaajan kokoonpanosta omaan kokoelmaan, onko pelaaja silti palkkakaton alla? |
Jos nyt joku viisaampi viitsisi auttaa: |
HUT:lle on oma ketjunsa. |
Let's Go Flyers!
Jos pelaajalla on uraa jäljellä 40 peliä, niin voiko pelaaja pelata vain sen 40 peliä, vai voiko pelaajalle tehdä uudella sopimuksella pidemmän uran? |
Löysinpäs uuden bugin tästä HUT:ista. Eli otin käyttöön sen mukautetun kuvakulman ja siinä tulikin mukana sellainen kiva juttu, että aina kun kiekko on mun omassa päässä, niin koko ruutu menee ihan mustaksi. On siinä sitten kiva yrittää puolustaa, voittaa aloituksia ja saada kiekko pois omalta alueelta, kun ei nää mitään. Onneksi kuitenkin se vastustaja oli ihan sukka, voitin 8-1. |
Laitetaas muutama kysys, |
Oliskos 5000 pucksia pyytää liikaa 87 kok jussi jokisesta, jolla uraa jäljellä jotain 68? |
Miten mulla voi olla palkkakatto jo täynnä vaikkei oo edes mikään nimimies joukkue? |
Muakin vaivaa, että mitenkä saa siirrettyä noita vilttiketjun pelaajia sinne omiin kokoelmiin, kun kokoajan on toi pelaajamäärä täynnä? |
Samaa ongelmaa meinaa olla palkkakaton kanssa, ei näköjään kovin montaa palkkarohmua mahdu joukkueeseen. Puolustuksessa Heddman ja Gorges sekä hyökkäyksessä Coutere ja Bouchard. Joukkueen overallit H 88 P 85 M 79. |